#Promise - Del 12

Det gick riktigt bra, men vi behövde spela in en gång till för han började as garva mitt i videon. Haha.

- Vad duktig du var. Sa jag och log när vi kollade igenom bandet.
- Tack.. Men gud vad jag rycker med ögonbrynen. Sa han.
- Det är bara gulligt. Sa jag och fnissade lite.

När vi kollat klart så startade vi igång datorn och när den var på laddade vi över videon till Youtube. När filmen laddat klart och allt var publicerat loggade vi båda in på Twitter & Facebook för att länka de två videoklippen vi spelat in. Och direkt var det folk som gillat våra statusar. Justin är verkligen talangfull..


När vi hade varit inne på datorn en stund så kände vi att vi inte ville dega framför datorn hela dagen, så Justin föreslog att vi skulle dra till parken. Och jag tyckte att det lät som en bra idè.

Jag drog på mig mina lila converse och min svarta skinnjacka och sen bar det av till parken.
På vägen dit kände jag hur Justin's hand snuddade min - vi gick alltså väldigt nära varandra - vilket jag inte hade någonting imot, så jag bara log och fortsatte gå. 

Vi svängde in bakom ett hörn och jag såg en stor park, men det var ingen vanlig park. Det var en skateboard park.

- Skateboard? Frågade jag och tittade undrandes på Justin.
- Ja! Svarade han och log brett.
- Justin.. Jag kan inte åka. Sa jag generat.
- Jag lär dig! Sa han och gick närmare mig.
Han stog nu precis framför mig och kollade djupt i mina ögon. Jag gjorde detsamma, fast i hans. Efter en kort stund så ser jag ett léende tränga sig fram i hans vackra ansikte och jag jag kunde inte annat än att lé tillbaka.

- Jag börjar! Sa jag och grabbade tag om en skateboard som stog lutad mot rampen.

"Det kan väl inte vara så svårt" tänkte jag och ställde mig med båda fötterna på skateboarden, och rätt var det var så slant min fot och jag föll bakåt. Precis innan jag skulle nudda marken så kände jag något varmt mot min hud. Justin lyfte upp mig och flinade lite smått.
- Behöver du hjälp? Frågade han.
- Gärna.. Svarade jag och skrattade.

Han visade mig hur jag skulle göra och det gick faktiskt rätt bra. När jag kunde åka ganska bra så grabbade Justin också tag om en skateboard och vi båda var iväg. Men Justin var grymmt mycket bättre än jag.. Han gjorde trix och jag kunde se att han var helt medveten om vad han höll på med. 

Vi hade inget mål på vart vi skulle åka, vi bara följde magkänslan och åkte dit vi ville. Justin åkte lite framför mig och jag gjorde inte annat än att hänga med. Efter en stund så kände jag inte igen mig längre,  men jag visste att vi var ganska nära en sjö. Vi åkte tills vi kom fram till ett gigantiskt berg. Justin klev av skateboarden och bad mig följa efter samtidigt som han tog tag i min hand.
Vi lämmnade våra skateboardar och jag följde efter honom.

När vi kom fram så såg jag en jättefin plats högt upp på berget. Det vet en liten grässplätt på berget och vårsolen trängde sig igenom målnen som lyste ner på gräset.
Jag skulle precis ta av mig min jacka när justin tog av sig sin och la den på marken så att jag kunde sätta mig ner.
- Tack. Sa jag och log mot honom.
- Det var så lite. Svarade han och log på sitt egna lilla vis.

Vi satt länge och bara pratade, pratade om precis allt. Det känns som att jag kan prata med Justin om nästan allt. Man kan verkligen lita på honom, och det känns bra.

- Du är riktigt duktig på skateboard Cloé. Sa Justin och avbröt mig i allt tänkande. Jag kände hur generad jag blev, men jag försökte att dölja det med att titta bort.
- Tack.. Du me, du är grym! Sa jag sedan.
- Hehe tack.. Sa han och nu såg jag att det var han som blev rosig om kinderna.


Efter ännu en stund av pratandes så började vi dra oss hemmåt.
Vi tog våra skateboardar och åkte tillbaka till parken för att lämna tillbaka de, och sen promnerade vi hem till Justin. När vi tillslut kom fram så drog Justin upp nycklarna ur fickan och drog sedan upp den gamla trä dörren. När vi kom in så slängde Justin sig ner i soffan och jag gjorde detsamma. Justin satte igång sin laptop och när den satts på knappade han direkt in youtube.com i adressfältet och vi kom till vår video.

Jag såg med stora ögon på siffran på alla visningar. 1063 visningar var det, 1063! Helt amazing! Jag såg hur lycklig Justin blev i hans ögon och han log som ett fån.

Vi tittade på varandra och vi förstod att vi båda samma tanke, tanken löd Det här är bara början..

När klockan blev runt 17.00 så kom mamma och hämtade mig och inom kort var jag hemma.
Jag kände direkt när jag kom hem hur ensam jag kände mig. Det är klart, jag har ju mamma, pappa, & Chris. Men det är inte samma sak som att vara med en kompis.

Jag somnade ganska sent den kvällen, och det beror på att jag var för nyfiken över att se hur tittarsiffran på videosarna höjdes minut efter minut.

*BIP BIP BIP BIP BIP*
Jag slängde mig emot klockan och knäppte av den. Den första tanken som ploppade upp i huvudet var YOUTUBE!
Jag drog på mig min gosiga vita morgonrock och smög iväg till datan. Jag var så nyfiken att jag skakade när youtube laddades upp. Okej, nu gäller det!

Jag skrev in vår video och tittade länge på tittarsiffrorna. 1897 visnigar! Jag kan inte fatta att så många har sett den! Och så hade vi fått en hel del kommentarer, och alla var i stil med "You're so cute!" "More videos now!".
Jag blev grymt glad när jag såg alla kommentarerna! Justin är verkligen talangfull.
---------------------------------------------------------------------------------------------------
VI VET ATT VI HAR DÅLIG UPPDATERING! NI BEHÖVER INTE PÅMINNA OSS.
MEN TACK FÖR ALLA SÖTA KOMMENTARER! ♥ BIEBERLOOOOOVE!
BESÖK VÅR BLOGG OM SELENA GOMEZ! KLICKA HÄÄÄR!


Kommentarer
Sofia

AWESOME :D

2011-03-21 @ 00:08:18 | http://justindbstories.blogg.se/
Sanna

älskar :D

2011-03-21 @ 06:34:31
Anonym

Asbra

2011-03-21 @ 08:18:47
Anonym

Gud vad bra!!! MER

men snälla måste Selena vara tjejen.? :s

2011-03-21 @ 08:21:20
ciaRA

sorry men det är bra men seröst selena? hatar henne vvill inte vara en bitch men inte henne byt ut henne1

2011-03-21 @ 14:39:39 | http://meanyoume?.blogg.com
Sofie

jag gillar verkligen hru ni börjar om från början :d kommer inte usher hitta honom snart ? ;D <3

och kommer dom bli tillasmmans ?

kommer jasmine villegas komma och förstöra i framtiden ? ;D usch av nyfiken jag är. spännande med mera.

2011-03-21 @ 16:21:34 | http://sofieschilcher.blogg.se/
Anna Törnkvist

Bra och kul läsning tjejer! Ni är duktiga!!



Kramis

2011-03-21 @ 16:27:46
Madde

Mer!

2011-03-21 @ 16:41:26 | http://karinbeatrice.blogg.se/
Svarten97

Meeeeeeer! :D Love it!

2011-03-21 @ 17:04:09 | http://svarten97.devote.se
Anonym

håller med ciaRA , snälla byt ut selena.



Mer ikväll va!? :D <3

2011-03-21 @ 17:58:14
alice BIEBER isacsson

skiet bra <3<3<3<3 ni är grymmmma <3<3<3<3 :D<3

2011-03-21 @ 18:10:21 | http://ultimatealice.blogg.se/
Anonym

Gryyyyyyymt bra!

2011-03-21 @ 19:57:03
elin

asbra :D

2011-03-21 @ 20:50:11 | http://elinohrn.devote.se
Jag

Snälla mer!

2011-03-21 @ 20:56:09
amanda

jäätttee bra! man är helt innen i den när man läser :P men kan inte usher hitta de snaart man blir ju lite otålig :PPP

2011-03-21 @ 21:53:49 | http://hammarlundsamanda.blogg.se/
Anonym

Mer mer mer mer mer mer mer mer mer

2011-03-21 @ 22:13:03
Julia

Hej! Gillar du Justin Bieber noveller? Då är min novellblogg helt rätt för dig!

Klicka gärna in på biebermakesmecrazy.blogg.se och se om du är intresserad av att läsa den :)

Och om du har för lite läsare eller bara vill ha med läsare så kan du klicka in på den här sidan;

http://www.bloggtrafik.nu/index.php?sponsor=juliiaandersson

Jag tycker personligen att det är en jätte bra sida och den funkar jättebra för mig :)

Förlåt om du inte gillar sådana kommentarer.

2011-03-21 @ 22:49:28 | http://biebermakesmecrazy.blogg.se/
bytuthenne

NEEEEEEEEEEEEJ INTE selena håller med ciaRA!! UT MED SELENA IN MED NÅGON SNYGGARE OCH BÄTTRE!!

2011-03-22 @ 17:02:34
Therese&Tilda - ägare

SVAR till.. alla: Tjejer, tagga ner. Vad är det för fel på Selena? Nej, vi kommer inte byta person. & det kommer bara vara bilder på henne (ibland.) Ingen stor grej. Och vi kan passa på att be om förlåtelse för dålig uppdatering, men vi har helt enkelt varit upptagna med andra saker. Puss!

2011-03-22 @ 18:01:23 | http://justindrewstories.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback