#Promise - Del 11

Vi bäddade sängen och kanske 10 minuter senare var vi helt klara. Justin stängde av datorn och vi la oss sedan ner i våra sängar.
- Ska vi köra Angry Birds? Frågade jag och tog fram min IPhone.
- Om vi ska! Sa Justin med stora ögon och hoppade sedan ner till min säng.
- Haha, vill du börja?
- Nej, du kan. Sa han och jag satte igång spelet.

Vi låste upp typ 5 banor, men sedan blev vi så trötta och stängde av.
Justin hoppade upp till sin säng och jag la ner mobilen på golvet brevid sängen.

Efter att ha pratat i ungefär 1 timma insåg vi att det var dags att sova. Jag räckte mig mot lampan och tröck sedan av den.

- Godnatt Justin.
- Godnatt Cloè.


Justin's perspektiv:

Morgonen därpå vaknade jag vid nio tiden, och Cloè sov fortfarande. Jag låg kvar i sängen i kanske 10 minuter, tills jag bestämde mig för att gå ner och göra frukost.

När jag kom ner i köket låg den en lapp på köksbordet, från mamma.
" Hej Justin ( och Cloè.) Jag åkte till gymmet, och kommer tillbaks i eftermiddag. Ska till stan och handla med mormor och morfar.. Eftersom en viss kille fyller år nästa vecka. Hihi. Ses senare, puss.:) "

Jag log smått för mig själv och gick sedan och slängde lappen.
Hm, vad gillar Cloè egentligen? Jag öppnade kylskåpet och såg att vi hade bacon och ägg. Det kanske hon gillar? Hoppas det. Jag tog ut allt jag behövde och började sedan steka all bacon. När det låg och fräste i stekpannan stekte jag äggen och när det var klart la jag upp allt i två stora skålar.
Jag tog även fram baguetter, smör, pålägg och sallad. Ifall hon inte skulle gilla det andra alltså.
Sen tog jag fram apelsinjuice, och efter det var allt klart.

Cloè hade fortfarande inte vaknat, så jag satte försiktigt på datorn, och när allt laddats klart loggade jag in på Youtube för att kolla videoklippet vi la ut igårkväll.
448 visningar, 29 tummeupp, 12 tummener & 5 kommentarer. Rätt mycket på så kort tid.. Eller?

Jag klickade fram kommentarerna, och alla var positiva.
Det stog t.ex " Omg, so cute! " eller " Aww, you're so cute, and i love your voice!!<3 ".
Jag log för mig själv och läste igenom kommentarerna om & om igen.

Cloè's perspektiv:

Jag vaknade av ett ljud, från datorn. Jag öppnade ögonen och såg att Justin satt där.
- Godmorgon.. Sa jag och gäspade.
- Åh, är du vaken nu. Sa Justin och skrattade lite.
Jag log till svars och satte mig försiktigt upp. 10.03 var klockan.
- Är du hungrig? Frågade Justin.
- Ja, rätt så..
- Vad bra, för frukosten är redan färdig.
- Har du gjort?
- Hah, ja.. Svarade han och log generat.
- Aw..

Justin stängde av datorn och vi gick ner till köket.
Jag satte mig på samma plats som igår, och Justin satte sig mitt i mot mig.
- Jag visste inte vad du gillade.. Så det blev lite blandat.. Sa han generat.
- Det här är perfekt. Log jag tillbaka och hällde upp juice i våra glas.

- Vad ska vi göra idag då? Frågade jag lite senare under frukosten.
- Jag vet inte riktigt..
- Hmm.. En till video kanske? Föreslog jag.
- Visst. Och förresten, vi har fått lite kommentarer oså.
Sa han VI? Aww..

När vi dukat undan frukosten var klockan runt halv 12 och vi bestämde oss för att göra oss iordning.

- Jag tar badrummet! Ropade jag och greppade tag i väskan innan jag sprang och låste in mig på badrummet.
Jag började med att borsta tänderna, och när det var klart satte jag på mig kläderna. Sen kladdade jag på lite mascara, sprutade på parfym och borstade igenom håret.

Jag la i sakerna i väskan igen och gick sedan in till Justin som satt inne på sitt rum.
- Vad ska du sjunga då? Frågade jag och tog hans keps som jag sedan satte på mitt huvud.
- Har inte bestämt mig än. Vet du någon? Frågade han mig och satte på sig en annan keps, eftersom jag tagit hans.
- Cry Me A River med Justin Timberlake ? Frågade jag eftersom jag vet att han gillar den.
- Sure. Svarade han och hämtade videokameran. - Ska jag spela gitarr? Frågade han sen.
- Ja, om du kan? Frågade jag.
- Haha, faktiskt så kan jag det.. Sa han och gick ut ur rummet men kom strax tillbaks med en gitarr i ena handen.

Han satte sig ner i soffan och började spela lite på gitarren. Jag startade igång videokameran och han spelade igenom låten några gånger tills han var redo att börja.
- Klar? Frågade jag och han nickade.
- LETS GO! Ropade jag och startade bandet.



Det gick riktigt bra, men vi behövde spela in en gång till för han började as garva mitt i videon. Haha.

- Vad duktig du var. Sa jag och log när vi kollade igenom bandet.
- Tack.. Men gud vad jag rycker med ögonbrynen. Sa han.
- Det är bara gulligt. Sa jag och fnissade lite.

När vi kollat klart så startade vi igång datorn och när den var på laddade vi över videon till Youtube. När filmen laddat klart och allt var publicerat loggade vi båda in på Twitter & Facebook för att länka de två videoklippen vi spelat in. Och direkt var det folk som gillat våra statusar. Justin är verkligen talangfull..
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
VAD TYCKER NI OM NOVELLEN ÄN SÅ LÄNGE?
OCH TILL ER SOM INTE FATTAT, JUSTIN ÄR INTE KÄND ÄNU. DÅ SKULLE HAN JU INTE SPELA IN VIDEOS? :$ PUSS. ( & DET ÄR FORTFARANDE EN TILLBAKABLICK.. )

Kommentarer
josefine

jättebra mer! kan inte vänta tills nutid :D

2011-03-18 @ 16:56:04 | http://josefinerosto.blogg.se/
sanna

jätte bra :D

2011-03-18 @ 17:00:21
Gudon

Er novell är jättebra!

2011-03-18 @ 17:01:35 | http://thegoldenstates.blogg.se/
Anonym

asbra!!

2011-03-18 @ 17:02:18
linn'

SÅ JÄVLA FUCKING BRA ASSO! :D

2011-03-18 @ 17:22:35 | http://storiesaboutjustin.blogg.se/
Anonym

Jättebra!! Men kan ni inte typ lägga in bilder på hur Cloe skulle kunna se ut? Som ni gjorde i er första novell :)

2011-03-18 @ 18:20:07 | http://tranevall.blogg.se/
elin

Håller med linn :D

2011-03-18 @ 18:54:20
Saga

Mer och mer!;)

2011-03-18 @ 19:19:40 | http://jdrewstories.blogg.se/
Anonym

när kommer ni börja med nu tid :D?

2011-03-18 @ 19:45:14
Anonym

Sv; Aha okeej ;) Kram!

2011-03-18 @ 21:40:11 | http://tranevall.blogg.se/
ciaRA

den är sjukt bra!! jag vill se hur cloe ser ut det är väl inte selena gomez! sååå bra längtar till nu tid!

2011-03-18 @ 21:55:40 | http://meanyoume?.blogg.com
Elvira

ni är verkeligen jätte bra på att skriva kan knappt inte vänta tills den andra delen kommer!

kram!

isabell

den är jättebra! love it.



kommer nutiden snart eller ganska långt fram? :D

2011-03-19 @ 01:09:00
Tess - ägare.

SVAR: Hej allihopa, kul att ni gillar novellen. :)

Nej - Justin är inte känd.

Jo - Selena är huvudpersonen, alltså bilder på henne.

Och Nej - Det är inte nutid ännu.



VI KOMMER SÄGA TILL NÄR DET BLI NUTID. KRAM.

2011-03-19 @ 11:48:37 | http://justindrewstories.blogg.se/
Svarten97

Loove it :D

2011-03-19 @ 11:49:54 | http://Svarten97.devote.se
Anonym

neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej inte selena är inte ett fan av henne snälla någon annan seriöst då blir det inte bRA!! vill inte vara elak men snälla!

2011-03-19 @ 14:41:27 | http://staysweetie.blogg.se/
sara

neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej inte selena är inte ett fan av henne seröst inte henne då blir det inte brA! vill inte vara elak men seröst ar såå trött på henne och hon är fulfin så någon annan har läst många noveller om henne oh justin!

2011-03-19 @ 14:45:04 | http://staysweetie.blogg.se/
Anonym

Usch inte Selena! Snälla! :s



MER!!!!! :D

2011-03-19 @ 20:51:08
Anonym

aldrig selena!!! please

2011-03-19 @ 23:09:28
ciaRA

VÄÄÄÄNTA ÄR DET SELENA NAAAAAAAE INTE HOON! VILL VÄRKLIGEN INTE VARA ELAK MEN BLEV BESVIKEN

2011-03-19 @ 23:10:59 | http://meanyoume?.blogg.com
Me <3

Uppdatera mera! Snälla. Blev lite besviken om att det var Selena men jaja, ni uppdaterade bättre med den förra novellen.

Kram :S

2011-03-20 @ 08:15:14
jag

Nej snälla jag ber, inte Selena!

Försök uppdatera mer btw... ;)

2011-03-20 @ 09:06:02
Me <3

håller med jag ;)

2011-03-20 @ 11:22:47
Elin

Snälla, mer! :D

2011-03-20 @ 14:41:36 | http://somebodytolove.blogg.se/
Anonym

Uppdatera oftare... :)

2011-03-20 @ 19:34:32
fanny

Det var länge sen ni skrev

2011-03-20 @ 20:33:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback