LÄS!


Hej alla underbara läsare..
Vi ber om ursäkt för den dåliga uppdateringen men vi är tyvärr tvugna att ta en liten bloggpaus.
Anledningarna är att jag ( Therese ) inte har något fungerande nätverk hemma.. Och Tilda ska till Danmark imorgon för att kolla på Bieber konserten.
Jag ska försöka hinna med att skriva ett kapitel idag från mammas jobbdator, men jag kan inte lova er någonting.

Ingen får sluta läsa - håll er uppdaterade, för snart kommer det spännande kapitel, Bieber is back you know! ;)

Update: Ja, Tilda kommer ta kort på konserten & troligen lägga upp de här i bloggen. Skulle det vara kul? Puss.



Kommentarer
Anonym

jag vill iINTE se bilder :P tyvärr.. men jag kmr bara och bli så himla avensjuk :/ ;)

2011-03-30 @ 15:01:17
ellinoooor :)

jag vill se, fast jag kommer bli sjuuuuuukt avis, haha :D

2011-03-30 @ 17:13:54
Therese

Klart vi vill se! :) Ös på med bilder, hah.

Och de som INTE vill se kan ju bara scrolla förbi inlägget? Enkelt va? :)

2011-03-30 @ 17:27:39 | http://theresetornkvist.blogg.se/
alice bieber isacsson

OMB SKA HON GÅ :O jag ville oxå men mamma sa att det skulle bli för dyrt :/ men grattis till Tilda :D <3 och jag skulle bli öööverlycklig om ni la upp bilder från konserten <3<3<3

2011-03-30 @ 20:29:34 | http://ultimatealice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback