Never Say Never - Kapitel 106

Sandra's perspektiv:

Nu är allt som det ska. Jag har halsbandet, & jag har Justin. Vad mer kan man begära?
Jag låg ett tag & bara funderade, sen hörde jag att Justin's andetag blev allt tyngre & då förstod jag att han hade somnat...


Dagen därpå var det dags att åka hem. Det störde mig, men det ska bli roligt att få träffa Natthis, Ryan och Chaz igen. Hmm..ska jag väcka Justin? Jag funderade en stund, och tillslut bestämde jag mig för att låta Justin sova, han såg ju så söt ut där han sov.

Jag smög fram till badrummet och tog av mig mina kläder, och sedan hoppade jag snabbt in i duschen.
Hur kan man älska någon så mycket som jag älskar Justin?, tänkte jag medans jag shampoo:nerade mitt hår.
Vad skulle jag göra just nu, om jag inte hade flyttat till Altanta? Om jag var kvar där med Ashley och Samantha.
Jag log för mig själv av tanken, att jag inte var kvar hos där.

När jag hade duschat klart på slet jag tag i den turkosa handduken och virade den runt mig. 
Och jag torkade mig noga, och smög ut till sovrummet.

-Godmorgon Shawty, hörde jag någon säga. Jag vände mig snabbt om och såg att Justin hade vaknat.
-Godmorgon bieber!, svarade jag och log.
Jag gick emot Justin, som fortfarande satt kvar i sängen. Och så böjde jag mig fram och kysste hans läppar passionerat. Han besvarade kyssen och kysste mig mer.

-Justin?.., frågade jag och avbröt.
-Ja, älskling?
-Vi fortsätter hemma, sa jag och flinade.
-Haha, okej, sa han och reste sig upp.

När vi båda hade klätt på oss och borstat tänderna, så gick vi hand i hand ner. när vi kom ner så märkte vi att det bara var vi där, skummt. Var är alla?

Men efter inte alls lång tid så hörde jag Justin ropa från andra rummet.
-Kom!..
Jag gjorde som han sa och gick ut till köket. Direkt när jag kom ut till köket så kände jag att jag fick något i ansiktet. Jag öppnade försiktigt ögonen och såg Justin ligga på golvet med en massa mjöl på sig och asgarvade.
-Haha, vad var det bra för?, sa jag mellan skratten.
-Hahaha, det, hahaha, för, hahaha.., svarade han.
-Mm...okej, fattar, sa jag ironiskt och skrattade.

Medans Justin låg och skrattade så passade jag på att slita till mig mjölpåsen och tryckte ner handen i påsen. Jag tog upp en stor näve mjöl och kastade rakt i Justin's face. Nu var det jag som låg på golvet och asgarvade, haha.
Men när vi båda hade lugnat ner oss så frågade Justin:
-Hehe, men du? ska vi göra pankakor?
-heh, ja det blir bra! sa jag och log brätt.

Jag och Justin började göra pankakor, och det gick riktigt bra! Okej, några var väl lite sönder men annars var de bra!
När vi hade ätit upp pankakorna så plockade vi ut disken från vardagsrummet och ställde in i diskmaskinen.

-Du Sandra? jag und-

*PLING* *PLING*

Justin småsprang snabbt till telefonen och svarade:
-Ah, det är Justin
-Jo hej, det är Erin. Jag undrar om ni kanske skulle kunna åka hem iövermorgon istället för ikväll. Vi skulle värkligen behöva lite "barnvakt".
-Aa, jag ska bara fråga Sandra, hörde jag Justin säga.
 
(frågar)

-Ja!!! Det skulle vara jättekul! Svarade jag ivrigt.

(back to phone)

-Ja! Men det går bra!
-Vad bra! Vi är hemma om några timmar, Hejdå!, sa Erin och la sedan på
-Hejdå!, svarade Justin sedan och la på.

Justin's perspektiv:

När jag hade lagt på, satte jag mig brevid Sandra igen. Sandra berättade att hon tycket att det skulle bli jättekul att stanna en dag längre. Och så sa hon att hon skulle sakna Jazzy och Jax oxå.
Jag tänkte inte så mycket på vad hon sa, utan jag tittade bara på henne. Hon var nog den vackraste tjejen jag har sett.

*PIP*

Det var Sandras, jag tog upp den och läste på skärmen:
1 nytt oläst sms, Okänd.

FAN inte igen!

Vad tycks? btw, för er som inte har läst tidigare inlägg så dog Sandras mamma i cancer. Just so u know.


Kommentarer
linn

Skitbra, mer ! :D

2011-01-28 @ 06:20:47 | http://looppans.blogg.se/
Julia

OMG hoppas verkligen att det inte är Caitlin som messar hot mess!!!! -.-

2011-01-28 @ 08:01:34
Svarten97

Mer mer!!

2011-01-28 @ 12:10:07 | http://Svarten97.devote.se
Elvira

Jätte braaa meeera!!

2011-01-28 @ 13:01:44
Anonym

meeeer :D

2011-01-28 @ 14:39:51
Emmie

Oh No! Catlin igen? MERA!!

2011-01-28 @ 14:47:49
Anonym

aaasbra!

2011-01-28 @ 16:54:17
Linnea

meeeeeeeeeeer

2011-01-28 @ 21:45:51 | http://hhanssson.blogg.se/
alice isacsson

skiet bra meer <3<3<3<3<3<3<3<3<3

2011-01-28 @ 23:51:45 | http://ultimatealice.blogg.se/
Anonym

MEEER, otroligt bra :D

2011-01-29 @ 11:22:53 | http://jbstoryy.blogg.se/
Anonym

Meeeeeeeeeeeer kan inte vänta !!

2011-01-29 @ 12:49:51
;//

Jävligt dålig uppdatering!!!

meeeer!>3

2011-01-29 @ 19:27:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback