Never Say Never - Kapitel 75

Maten var jättegod, pasta bolognese. Vi åt, pratade & skrattade. I bakgrunden hade vi även på skivan jag fick, MY WORLD - Whit U.
-Du? När ska du släppa den här skivan då?, frågade jag
-Än så länge har vi inga planer på att släppa den. Jag gjorde den till dig, bara dig.
-Justin, jag älskar dig., sa jag och lutade mig över bordet för att kyssa honom. Våra ansikten var precis framför varandra, och sen pressade jag mina läppar mot hans.

Fick jag pausa mitt liv. Skulle jag göra det här & nu.




Veckorna gick, och vi hade det underbart tillsammans. Sommaren gick så fort. Men som man säger, tiden går fort när man har kul.

Justin har pratat med Jasmine, hans kompis, som också är riktigt duktig på att sjunga. Och hon kommer hit på fredag, med sin pojkvän. Vem han är vet jag inte än, men det lär jag få reda på inom kort.

Idag var det onsdag, och Justin väckte mig runt halv 7. Dags för skola. Jag gick ner och åt frukost tillsammans med Justin, Pattie & Nathaile. Sen kilade jag upp till övervåningen och gjorde mig iordning. När klockan blivit 8 var jag & Nathalie tvugna att gå. Så vi sa hejdå till Justin & Pattie som satt i soffan som små latmaskar, och sen gick vi.
-Crap.., utbrast Nathalie och stannade när vi gått ungefär halva vägen
-Vad är det nu då?
-Ehm. Jag hade bestämde med Ryan att han skulle gå med oss, till skolan
-Men ring honom och säg att du glömmde då?
-Ja, jag får väl göra det.
Vi fortsatte gå, och Nathalie ringde även Ryan. Jag förstod att hon kände sig lite småtaskig. Han hade fått vänta, i onödan. Hoppas han inte kommer försent bara.

Skolan rullade på som vanligt. Vilket menas med tråkiga lektioner och roliga raster. När sista lektionen var slut, bestämde vi oss för att ringa Justin och sedan hitta på något allihopa. Alltså jag, Nathalie, Ryan, Chaz...och Justin.
Han hängde på, och åkte direkt til skolan för att hämta oss. När hans bil körde in på skolansparkering sken jag upp som en sol, och jag såg även genom den mörka bilrutan, att Justin också log. He's so cute.
När han klev ut ur bilen gav jag honom en varm kram, och sedan möttes våra läppar.
-Jag har saknat dig idag, sa jag och kollade in i hans gyllenbruna ögon.
-Och jag dig, sa han och kysste mig mjukt på pannan.
Sen gick vi bort till de andra som stog några meter ifrån.
Vi bestämde oss för att åka och bowla, eftersom att vädret inte var det bästa idag. Det var riktigt kyligt faktiskt. 

När vi "bokat" 2 banor och satt på oss de ur fula bowlingskorna, så var det dags att köra. Och herregud va dålig jag är på bowling. Killarna (speciellt Justin) gjorde strike hela tiden. Och Nathalie satte också någon strike. Men jag träffade inte äns käglorna. När vi spelat kart fick vi veta resultatet. Omg. Ja, ni förstår säkert att jag kom sist. Och Justin kom 1:a. Han ska alltid vara BÄST på allt, orättvist. 
-Grattis.., sa jag och satte armarna i kors
-Hah, dålig förlorare?, sa Justin och skrattade
Och nej, det gick inte att vara sur på honom. Jag kunde inte låta bli att skratta. Han gick fram till mig och la armarna runt mig.
-Sandra. Jag vet att jag var grymmast idag. Men du var snyggast, viskade han i mitt öra. Och innan jag han säga något så möttes våra läppar.

När vi kom hem, hade klockan hunnit bi halv 8. Ryan & Chaz följde inte med oss, de var tvugna att dra hem till sig. Vi hälsade på Pattie som stog och lagade mat i köket. Sen sprang vi alla 3 in i vardagsrummet och slängde oss i soffan. Nathalie valde kanal och såklart blev det MTV. Det var "Life of Ryan".
-Fan va snygg han är!, sa Nathalie och smålog
-Mhm, skitsnygg.., svarade jag
Justin kollade på mig med sina hundögon, och jag visste vad han ville att jag skulle säga.
-Ja Justin, du är snyggare..., sa jag och lutade mitt huvud mot hans axel
Han svarade inte. Istället tog han sin arm runt mig och tröck mig intill honom, sen viskade han i mitt öra
-Fast du är snyggast.
Dåligt med kommentarer. KOMMENTERA!!!!
Det här inlägget fick ni för att vi inte uppdaterade igår.. Annars skulle jag ALDRIG publicera det änu. För det är sjukt dåligt med kommentarer. Jag menar, hur svårt är det att sänga iväg en kommentar & peppa oss? Inte svårt alls, eller hur?
Btw, vad händer när Jasmine kommer...?!?!?
 

Kommentarer
Anonym

Skkiiiitbra!!! Vet nog varför de nlev några kommentarer på kapitel 74 alla har inte hunnit gått in på bloggen... Men ni la ju upp nästa kapitel så då kommer alla kommentera den ist

2011-01-03 @ 00:03:43
Neejra<3'

Great , meer?!

2011-01-03 @ 00:17:47
alice isacsson

skiet bra <3<3<3 mer <3<3

2011-01-03 @ 00:40:10 | http://ultimatealice.blogg.se/
Jossan

Braaa! :D:D

2011-01-03 @ 01:02:40
Jozze

Jättebraa! :D <3 Meeer Mer MEER! xD

2011-01-03 @ 01:03:47
Julia - Novell blogg

Älskar er novell , herreguuuud vad bra den är!

ÄLSKAR DEN!

Ni är as grymma och jag slår vad om att alla som läser den här novellen tkr det!

2011-01-03 @ 12:25:23 | http://justiindrewb.blogg.se/
frida

meeeer!! grymtbra!:)<3

2011-01-03 @ 12:31:04
Anonym

sskiitbra!!!

2011-01-03 @ 13:06:32
Julia

Men guud! Inte för att vara taskig men du måste alltid pressa oss på kommentarer!Senast jag kollade så är det faktis ni som uppdatera SÄMST! Förlåt om jag låter bitchig but thats just what i think. <3

2011-01-03 @ 13:47:50
Anonym

meeeeeeeeeeeeeeeeeraaaaaaaaaa!!!

2011-01-03 @ 14:00:42
Olivia

MEEER! och sluta tjata det är inte kul att kommentera om ni ska tjata speciellt du Therese men aja det är skitbra blogg asså :D



PS: inte min blogg jag skrev i bara en blogg jag gillar

2011-01-03 @ 14:10:33
Olivia

Glömde fylla i bloggen jag snackade om, haha

(mer)

2011-01-03 @ 14:11:16 | http://norajensens.blogg.se/
samira

meeer

2011-01-03 @ 15:47:08 | http://musiicjb.blogg.se/
Julia - Novell blogg

Asså ni som klagar om dålig update , ni vet inte hur svårt det är att komma på alla ideer , hur det ska skrivas , vilka bilder man ska ta..

Dem här tjejerna har gjort snart 80 novell inlägg på en månad och några dar.. det finns dem som nt ens uppdaterar en gång i vecka så jag tkr alla ska sluta klaga och göra det bättre själva..

(Min åsikt bara inget personligt) Älskar er blogg tjejer !

2011-01-03 @ 16:08:47 | http://justiindrewb.blogg.se/
Anonym

GRRYMMMT!!!

2011-01-03 @ 18:05:23
Anonym

EN TILLL

2011-01-03 @ 20:40:27
Julia - Novell blogg

Sv: Dwet var så lite så ;)

2011-01-03 @ 21:47:17 | http://justiindrewb.blogg.se/
Anonym

meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeraaaaaa!!!

2011-01-03 @ 21:47:26
Nea<3

fett bra!!

2011-01-07 @ 00:33:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback