Never Say Never - Kapitel 110

-Justin ? , när går planet ikväll ?
-Klockan 18.00 tror jag.
-Okej, tack!, svarade  och blinkade. ;)
Han satte sig brevid mig och la handen på min kind, sedan kysste han mig. Jag får aldrig nog av hans kyssar!

Plötsligt hörde jag att en bil körde in på parkeringen. Och in kom Jeremy och Erin.
-Hej ! , har det gått bra ? , frågade Erin
-Ja !, jättebra!
-Vad bra ! , jag visste att vi kunde lita på er.

När de hade kommit in och "bosatt" sig igen så stack jag och Justin upp på rummet för att packa. 
-Justin , Vad var det du ville innan Erin ringde förut ?


- Va ?
- Ja, igår ?
- Ehm, jag minns inte...
- Okej.. Haha, gud va random jag känner mig, frågar det nu liksom.
Han kramade mig bakifrån, och viskade sedan " sötnos " i mitt öra. Jag kunde ínte göra annat än att lè, stort.

- Hm, undra vad som händer när vi kommer hem.. Sa Justin när vi höll på att packa.
- Hur menar du nu ?
- Jo, men.. Jag har ju en musikkarriär, och den lär väl dra igång snart. Kanske ska ringa Scooter senare och fråga.
- Det har du rätt i ! Jag vette fan vad som händer med min musik o allt ?!
- Nej, vi får ringa Scooter. Men det gör vi inte nu, för nu ska vi packa! Sa Justin glatt för att försöka muntra upp mig.. Men han lyckades inge vidare.
- Boooooring.

Efter ca 20 minuter hade vi packat färdigt, och var nu redo att lämna Kanada, tråkigt nog. Fast det ska bli underbart att få träffa alla. Pattie, Nathalie, Ryan, Chaz, Kenny & Scooter !

- Sandra !? Justin avbröt mig från mina tankar.
- Uhm.. Ja ?
- Vi ska åka, nu.
- Va, redan?
- Yes. Om vi ska hinna med flyget bör vi åka nu.
- Jaha.. Svarade jag med nedlåten röst.
- Vad är det ?
- Nej, inget. Tycker bara det är tråkigt att åka härifrån.
- Mm, jag med. Men, vi kommer tillbaks! Sa han och pussade mig på pannan.

Efter kanske en kvart hade vi sagt hejdå till alla, fått på oss ytterkläderna & lämnat packningen i taxin.
- Hör av er när ni kommer fram ! Sa Erin innan vi vevade upp bilrutan, och taxin lämnade huset.

( FRAM SPOLNING !  4 månader senare )

Allt har vart super duper, förutom lite små tjaffs mellan mig och Justin. Men vad är ett förhållande utan bråk? Musiken har gått utmärkt. Jag & Justin hade en världsturne, tillsammans, som hette MY WORLD - Whit U. Den pågick i lite mer än 2 månader, och vi hann med MÅÅÅNGA länder. Inga nya låter ännu tyvärr, det har inte hunnits med. Men det kommer väl så småningom.

Imorgon är det den 1:a Mars, vilket betyder - JUSTIN FYLLER 17 ÅR ! Jag har, med hjälp av Usher, planerat en stor fest. Massvis med kändisar kommer att vara där. Egentligen var det från början tänkt att festen skulle vara en överraskning till Justin. Men det går inte att hålla någonting hemligt i kändisvärlden. Så han vet nu om det, men är riktigt förväntansfull.

Och ikväll, ska jag & Justin på middag tillsammans. Jag har bokat bord på hans favoritresturang ! Han vet ännu inte om någonting.

- Älskling ? Ropade Justin ifrån rummet.
- Ja ? 
- Kan du komma ?
Jag kilade iväg till rummet, och när jag kikade in så såg jag honom ligga där i sängen och slöa sig framför FIFA.
- Vad va det ? Frågade jag och satte mig brevid honom.
- Vill du möta mig ? Det är inte lika kul att spela själv !
- Har egentligen inte tid..
- Snälla ?! Sa han och gjorde " hundögonen ".
- EN gång. Sen måste vi göra oss iordning.
- Va ? Varför ?
- Fråga inte så mycket, gör bara som jag säger.. Sa jag och gav honom en kyss. Sen drog jag åt mig den andra kontrollen och matchen var igång. Tyvärr vann Justin, så jag var tvungen att spela en match till. Och den vann jag.

- Så , nu är det färdig spelat Justin !
- Jaja ! Vad ska jag göra mig iordning för då ?
- Eh , du är alltid så snygg , så det spelar egentligen inte så stor roll ! Sa jag och reste på mig. Men hann inte stå upp länge alls förens Justin drog ner mig i sin famn. Och nu " låg " jag i hans knä.
- Jag älskar dig. Sa han.
- Jag älskar dig oxå Bieber ! Sa jag och kysste honom.
- Så ? Vad ska jag ta på mig ?
- Något snyggt ! Men först får du gärna göra mig sällskap i duschen.
- Gärna ! Svarade han och log. Hahaha..

Vi gick in i badrummet och drog av oss kläderna, och snart var vi båda inne i duschen.
- Ahhhhhhh ! Skrek jag.
- Vad ? Svarade Justin förvånat.
- Vattnet var skit varmt ! Fan va ont det gjorde..
- Oooppps ! Sa han och skruvade ner värmen.
Jag la mina armar runt hans seeexiga kropp, och gav honom sedan en kyss. Där stog vi länge, och bara höll om varandra. Men sedan var vi tyvärr tvugna att sätta fart, för jag skulle sminka mig och grejer oxå !

- Här ! Sa Justin och kastade en handduk till mig när vi kommit ut ur duschen.
- Tack snygging ! Sa jag och blinkade.
Efter att jag torkat mig smörjde jag in mig med bodylotion, tog deo & sprutade på lite perfym. Sen var det dags att byta om. Det fick bli en svart klänning med nitar som ett " band " under brösten. Till det hade jag thigts och ett par snygga pumps. Håret gjorde jag inte så mycket med. Tog i lite " hårgodis " bara, så att det luktar gott ! När kläderna var på så var det dags för sminket. Tog inte lång tid alls, för efter ca 10 minuter var jag helt klar.

- Bieber ? Är du färdig ? Ropade jag.
- Yes ! Du kan gå ner och vänta ifall du vill.
Och det gjorde jag. Jag letade rätt på mobilen och kreditkortet. Sen kom Justin ner och vi satte på oss våra jackor ( & Justin sina skor ). Sen sa vi hejdå till Pattie & Nathalie som satt i soffan.
Tycks ? Tänkte skriva ett till kapitel nu , kommentera ifall ni vill ha det ikväll ! :) Och ge oss gärna tips om vad som ska hända i kommande kapitel, då blir vi glada..
Nu tycker jag att precis ALLA trycker på den hära länken  www.fameiseverything.blogg.se

Kommentarer
Anonym

Awesome! :D

2011-01-31 @ 17:27:03
Rebecka

Meer. :D

2011-01-31 @ 18:05:41
Anonym

jävligt bra;D

2011-01-31 @ 18:17:55
Anonym

jätte bra vill ha ett till ikväll! :D

2011-01-31 @ 18:31:40
K A R I N

Super duper grymt, mera :)

2011-01-31 @ 18:35:14 | http://kaaaarinn.blogg.se/
Anonym

MEEEER!

hade tröttnat men nu är jag på :)

2011-01-31 @ 20:05:51
Amanda (A)

mer ikv. HELST NU!!! :D :D please, ?!

2011-01-31 @ 20:22:39 | http://gaaaahh.blogg.se/
Svarten97

awsome! meeeer! ;) <3

2011-01-31 @ 20:35:23 | http://svarten97.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback