Never Say Never - Kapitel 108

Vi gick ut , och fram till bilen.
- Hej ! Sa jag.
- Hej ! Svarade de i kör.
Jazmyn kom springandes och hoppade upp i min famn.
- Sandja !
- Heeeej ! Sa jag och log brett. Hon är så söt. Men jag såg på Justin att han blev lite , "avis" , så jag lyfte över henne till honom , och de blev hon ännu gladare. Snacka om syskonkärlek , på hög nivå !

När vi pratar med Jeremy & Erin , och även bestämt lite tider , så var det dags för de att åka. Så vi sa hejdå och gick sedan in , med de små. Gud va kul det ska bli !


- Sandja ! Sandja ! Sandja !
- Ja gumman , vad är det ?
- Va ska vi göja idag ?
- Hmm... LEKLAND !
- Jaaaaaaa ! Va joligt !
Hon är ju stört skön när hon pratar. "Sandja" , "göja" , "joligt".. Som ni förstår , kan hon inte säga R. Haha !

- Justin , är det något speciellt vi behöver göra innan vi åker ? Frågade jag Justin som satt på en köksstol med Jaxon i famnen.
- Nej , inte vad jag kan komma på iallfall.. Ska vi dra nu ?
- Ja , eller , jag måste gå på toa först bara. Men sen är jag redo.
- Haha , okej. Kila iväg då ! Sa han och log lite för sig själv.
Så charmigt.

När jag kom tillbaks igen , från toan , så hade Justin redan klätt på Jaxon och Jazmyn. Jag som tyckte att jag var riktigt snabb , men nehe , tydligen inte.. Jag knöt mina converse och satte sedan på mig jackan , sen drog jag på mig min mössa och sen var jag klar. Jag tog Jazmyn i handen , och vi gick ut. Justin höll Jaxon , och låste även dörren innan de kom till bilen där vi stog. Vi satte de i deras barnstolar , och sen åkte vi. Det kändes som att det skulle bli en lyckad dag , och det känns hur bra som helst att ha Justin...tillbaka !

Efter en 40 minuters lång bilresa var vi äntligen framme vid Leo's playland , leklandet alltså.
Nu var det jag som tog Jaxon , för Justin var tvungen att springa efter Jazzy som var sjukt taggad , haha.

När vi fått våra "armband" ( som visar att vi betalat ) , så var vi redo. Efter ett tag gjorde det så ont i mina armar , så jag slängde ner Jaxon för rushkanan , kanske inte så snällt , men men. Jag driver med er. Jag höll fortfarande i honom.

Dagen på leklandet var hur bra som helst , och ja , Jazzy älskade det !
- Så , vart ska vi äta ? Frågade Justin.
- Du bestämmer älskling , för mig går vad som helst bra !
- Okej , hmm , Pizza hut ?
- Ja , det blir super ! Hur långt tar det att åka dit härifrån ungefär ?
- 10 minuter typ !
- Perfekt ! Sa jag och tog hans hand som inte var på ratten och kysste den. Han kollade på mig och log , och jag kunde inte göra annat än att lè tillbaka. Damn , he's hot !

När vi kommit in i "resturangen" visade de oss fram till ett bord. Justin höll koll på Jazzy och Jaxo , medans jag gick iväg för att leta rätt på ett par barnstolar. När jag äntligen hittat de , gick jag tillbaks till de andra , och vi satte oss ner direkt för att kolla i menyerna. För mig och Justin blev det en varsin pizza. Och Jazzy ville ha pannkakor , passande , men tur att de iallafall har det.
När maten tillslut var klar blev vi serverade och sen var det bara att hugga in , mumms ! Det var riktigt gott. Jaxon var inte hungrig , han satt mest och gnällde , haha !

Efter en lång , men riktigt rolig dag var det skönt att äntligen vara hemma ! Klockan hade hunnit blivit 19.43 , och vi kände att det var dags för de små att gå och lägga sig. Så vi borstade deras tänder oså , sen bäddade vi ner de i deras sängar.
- Godnatt , sov gott ! Sa jag och pussade Jazzy på pannan. Sen gick jag till Jaxo och strök han försiktigt på kinden , för han sov redan , så jag ville inte väcka honom ! Vi gick ut ur rummet , men lämnade dörren öppen , ifall de skulle vakna eller så.

- Vad ska vi göra ? Frågade Justin och lutade sig mot väggen.
Jag gick sakta mot honom , och satte händerna på varsin sida om honom. Våra läppar möttes , och nu var det jag som stog lutad mot väggen , med Justin tryckt intill mig.
- Kom ! Sa jag och tog hans hand. Jag förde honom till sovrummet , och när vi kom in drog jag av hans t-shirt. Gooooosh , hans mage ! Det ena ledde till det andra , och snart var vi in the bed.
What do ya think? KOMMENTERA GÄRNA! ♥

Kommentarer
K A R I N

Awsome!! :))

2011-01-30 @ 01:31:37 | http://kaaaarinn.blogg.se/
linn

Jättebra ! :)

2011-01-30 @ 08:54:56 | http://looppans.blogg
elin (:

asbra när kommer nästa do you think ? :D

2011-01-30 @ 10:21:30
Linnea

suppper naaaaaajs :D

2011-01-30 @ 10:32:28 | http://hhanssson.blogg.se/
frida

skitbra!:)<3

2011-01-30 @ 10:44:15
Anonym

helt jävla awesome...älskar er!!

2011-01-30 @ 11:58:54
Julia

I think it was AWESOME!!!!! :D

2011-01-30 @ 13:30:18
Elvira

Jätte bra, meera!<3

2011-01-30 @ 14:15:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback