Never Say Never - Kapitel 107

När jag hade lagt på, satte jag mig brevid Sandra igen. Sandra berättade att hon tycket att det skulle bli jättekul att stanna en dag längre. Och så sa hon att hon skulle sakna Jazzy och Jax oxå.
Jag tänkte inte så mycket på vad hon sa, utan jag tittade bara på henne. Hon var nog den vackraste tjejen jag har sett.

*PIP*

Det var Sandras, jag tog upp den och läste på skärmen:
1 nytt oläst sms, Okänd.

FAN inte igen!


- Hörru , Caitlin vill dig något.. Sa jag och suckade samtidigt som jag räckte fram telefonen.
- Allvarligt !?
Hon tog telefonen och läste sms:et.
- Hallå ? Vad stog det ? Frågade jag
- "Hej. Jag ville bara säga....förlåt"
Vi satt tysta ett tag , sen sa hon plötsligt.
- Tycker du att jag ska svara ?
- Asså , du gör som du vill. Men försök att inte göra någon "big deal" över det hela , sånt orkar vi inte med nu.
- Nejdå ! Men jag behöver ju inte svara, eftersom att jag inte har så mycket att säga. Jag menar , jag hade inte tänkt förlåta henne , inte än iallafall !
- Jag förstår dig. Sa jag och pussade henne försiktigt på pannan.

Vi knäppte på TVn , men som vanligt fanns det inget roligt att titta på , så vi stängde av igen.
- Du ? Vad ska vi hitta på med Jazzy och Jaxo då ? Frågade jag.
- Hmm , något de gillar att göra extra mycket ?
- Lekland ? Du vet , massor av rushkanor , studsmattor , bollhav oså ? !
- Det blir jättebra ! Och så kanske vi kan äta ute ? Slipper vi laga något , haha !
- Yes !

Sandra's perspektiv:

Strax efter att vi pratat om vad vi skulle hitta på , så ser jag att en bil stannar utanför huset.
- Justin ? Vem är det ? Frågade jag och pekade mot bilen.
- Haha , vad söt du är ! Det är pappas bil. Svarade han och kramade om mig.
- Ooops ! Men vad bra , då kommer de nu iallafall.. Ska vi gå ut och hämta de , för Jeremy och Erin skulle väl inte stanna ?
- Det kan vi göra.. Sa han och började gå mot dörren.
- Hallå ? Vänta.. Han stannade upp , och jag småsprang fram till honom och tog hans hand.
- Haha , sorry !
Vi gick ut , och fram till bilen.
- Hej ! Sa jag.
- Hej ! Svarade de i kör.
Jazmyn kom springandes och hoppade upp i min famn.
- Sandja !
- Heeeej ! Sa jag och log brett. Hon är så söt. Men jag såg på Justin att han blev lite , "avis" , så jag lyfte över henne till honom , och de blev hon ännu gladare. Snacka om syskonkärlek , på hög nivå !

När vi pratar med Jeremy & Erin , och även bestämt lite tider , så var det dags för de att åka. Så vi sa hejdå och gick sedan in , med de små. Gud va kul det ska bli !
Så , äntligen uppdaterar vi.. Vad tycks ? :)

Kommentarer
elin

asbra ! :D

2011-01-29 @ 23:53:40
alice isacsson

skiet bra meeer <3<3<3<3

2011-01-30 @ 00:49:41 | http://ultimatealice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback