Never Say Never - Kapitel 105

-Sandra?, viskade Justin och la sin hand på min över bordet.
-Ja?
-Vi måste prata, började han.
-...Jag vill bara att du ska veta att jag är hemskt ledsen.. Och om jag kunde spola tillbaka tiden och gjort om allt skulle jag göra det. Jag skulle litat på vad du sa och så skulle jag ha låta bli att umgås med Caitlin. Du är trots allt min flickvän och den jag älskar mest, och jag skulle inte vilja förlora dig för allt i världen! Och jag kommer aldrig, ALDRIG göra om det! Och..Jag älskar dig.

När han sa det där så kunde jag inte hålla mig. Det rann en tår från ögat och jag torkade snabbt bort den.
-Gråter du?, frågade han
-Glädjetårar, sa jag och småskrattade. Han log sitt fina biebersmile & kollade mig djupt in i ögonen..

Ska jag? Ja, det ska jag!

-Justin..




Jag reste mig upp försiktig, gick runt bordet & satte mig i Justin's knä. Hans armar var runt mig & vi kollade varandra djupt i ögonen, länge. Jag tog tag i hans hår, försiktigt & tröck hans ansikte mot mitt. Våra läppar möttes & vi kysstes.
-Jag älskar dig Bieber.. Viskade jag i hans öra
-& jag älskar dig, shawty.. Viskade han tillbaks & log
-Det där har jag saknat.
Våra läppar möttes återigen & jag kunde inte göra annat än att le. Jag har fått tillbaka honom, min prins!

Under middagen pratade vi om allt möjligt, som vi annars alltid gör. Det känns så himmla bra nu, allt är perfekt.
Kvällen var underbar. Men när klockan började närma sig 22.00 var det dags att gå. Vi sköt in stolarna, tog på oss jackorna & gick sedan ut. Vi valde att inte åka limmo hem, utan vi tog taxin istället. Den kom efter bara några minuter. Och vi hoppade in. Taxin började rulla & nu var vi påväg hem igen.
Jag kollade ut genom fönstret, & såg en butik, mammas favorit butik.. & då slog det mig. Idag är det mammas födelsedag! Hur kunde jag glömma? Jag är världens sämsta dotter. Mina ögon fylldes med tårar, & jag kunde inte hålla de inne.
-Sandra, vad är det? Frågade Justin med medlidande blick
-Mamma.. Det är mammas födelsedag..
Han svarade inte utan la sin arm runt mig & tröck mig intill sig.
-Sandra, hon älskar dig.. Jag älskar dig.. Viskade han i mitt öra & pussade mig på huvudet. Mitt huvud var lutat mot hans bröst, & jag kunde höra varje andetag.

När vi kommit hem igen hade alla redan gått och lagt sig. Så vi satte på en film. I ROBOT med Will Smith. Egentligen är jag inte så mycket för sånna där overkliga filmer.. Men den här var riktigt bra faktiskt. När filmen var slut hade klockan blivit 00.23 & vi bestämde oss för att iallafall borsta tänderna oså, även fast vi inte var trötta över huvudtaget. Så det gjorde vi. Jag tvättade även bort sminket & sen bytte vi om. Jag fick låna en t-shirt av honom & den luktade Justin, mmm!

Justin's perspektiv:

När vi lagt oss i sängen kom ja på en sak. Halsbandet.
-Vänta lite.. Sa jag & ställde mig sedan upp. Jag tog mig fundersamt på hakan, & sen kom jag på vart den låg. Jag tog fram den & Sandra kollade konstigt på mig eftersom att hon inte visste vad jag höll på med.
-Blunda. Sa jag
Hon gjorde som jag bett henne att göra, & jag satte mig i sängen bakom henne. Jag satte försiktigt på henne halsbandet & sen öppnade hon ögonen.
-Åh, tack Justin!
-Jag tänkte, du kanske vill ha tillbaks det nu?
-Självklart! & jag kommer ALDRIG ta av mig det igen.
Jag kysste henne löst på kinden & sedan la vi oss ner under det varma täcket.

Sandra's perspektiv:

Nu är allt som det ska. Jag har halsbandet, & jag har Justin. Vad mer kan man begära?
Jag låg ett tag & bara funderade, sen hörde jag att Justin's andetag blev allt tyngre & då förstod jag att han hade somnat...
YEEEY! :) Vad tycker ni??

 


Kommentarer
Anonym

börjar bli lite tjatig och det händer inget, jag vill inte vara taskig men ni vill väl veta :)

men bra och mer!

2011-01-27 @ 15:33:15
Linnea

meeeeeeeeeer :d

2011-01-27 @ 16:02:45 | http://hhanssson.blogg.se/
Elvira

Jätte braa!<3 Meeeeeraa!

2011-01-27 @ 16:06:55
Anonym

asbraa meer !! :D

2011-01-27 @ 16:48:20
linn

awesome !

meeera ! :D

2011-01-27 @ 16:58:37 | http://looppans.blogg.se/
Anonym

grymt!<3

2011-01-27 @ 17:03:07
Michelle

Jätte bra! Haha stackars mamman

2011-01-27 @ 17:21:21 | http://michellerydstedts.blogg.se/
Anonym

Otroligt bra :D

titta gärna min har nyss börjat :D

2011-01-27 @ 20:05:41 | http://jbstoryy.blogg.se/
Anonym

grymt bra! :D

2011-01-27 @ 20:22:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback