Never Say Never - Kapitel 103

Jag har inte åkt skridskor sen flera år tillbaks, det är liksom inget intresse för mig.. Men jag kan ju erskänna att jag var riktigt stolt över mig själv som iallafall kunde stå på isen. Jag var som bambi på hal is medans Justin åkte runt som ett hockeyproffs. Orättvist att han ska vara bäst på allting helatiden..
Tillslut fick jag nog av bambi fasonerna och klev av isen. Jag gick iväg till omklädningsrummet och tog av mig skridskorna, sedan satte jag på mig mina skor och gick därefter tillbaks till de andra som fortfarande åkte omkring på isen. Jag satte mig på en bänk & kollade på. En sak var säker, jag frös. Det var så grymmt kallt i hallen.
Jag andades på mina händer för att jag skulle bli varm, men det hjälpte ju sådär, kanske typ 2 sekunder. Plötsligt såg jag att Justin gick av från rinken, och började gå emot mig.
Han satte sig på bänken brevid mig och började ta av sig sin jacka. Vad gör han? Det är ju skitkallt här.
När han hade tagit av sig sin jacka så satte han den över mina axlar.
-Jag såg att du frös, sa han och log halvt.
-Haha, du har rätt, Tack!, sa jag och log.
Justin stannade ute med mig och vi satt och tittade på när Jazzy och Jaxon åkte.

När Justin gav mig sin jacka så blev jag helt knäsvag. Det är som få film, så romantiskt. Men om det här nu var en film så skulle jag kyssa honom, vilket jag inte gjorde eftersom vi är osams.

Något säger mig att jag ska godta ursäkten från Justin och något säger mig att inte göra det. Jag saknade att skratta med Justin och framför allt prata med Justin.




När vi kommit hem igen efter en rolig (men kall) dag så var klockan 17.23 för att vara exakt. Erin & Jag gjorde varm choklad, medans Jeremy tände braskaminen. Det blev fort varmt, & det var så himmla skönt.

När vi druckit upp chokladen gick jag upp till övervåningen. Jag gick in på vårat rum & rotade fram min mjukisdress & sedan tog jag med en lång, varm, dusch. Jag rakade även benen, hade hårinpackning, ansiktsmask & smörjde in mig med jordgubbslotion. Riktigt skönt var det, & jag kände mig hur fräsch som helst!
När mjuisdressen var på mig drog jag upp håret i en slarvig toffs, & sedan gick jag till vårat rum. Där Justin satt.

-Hej.. Sa jag & halvlog
-Hej. Svarade han lite tyst
Jag märkte på honom att han var ledsen. Och det var direkt inget jag njöt av, verkligen inte..
-Hur är det egentligen? Frågade jag efter ett tag
-Uhm..eh..vet inte..
Jag satte mig brevid honom på sängen & la min arm runt honom. Jag lutade mitt huvud lätt mot hans axel & jag kände hur han försiktigt kysste mig på huvudet. Dethär har jag saknat.

Justin's perspektiv:

Jag satt inne på vårat rum, & bara tänkte, när dörren plötsligt öppnas. Och in kommer Sandra. Hon frågade hur jag mådde, men jag visste inte riktigt hur jag skulle svara, det skulle bara låta fel, helt fel. Sen satte hon sig plötsligt brevid mig & la sin arm runt mig. Jag bara log inombords. Gud vad jag har saknat det.

-
Du? Får jag bjuda dig på middag ikväll? Vi behöver prata.. Sa jag & kollade på henne
-Gärna. Närdå?
-Ehm. När du vill! Sa jag & log
-Okej.. Men, jag ska bara byta om & fixa mig, går det bra?
-Självklart.

Sandra's perspektiv:

Yes! Nu har vi tillfälle att reda ut dethär & bli sams.
Jag reste mig upp & gick fram till garderoben. Det tog ett tag innan jag hittade något som dög att sätta på sig. Men tillslut fick det bli en svart klänning. Till det valde jag några balla smycken & ett par läckra pumps. Jag fönade mitt blöta hår & la det sedan till rätta. Sen drog jag på lagom med smink & efter det var jag redo att åka.

Jag knackade lite försiktigt på dörren till vårat rum, & sedan öppnade jag. Damn.. Där stog Justin utan tröja & såg dö sexig ut.
-Jag är klar nu.. Sa jag lite försiktigt & log.
-Jag med. Svarade han och greppade tag i en tröja som han drog på sig i trappan påvägen ner.
Vi sa hejdå till de andra, & Jazzy började smågnälla för att vi skulle åka. Hon ville leka. Haha, sötnos.
What do u think? :) Glöm inte bort bloggsvar ifall ni undrar över något, vi svarar alltid, :D


Kommentarer
Elvira

Meeeera jätte bra!!<3

2011-01-26 @ 15:38:35
Frida<33

omg va bra meer<333

2011-01-26 @ 15:49:58
Anonym

Meeeer :D

2011-01-26 @ 16:12:39
linn

Grymt vafan ! ;)

Meeera ! :D

2011-01-26 @ 16:44:02 | http://looppans.blogg.se/
Emmie

MERA!

2011-01-26 @ 17:26:43
Anonym

Asbraaaaa!!

2011-01-26 @ 17:28:14
Mooa ''Den Bästa'' Bieber

Jätte bra :D Läs gärna min novell om JB också xD

2011-01-26 @ 17:40:05 | http://uandmee.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback