Never Say Never - Kapitel 120

Vi satt kvar i bilen ett tag och jag granskade bilen noga. Alla knappar och funktioner. GRYM BIL ! Något senare bestämde vi oss för att gå upp till huset. Så vi låste bilarna och kilade sedan upp. Jag satte på mig en slappare outfit, vilket även Justin gjorde. Och DAMN vad snygg han är.
Vi gick sedan över till Ryan och Nathalie.

- GRATTIS ! Ropade de båda när de fick syn på oss. Jag tackade och gav de en varsin kram.
- Tack för den underbara presenten ! Sa jag och log.
- Varsågod, tjockis ! Sa Ryan och la sin arm runt mig.
- H A H A.. Svarade jag och buffade till honom.

Vi gick in i vardasrummet och kastade oss i soffan. Hur skönt som helst.
Jag viskade en sak till Justin, och på 3 sa vi " hörni " och höll upp våra fingrar..
- GAAAAH ! VAR ? NÄR ? HUR ? Skrek Nathalie och tog tag i min hand för att granska ringen.
- Ta det lugnt ! Sa jag och vi alla skrattade.


 

 



Justin berättade hur det gick till och Nathalie "Aww":ade hela tiden.
- Din tur snart, sa Nathalie och buffade till Ryan löst med armbågen.
Vi alla skrattade och när klockan var runt 00.00 så bar vi oss hem.
Vi sa hejdå till Nathalie och Ryan och gick sedan.

Jag tog tag i Justin's hand och vi gick långsamt hem.
-Sandra?
-Ah, älskling?
-Jag är så lycklig med dig! Jag ska gifta mig med dig, och få barn med den vackraste och mest underbara kvinnan som finns! Jag äskar dig jättemycket!
När han sa det stannade jag upp. Jag la försiktigt min hand på hans kind och kysste honom mjukt och länge.

Men mitt i allt kyssande så hörde jag en bekant röst bakom mig.. 

-Vad gör ni här då?, sa han med en en cigg i handen.
-SLUTA MED DET DÄR CHAZ! DU VET ATT DET DÄR ÄR FEL!, utbrast Justin och tog ciggen från Chaz.
Nu när vi har flyttat hemifrån och Nathalie och Ryan också har gjort det så har Chaz varit lite utanför om man säger så. Han har inte varit med oss för att han har haft fullt upp med läxor, säger han iallafall. Men vi vet att det är något annat.

-
Jag träffar inte dig fören det här är ÖVER!, utbrast Justin och tog tag i min hand och började gå mot huset.
Det kanske var lite hårt mot Chaz, jag menar.., han kan inte rå för att han har umgås med fel personer. Eller?
 
När vi kom in sa Justin inte ett ord, jag såg att han var bekymrad.
Han satte sig i soffan med händerna framför ansiktet och jag hörde att han snyftade till då och då.
-Hur?, mummlade Justin tyst för sig själv.
Jag visste inte "vem" frågan var till så jag satte mig brevid honom och kramade om honom.
Vi satt en lång stund tysta, och bara kramades.

Jag kände att Justin blev tystare och han tittade mig rakt in i ögonen.
Han närmade sig mig och efter någon millesekund var våra läppar pressade mot varandra.
Jag kysste honom lääääääänge och han kysste mig. Min blivande man! 

Efter en stund var vi "klara" med allt kyssandes så vi gick och bytte om.
Jag satte på mig en stor slapp vit T-shirt och korta silkes shorts och gick sedan och borstade tänderna.
När jag var klar så la jag mig i vår mysiga säng och väntade på Justin.
När Justin kom så lyfte jag upp täcket lite och han la sig brevid mig.

Jag la mig tätt intill honom så att jag kände hans hjärta dunka och han la armen runt mig.
När vi låg där i tystnad så hörde jag att Justin mummlade något. Jag vände mig åt hans håll och försökte höra vad han sa. 

-Oh, oh, I saw so many pretty faces before I saw you, you. Now all I see is you.., sjöng han

Och då förstod jag att han sjöng på "One less lonely girl". Jag log brett och kysste honom försiktigt på halsen. Han avbröt då sitt sjungande och kysste mig. Jag besvarade kyssen och somnade sedan i hans varma famn.

Efter en skön nattsömn vaknade jag nästa morgon och skulle precis ge Justin en kram när jag upptäckte att han inte var där.
Vad har han nu hittat på?, tänkte jag och log för mig själv.
Jag drog på mig ett par blåa jeans och en blommig tröja och gick sedan ner till köket.
Han var inte där?

Jag kollade i alla rum, men hittade han inte någonstans. Men när jag precis skulle leta i gästrummet så hör jag Justin ropa:
-Älskling! Kom ut på altanen.

Jag gjorde som han sa med ett léende på läpparna och när jag kom ut såg jag att Justin hade lagat en stor frukost! Jag log emot honom och kysste honom, sedan satte vi oss under parasollet och högg in. Vad ska jag ta? Det finns så myckt att välja emellan!

Men efter en lång stund av allvarligt tänkande så hade jag bestämt mig. När jag hade brätt en macka så hällde upp Oboy i en vit kopp. På koppen stog det "I ♥ LA". Och det är så sant! Jag ÄLSKAR Los Angeles. Jag var där när jag var 13 och det var helt otroligt! Vi var där i en hel månad och bara badade och solade hela tiden! Det va-

-Hallå? Sandra?, sa Justin och flinade
-Eh, va?, svarade jag och upptäkte att jag satt och dagdrömde.
-Jag känner ingen "Eva"!, sa han och garvade.
-Haha, svarade jag och småskrattade jag med.

Vi satt en lång stund och bara njöt av det fina vädret och njöt av varandras sällskap.
Men efter en stund kom Justin med Idéen att vi skulle spela "krocket" (om det heter så).

-Justin jag kan inte!, utbrast jag efter några försök.
-Jag visar dig!, sa han och kom emot mig.

Han ställde sig bakom mig och höll om mig. Han la sina händer på mina och visade hur jag skulle göra. När han rörde mig så pirrade det i hela mig! Jag avbröt det hela med att kyssa honom.  Jag kunde bara inte motstå hans underbara läppar.


Vad tycker ni? Det är jättesvårt att komma på idéer eftersom novellen snart är slut men några kapitel till blir det!

Btw, vi kommer snart ha en tävling så watch out! ♥
GLÖM INTE BLOGGSVAR!!

Kommentarer
Anonym

Awesome

2011-02-12 @ 16:59:57
alice BIEBER isacsson

SKIET BRA MEEEEER <3<3<3<3<3<3

2011-02-12 @ 17:04:21 | http://ultimatealice.blogg.se/
elin (:

asbraa , mer , mer nuuuuu :D <3

2011-02-12 @ 20:15:24 | http://bloggerskanelinohrn.blogg.se/
Linneah

Det var lite konstigt att båda höll upp ringarna, när man är förlovad är det bara tjejerna som har ring?

2011-02-12 @ 21:21:05 | http://jdbmusic.blogg.se/
Anonym

meeeeeeeeeeeeeeer !!! :D

2011-02-12 @ 21:39:44
linn

Gud vad bra, er novell äger! Synd bara att den snart är slut, men kommer ni börja på en ny efter det? :D <3

2011-02-12 @ 22:35:07 | http://looppans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback