Never Say Never - Kapitel 119

När bilen stannat sprang Justin runt och öppnade till mig.
- Tack !
- Ingen orsak ! Sa han och blinkade.
Innan jag änns hunnit kliva ut ur bilen kommer en massa fans och ber om autograf, och självklart ställde vi upp
Sen gick vi hand i hand in på den fina resturangen och när vi kom in blev vi visade till ett litet bord vid ett stort fönster, med en underbar utsikt!
- Woooooow.. Sa jag tyst för mig själv.

Innan vi beställt maten satt vi och pratade ett tag. Dels om lilla Anastasia som snart kommer, och en massa mer.
- Älskling.. Sa Justin plötsligt och kollade mig djupt in i ögonen.
- Yes !?

Justin's perspektiv:

Nu var det dags. Det här tillfället har jag längtat länge efter.
- Du vet att jag älskar dig mest i hela världen, och skulle inte kunna tänka mig ett liv utan dig ? Sa jag " nervöst ".


- Ja, och jag tycker detsamma som dig. Svarade hon och log. ( Jag log tillbaks. Och drog sedan ut en ask ur min ficka, satte mig sedan på knä framför henne, och fortsatte sedan med..)
-.. Sandra, vill du gifta dig med mig ?

Sandra's perspektiv:

Frågade han nyss det där ? "Vill du gifta dig med mig ? "

- Det är klart jag vill. JA, jag vill gifta mig med dig. Sa jag och lutade mig fram för att ge honom en kyss. Han besvarade kyssen, och tog sedan ut ringen ur asken. Den var helt underbar!

-..
Du är bäst älskling !
- VI är bäst, shawty. Sa han och tredde samtidigt på den otroligt vackra ringen på mitt finger. Jag log, och kände hur en tår fall ner för min kind. Han torkade snabbt bort den, och kysste mig sedan försiktigt på kinden.

Hände det här ? Ska JAG gifta mig ? Med världens underbarast kille. ( Och världens kändaste.. )
Jag kan inte bli lyckligare än så här. Jag har nyss tackat ja till att gifta mig med min pojkvän, som jag bor tillsammans med i ett stort, vackert hus. Och inte nog med det, jag väntar barn.

Vi åt, skrattade, pratade och hade allmänt roligt. Det kunde inte bli bättre än såhär. När vi efter kanske 3 timmar bestämt oss för att åka hem till Ryan och Nathalie, plockade vi ihop våra saker och gick sedan ut ur resturangen. Vi gick till Justin's bil som stog parkerad lite längre bort.

- Du, det väntar en till present hemma ! Sa Justin när vi satt i bilen.
- Sluta nu ! Sa jag och flätade in min hand i hans. Men han bara log imot mig.
När vi efter 10 minuter svängde in på parkeringen nedanför huset, såg jag en obekant bil stå parkerad på platsen brevid oss.

- Justin ? Vad är det här ? Frågade jag och pekade mot den otroligt snygga bilen.
- Din bil ! Sa han och kramade om mig bakifrån.
- Du sa.. vadå ?
- Det är din bil. Från mig, Ryan & Nathalie.
- VA ?! ÅHH, TACKTACKTACK!
Jag rusade fram till den och kollade in genom bilrutan. Och det första jag såg var en söt liten barnstol.. Jag vände mig om och kollade på Justin som inte gjorde annat än att lè. " Du är bäst " mimade jag och log.
- Haha, behöver du de här ? Frågade Justin och höll upp ett par bilnycklar.
- I do. Svarade jag och log. Han kilade fram till mig, och gav mig nycklarna. Jag låste upp bilen, och satte mig i förarsätet. Justin gick runt och satte sig på passagerarsätet.
- Men du ? Jag kan inte köra bil.. Sa jag och log generat mot honom.
- Men dumbom, jag lär dig !

Vi satt kvar i bilen ett tag och jag granskade bilen noga. Alla knappar och funktioner. GRYM BIL ! Något senare bestämde vi oss för att gå upp till huset. Så vi låste bilarna och kilade sedan upp. Jag satte på mig en slappare outfit, vilket även Justin gjorde. Och DAMN vad snygg han är.
Vi gick sedan över till Ryan och Nathalie.

- GRATTIS ! Ropade de båda när de fick syn på oss. Jag tackade och gav de en varsin kram.
- Tack för den underbara presenten ! Sa jag och log.
- Varsågod, tjockis ! Sa Ryan och la sin arm runt mig.
- H A H A.. Svarade jag och buffade till honom.

Vi gick in i vardasrummet och kastade oss i soffan. Hur skönt som helst.
Jag viskade en sak till Justin, och på 3 sa vi " hörni " och höll upp våra fingrar..
- GAAAAH ! VAR ? NÄR ? HUR ? Skrek Nathalie och tog tag i min hand för att granska ringen.
- Ta det lugnt ! Sa jag och vi alla skrattade.
Yeeey ! :D
Ni vet inte ur SVÅRT det är att komma på saker man kan skriva om. Känns som vi skrivit om typ allt nu ?! Hoppas det duger iallafall. Puss.
 

Kommentarer
madde

Känner igen mig som Nathalie :P Är lika galen som hon :P Visste att han skulle fria :) Sjukt bra<3 :)

2011-02-11 @ 12:14:31 | http://justindblove.blogg.se/
Anonym

Asbra

2011-02-11 @ 15:43:01
danielle

jag kommer att vara borta under sportlovet och kanske kommer missa inlägg och då är frågan ska ni ha kvar den här bloggen efter sportlovet för jag vill deftenetift inte missa inläggen!

mirja och sanna

hej det skulle vara kul och du länkade oss eller bara slängde in en eller två kommentarer / Sanna och mirjam (novell skrivare)

2011-02-11 @ 21:38:57 | http://biieberstory.blogg.se/
J O H N N A'

ååh, jag har läst alla delar på 2 dagar.

och jag älskar den 8D

meeer :D

2011-02-12 @ 17:00:38 | http://justebaramej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback