Never Say Never - Kapitel 118

När vi träffat våran sköterska ledde hon oss in i ett rätt så litet rum. Hon bad mig lägga mig ner på " sängen ", så det gjorde jag. Hon började med att berätta vad hon skulle göra, och sen satte hon igång. Justin höll min hand hela tiden. Och plötsligt sa sköterskan..
- Titta där.. Och pekade samtidigt mot den lilla skärmen.
-...Där är eran lilla bebis ! Fortsatte hon sedan.
Jag tittade på Justin med tårar i ögonen, och när våra blickar möttes kunde jag inte låta bli att fälla mina tårar.
Justin pussade mig försiktigt på pannan, och viskade sedan " jag älskar dig " i mitt öra. Jag log mot honom, och vände mig sedan tillbaks mot den lilla skärmen. Där är VÅRAT barn.

Något senare kom sköterskan tillbaks ( efter att hon låtit oss vara ensama ett tag ). Hon log brett, och sa sedan..
- Grattis, ni ska få en liten....




( 1.Utsikten, 2.Justin skriver autograf )


Lyssna medans ni läser..

- ..Flicka!
Jag och Justin tittade på varandra och log brett båda två.
- En liten Anastasia.. Viskade Justin och tog tag om min hand.

Vi båda fyllde i några papper och sedan bar vi oss hemåt.

Nu var vi framme och jag masade mig ut ur bilen, Justin gjorde detsamma. 
Han låste bilen och vi gick mot ytterdörren.
När vi kom in så slängde vi oss båda i soffan och andades högt och tungt.
- Hur känns det ? Jag menar.. Att föda och bli mamma ? Sa Justin plötsligt och lät ganska allvarlig.
- Hey Mr. Serious. Nej men.. Ehm, nervös är jag verkligen. Men jag ser verkligen fram emot att bli mamma, jag känner mig redo!
- Vi går igenom det här tillsammans och stöttar varandra.

Jag svarade inte utan la mig lite över honom och gav honom en kyss. Han besvarade kyssen och log.

(Framspolning 3,5 månader)

Åh, de här månaderna har varit fantastiska! Vi har försökt hitta på så mycket som möjligt tillsammans, men det har inte vart lätt ska ni veta, jag orkar knappt göra någonting, haha. " Anastasia " har även sparkat för första gången där inne i magen. Helt otroligt!

Idag är det Lördag, min födelsedag ( 17:e Juli ). Jag och Justin ska på middag tillsammans och sen när vi kommit hem ska vi träffa Nathalie och Ryan. Underbart!

- Älskling ? När ska vi åka ? Ropade jag från nedervåningen.
- 2 timmar ungefär ! Ropade han till svars.
Jag stängde ner laptopen och gick in till badrummet för att ta mig en dusch. Kläderna åkte av och jag klev in i duschen. Jag tvättade mig, rakade benen och efter jag duschat smörjde jag som vanligt in mig med bodylotion, tog deo och klädde på mig. Det blev ingen superfin klänning, med tanke på min enorma mage. Men den dög. När klänningen åkt på fixade jag mitt hår och sminkade mig lite naturligt.

- Klar ! Ropade jag medans jag hängde upp handduken.
- Super ! Jag oxå !
Jag gick ner till Justin och när jag fick se honom blev jag helt knäsvag.
- Varför så vacker ? Frågade jag och glodde på honom med enorma ögon.
- Fråga dig själv. Sa han och kysste mig lätt på pannan.
Jag packade ner lite " behövande " saker i min handväska, och sedan gick vi.

När bilen stannat sprang Justin runt och öppnade till mig.
- Tack !
- Ingen orsak ! Sa han och blinkade.
Innan jag änns hunnit kliva ut ur bilen kommer en massa fans och ber om autograf, och självklart ställde vi upp
Sen gick vi hand i hand in på den fina resturangen och när vi kom in blev vi visade till ett litet bord vid ett stort fönster, med en underbar utsikt!
- Woooooow.. Sa jag tyst för mig själv.

Innan vi beställt maten satt vi och pratade ett tag. Dels om lilla Anastasia som snart kommer, och en massa mer.
- Älskling.. Sa Justin plötsligt och kollade mig djupt in i ögonen.
- Yes !?

Justin's perspektiv:

Nu var det dags. Det här tillfället har jag längtat länge efter.
- Du vet att jag älskar dig mest i hela världen, och skulle inte kunna tänka mig ett liv utan dig ? Sa jag " nervöst ".
KOMMENTERA!!
Ja, vi vet att uppdateringen inte är bra. Men vi skriver såfort vi har tid. Det är rätt mycket i skolan just nu för oss båda, sorry.. :(


Kommentarer
Grisen <33

Lovely!!! men asså det är klart att man förstår att ni oxå har mycket i skolan för att ni måste ju oxå gå i skolan som vi andra :) men skriv så fort ni har tid. Jag läängtar tills nästa kap. <333 <333 <333

2011-02-10 @ 07:08:48
madde

åh vad bra :D

Jag vet vad som kommer hända nu ;)

Mer<3

2011-02-10 @ 07:47:15 | http://justindblove.blogg.se/
Alicia

klicka er in på min nya bieber-novell-blogg.



http://foreverlovestories.blogg.se

2011-02-10 @ 11:36:02 | http://foreverlovestories.blogg.se/
alice BIEBER isacsson

SKIET BRA <3<3<3<3<3 meeeer <3<3<3

2011-02-10 @ 18:08:59 | http://ultimatealice.blogg.se/
Anonym

awesome!!

2011-02-10 @ 18:51:39
Frida<33

merr as bra<333

2011-02-10 @ 19:26:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback