Never Say Never - Kapitel 117

Jag tog Justins hand och drog han ut mot sovrummet och sedan la jag mig under täcket. Justin gick bort och släckte lampan och la sig sedan brevid mig. Jag la mig närmare honom och han la sin arm om mig, och jag tog hans hand.

Precis innan jag hann somna så hörde jag Justin viska i mitt öra:
-Godnatt älskling!




På morgonen dagen därpå vaknade vi samtidigt, på grund av alarmet som ringde. Jag kollade på klockan, och den var 08.27.
- Godmorgon sweetheart ! Sa Justin och kysste mig.
Jag besvarade kyssen, och log.

Kanske 10 minuter senare hade vi piggnat till lite, och bestämde oss för att gå ner och äta frukost. Jag drog på mig ett par mjukisbyxor och satte upp håret i en slarvig hästsvans. Sen gick jag ner, med Justin efter mig.
- Så, vad vill du ha för frukost ? Frågade jag och ruffsade till hans hår ( vilket jag vet att han INTE gillar ).
- Eyy ! Gör inte om det dära sötnos..
- Sorry. Var bara tvungen.. Tsss. Nej men seriöst nu, vad vill du ha för frukost ?
- Hmm.. Fil och flingor, men jag kan ta fram.
- Nej, sitt du. Jag har inte gjort någonting den senaste tiden..
- Konstigt. Sandra, du är gravid..
- Jaja, men det här orkar jag göra iallafall. Sa jag och öppnade kylskåpet och började ta ut saker som jag sedan ställde på köksbordet. Medans så dukade Justin, och när han var klar satte vi oss ner och " högg in ".
Vi åt och åt ( speciellt jag, som äter för 2 st ).
När vi kände oss mätta dukade vi undan allt från bordet, och gick sedan iväg för att göra oss iordning.
Jag gick upp till rummet och fram till garderoben för att sedan leta fram en snygg outfit. Tillslut bestämde jag mig för en slapp, vit, långärmad tröja och ljusblåa jeans. När kläderna åkt på borstade jag håret, kladdade på lite mascara och borstade sedan tänderna. Äntligen klar!
-
Justin ? Hur går det för dig ?
- Klar alldeles strax ! Gå ner och vänta så länge.
Och det gjorde jag. Fast hann bara komma ner innan hann kom rusandes ner för trappan.
- Så, nu är jag klar.
- Haha, bra ! Så, redo att åka ?
- Yes !
Vi drog på oss skorna. Och gick sedan ut till bilen, Bieber körde, som vanligt..

Den här dagen har jag längtat länge efter. Ultraljud. Hur ska det gå? Är det en kille eller tjej? Finns massor av frågor, som vi snart kommer få svaret på..

- Justin.. Jag vet att vi pratat om det hära massvis med gånger. Men nu när det väl är dags, vad ska barnet heta ?
-
Vi vet ju inte vilket kön det är ännu.. Så det är lite svårt att bestämma, men blir det en tjej, ska hon heta Anastasia. Just like you.
- Aw.. Och blir det en kille, ska han heta Drew. Just like you.

När vi träffat våran sköterska ledde hon oss in i ett rätt så litet rum. Hon bad mig lägga mig ner på " sängen ", så det gjorde jag. Hon började med att berätta vad hon skulle göra, och sen satte hon igång. Justin höll min hand hela tiden. Och plötsligt sa sköterskan..
- Titta där.. Och pekade samtidigt mot den lilla skärmen.
-...Där är eran lilla bebis ! Fortsatte hon sedan.
Jag tittade på Justin med tårar i ögonen, och när våra blickar möttes kunde jag inte låta bli att fälla mina tårar.
Justin pussade mig försiktigt på pannan, och viskade sedan " jag älskar dig " i mitt öra. Jag log mot honom, och vände mig sedan tillbaks mot den lilla skärmen. Där är VÅRAT barn.

Något senare kom sköterskan tillbaks ( efter att hon låtit oss vara ensama ett tag ). Hon log brett, och sa sedan..
- Grattis, ni ska få en liten....
Gaaaaaaaaaah ! Kommenterar ni mkt, får ni ett till kapitel ikväll.
Och ja, novellen börjar leda mot sitt slut, som ni säkert märker. Det kommer bli lite framspolningar, eftersom vi redan skrivit om det mesta, och vill att novellen ska ta slut.. SÅ VI KAN BÖRJA PÅ EN NY! :D Vilka av våra kära läsare kommer läsa våran nästa novell? Kommentera.

Klicka HÄÄR, och se bilder på Justin & Selena ( även kallade Jelena.. )


Kommentarer
anna

MEEERRR :D

jag kommer fortsätta (:

2011-02-08 @ 19:59:55
Anonym

asbra :D

jag kommer läsa tills ni slutar blogga :D

2011-02-08 @ 20:00:23
Anonym

En till ikväll!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Snäääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääälla!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2011-02-08 @ 20:14:27
emma

Asbra !!! Mer

2011-02-08 @ 20:28:23
Anonym

MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEER!

jag kommer läsa er nästa

2011-02-08 @ 20:31:38
alice BIEBER isacsson

IIIIIIIIPPP SKIET BRA MEEEEEEER <3<3<3<3<3<3<3

2011-02-08 @ 20:54:08 | http://ultimatealice.blogg.se/
alice BIEBER isacsson

IIIIIIIIPPP SKIET BRA MEEEEEEER <3<3<3<3<3<3<3

2011-02-08 @ 20:54:26 | http://ultimatealice.blogg.se/
Anonym

Hej, vi har startat en ny novellblogg:) kolla gärna in den, och kommentera vad ni tycker:D

2011-02-08 @ 21:00:26 | http://storiesofjustinbieber.blogg.se/
Johanna

snälla en till ikväll!!! Ni skriver extremt bra och jag kommer helt klart att läsa eran nästa novell!! :D

2011-02-08 @ 21:11:27 | http://johannamalmgren.blogspot.com
Anonym

Mer mer mer mer mer mer mer mer mer!

2011-02-08 @ 21:32:32
Issa

omg, den här novellen är baaara så bäst! Och jag kommer såklart läsa nästa ;) Vem kommer inte det liksom? :D

2011-02-09 @ 16:48:20
elin

asbraa !!

2011-02-09 @ 18:22:03 | http://bloggerskanelinohrn.blogg.se/
mirja och sanna

kolla gärna in vår novell blogg med justin bieber :D<3

skulle uppskattas

2011-02-09 @ 18:58:34 | http://biieberstory.blogg.se/
Biebermakesmecrazy - Novellblogg

Aww!

Jag kommer fortsätta läsa :)

2011-02-09 @ 19:24:38 | http://biebermakesmecrazy.blogg.se/
linn

En till ikv snääälla ?! :D

Skitbra fan, och jag kommer fortsätta läsa eran blogg ! ;)

2011-02-09 @ 19:57:55 | http://looppans.blogg.se/
Anonym

meeeer !!!

Jaag kommer läsa nästaa !!!

2011-02-09 @ 20:20:26
Anonym

Jättebra, men de känns som ni typ aldrig skriver... :(

2011-02-09 @ 21:33:16
angelica

jag kommer helt klart läsa eran blogg senare!

2011-02-09 @ 21:42:40 | http://wickstroemarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback