Never Say Never - Kapitel 116

När festen hållt på i kanske 2 timmar letade jag upp Justin och vi gick runt lite tillsammans och hälsade på hans kompisar oså.
Plötsligt ser jag Nick ( Jonas ) som står och pratar med någon tjej, herregud, har han inget liv eller ? När jag kommit ytterligare längre fram ser jag att det är Jasmine han står med. What the fuck ? Har hon tagit tillbaka honom eller ? Jag tog Justin i handen och började sedan gå mot de.
När vi kommit tillräckligt nära, så de kan se oss, tar jag Justin's huvud mellan mina händer och kysser honom.




Han besvarade kyssen och sen gick vi hand i hand tills vi var rätt framför de. 
Jag hälsade på Jasmine men inte på Nick. Jag kände inte för det. 
Hans blick var fortfarande sådär obehaglig och som bara stittade på en. Äckel! 
När vi hade hälsat så kände jag inte för att va med de längre så jag tog Justin i handen och drog honom ut mot dansgolvet.

Vi dansade jättelänge! Och när klockade närmade sig 4 (på natten) så började folk dra sig hemmåt.
När det var tomt så stack jag och Justin också.

(Framspolning 2 månader)

De här veckorna som har gått har varit underbara som alla andra. Jag och Justin har också flyttat in i vårt nya hus. Det är jättemysigt att vakna brevid Justin varje morgon utan någon annan i huset. Och nu är jag ju i 4:e månaden också! Så snart har jag och Justin ett barn! Jag är ganska nervös men jag vet att det kommer vara värt det och jag har ju Justin som stöttar mig igenom dethär och står alltid vid min sida. Men jag mår väldigt dåligt nu när jag är gravid och jag är ofta trött. Spyr gör jag också men det är inte jättemycket. Min mage har också blivit betydligt mycket större sen Justin's födelsedag och det har blivit svårare att hitta kläder. Det gick också jättebra att berätta för våra föreldrar och våra vänner.
De blev först grymmt chockade men de tyckte att vi var "mogna nog" att ha ett barn tillsammans.

Och imorgon ska vi på ultraljud, det ska bli spännande och jag slår vad om att vi båda fäller en eller annan tår.

Men just nu är klockan 17.00 och Justin står och lagar mat och jag bara ligger i soffan och vilar.
Vila gör jag för det mesta nu förtiden. Det känns ganska taskigt mot Justin att han får laga mat och grejer själv.

Ikväll ska också Nathalie och Ryan komma över på middag. Hehe, det är otroligt var vuxen man känner sig nu! Bor ihop med min pojkvän och väntar barn. Och bjuder folk på middag. Gud vad tiden har gått fort.

Jag vet inte vad jag skulle göra utan Justin? Utan han är jag inte hel. Och jag är fortfarande lika nykär i honom som på vår första dejt. And, now them butterflies in my stomach wont stop stop..

Plötsligt knackar det på dörren och in kommer Ryan!

-Ryan in the house!, skrek Ryan när han öppnade dörren.
Vi skrattade och sedan satte vi oss i vardagsrummet och pratade medans maten var i ugnen.

-Så? Hur känns det att bli pappa?, frågade Rayn och tittade på Justin allvarligt.
-Ehm..Det är svårt att förklara, men det känns fantastiskt, som en dröm som går i uppfyllelse. Att få ett barn med den jag älskar. Och jag är så glad att det är Sandra Kassar jag ska få barnet med.

När han sa det sista så tittade han på mig och jag kunde inte låta bli att fälla en tår.
Jag böjde mig över bordet och kysste Justin. Han besvarade kyssen och klappade mig försiktigt på kinden.

När vi kysstes så hörde jag att Nathalie sa:

-Aww!!
Och både jag och Justin log.

*PIP* *PIP*

-Dinner is served!, sa Justin och tog ut kycklingen från ugnen.
Jag tog lite kyckling och potatis och satte mig sedan ner vi matbordet.
Vi hade jättetrevligt! Vi pratade om allt mellan himmel och jord och Nathalie berättade också vad hon kände för Ryan och då var det jag och Justin som "Aww:ade".

När klockan var runt 22 så gick Nathalie och Ryan hem.
Jag gick till vårt sovrumm och satte på mig en slapp T-shirt och mjukisbyxor. Sen gick jag till badrummet och bortstade tänderna och Justin gjorde detsamma.

Vi båda stog framför spegeln och borstade tänderna. Haha. Men plötsligt så sträcker Justin sig närmare mig och trycker ut tandkräm på min näsa. Wtf?

Justin stog och asgarvade och kunde inte sluta. Jag tog ut min tansborste från munnen och drog den över hans kind medans han skrattade. Och då blev plötsligt knäpptyst. Jag och Justin såg på varandra och brast sen ut i skratt. Haha. Justin la händerna på min midja och kysste mig mjukt.
Jag bevarade kyssen och såg honom rakt i ögonen.
Jag behövde inte säga något. Det kändes som att han redan visste vad jag skulle säga.

Jag tog Justins hand och drog han ut mot sovrummet och sedan la jag mig under täcket. Justin gick bort och släckte lampan och la sig sedan brevid mig. Jag la mig närmare honom och han la sin arm om mig, och jag tog hans hand.

Precis innan jag hann somna så hörde jag Justin viska i mitt öra:
-Godnatt älskling!


Vad tycker ni? Snart är noveller slut, men några kapitel till blir det!


Kommentarer
Ellen

Jättebra! En fråga, kommer ni fortsätta med en annan novell senare? Lixom , efter den här. För ni skriver jätte bra och moget för att bara vara runt 12-13 år!

2011-02-07 @ 08:32:36
felicia <3

neeeeeeeeeeej ! ni kan inte sluta med den här ''historian'' den är föör braa ! vad ska jag göra när den är slut ''/ <3 älskar den för mkt <3

2011-02-07 @ 13:01:46 | http://bieberstoriy.blogg.se/
Anonym

Asbra

2011-02-07 @ 14:35:08
Anonym

asbraaa :D meer <3

2011-02-07 @ 15:03:12
Nicole

Novellen får inte sluta:(

Jättebra:))

Mvh Niicole

2011-02-07 @ 15:36:43 | http://justindrewstories.blogg.se/
Amandaaah ;) ;)

azuuum:D:D MER!

2011-02-07 @ 15:45:42 | http://gaaaahh.blogg.se/
AMANDA :D:D

2011-02-07 @ 21:25:00 | http://gaaaahh.blogg.se/
AMANDA :D:d

FYFAN VAD BRAA!! :d: :d :d:d

2011-02-07 @ 21:25:42 | http://gaaaahh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback