Never Say Never - Kapitel 61


(3 dagar senare)

Dagarna rullade förbi. Och inga goda nyheter kom från sjukhuset. När vi var på skivsigneringar pratade vi inte så mycket, båda var deppiga. Men vi tog oss dit för fansens skull.

En kväll när vi var ensama hemma, så ringde min mobil, jag tog upp den & på skärmen stog det Grady Memorial Hospital.


-Ah det är Justin!
-Hej, hörde jag en kvinna säga. Vi har både bra och dåliga nyheter.., fyllde hon sedan i.
-Vad är de då?, frågade jag nervöst
-Jo..de bra är att han har vaknat, men de dåliga är att han kommer inte leva så länge till.
Jag svarade inte, jag släppte telefonen i marken och gled ner för väggen och satte händerna för ansiktet. Varför?? Varför Chaz??

Sandra kom springandes från badrummet och omfamnade mig. Sedan frågade hon:
-Älskling! Vad har hänt?!
-Chaz har vaknat..
Hon såg jätteglad ut tills jag fyllde i:
-Men..han kommer ine leva så länge till...
Hon svarade inte, hennes ögon blev blanka och det föll en tår.
Vi satt och bara höll om varandra ett tag. Men sen bestämde vi oss för att åka till sjukhuset.

När vi kom till sjukhuset så sprang vi snabbt till receptionen och frågade:
-Var ligger Chaz Somers?
-I rum 465 på våning 5.

Jag såg Chaz ligga där, han var vaken men han såg ut att må jättedåligt. Hans föräldrar var redan där(för hade sovit kvar) och de satt brevid Chaz och pratade, men när vi kom in så gick de ut cch gav oss egen tid med Chaz.

-Hej!, började Chaz
-Hej!!!, fortsatte jag och gav honom en varm kram
Sandra gjorde detsamma.
-Jag är så ledsen för vad som hände, sa Chaz
-Chaz..det är okej, det var inget farligt,
-Det händer inte igen. Lovar!

Det var skönt att vi var sams nu..
När vi hade suttit där en stund så knackade det på dörren. Sandra gick och öppnade, det var Nathalie och Ryan.
Vi satt där inne ett tag alla vi 4 och pratade med Chaz.

-När kommer du ut från sjukhuset Chaz?, frågade jag
-I övermorgon, tror jag.
-Okej..

Efter ett tag sa jag:
-Jag kommer strax.

Jag gick ut till förstsa närmsta sjuksköterska och frågde:

-Vad vet du om Chaz Somers ? Vet du hur länge han kommer vara vid liv?
-Jag kan inte säga exakt men vi kommer med ett besked när vi vet.

Jag gick in och viskade till Sandra vad hon sa, men jag sa inte till de andra.

När besökstiden tog slut så åkte jag och Sandra hem. Humöret var lite bättre men fortfarande inte som vanligt.
Pattie kom hem sent idag och Nathalie sov över hos Ryan igen, så vi hade huset för oss själva.
Jag och Sandra  tog något att äta och sedan satte vi oss vid datan. Medans hon var inne på Twitter så satt jag bakom henne och höll på med hennes hår, och jag kysste henne lite lätt på halsen.
Ledsen för att jag (Tilda) inte har skrivit så mkt på sista tiden! Har inte haft tillgång till en data under jul. KOMMENTERA!! Vem vill ha nästa inlägg? Kommentera isf, för det är redan klart! :)



Kommentarer
frida

meer nu!! den är skitbra!!

2010-12-26 @ 11:46:36
alice isacsson

ahhh skiet bra !!!! Mer !! :D

2010-12-26 @ 13:44:04 | http://ultimatealice.blogg.se/
Anonym

Skit bra meeeeeeeeeeerrrr

2010-12-26 @ 14:42:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback