Never Say Never - Kapitel 55

Vi åt middag tillsammans, alla fyra. Sen gick jag & Sandra upp på vårat rum och pratade. Vi planerade lite inför morgon dagen, då våran låt släpps. Vi kommer att få mycket att göra, men det blir kul, och nytt för Sandra.
Hon sommnade i min famn, och jag kysste henne mjukt på läpparna viskade sedan i hennes öra
- Godnatt Shawty


                                             ↑  Bilden  ↑

När jag vaknade nästa morgon så kom justin fram till mig och gav mig en varm kyss.
-Idag händer det!, sa Justin
-Ja!, undra vad de andra kommer tycka.

Jag klädde på mig och sedan drog jag till skolan. Skönt att det är fredag idag! En till helg med Justin.
När jag kom till skolan så gick jag fram till mitt skåp och rotade fram böckerna, sedan gick jag och satte mig på min plats. Leketionen var booring som vanligt.

Men när leketionen var slut så kom 2 yngre tjejer fram till mig och frågade:

-Är det du som Justin Bieber's flickvän?
-Ja det är jag, svarade jag och log.
-Känner du tjejen som sjunger hans nya låt overboard ?
-Ja, det är jag, när jag såg det så såg jag hur glada tjejerna blev.
-D..du...skojar?? OMB!!! Du är jättebra!!! snälla kan vi få din autograf?, frågade tjejerna och höll fram papper och penna.
Jag gav de varsin autograf och sedan ringde jag Justin.
-Hey Shawty!
-Hej Justin!
-Jag kommer och hämtar dig efter skolan, på parkeringen.
-Okej! Vad bra!,

Vi pratade en stund och sedan la vi på. Jag gick fram till de andra och vi gjorde oss redo för nästa leketion. När vi var påväg till nästa leketion så går Chaz väldigt nära mig, men jag brydde mig inte jag bara gick till nästa leketion.
När skolan var slut så gick jag och och de andr a ut på parkeringen, men medans vi gick så gick Chaz väldigt nära mig igen. Plötsligt tog han min hand i sin och log. Jag drog snabbt bort handen, men då la han sin arm om  mig.

Innan jag han dra mig undan så såg jag Justin, han tittade på mig och Chaz och jag såg att han grät.
-JUSTIN!!, ropade jag.
Han svarade inte utan han sprang tillbaka till limon och åkte iväg utan mig.
Hur ska jag komma hem??, tänkte jag.

-Du kan åka med mig nu Sandra, sa Chaz och blinkade
-Nej tack! Jag åker med Nathis.
Nathalie skjusade hem mig till Justin. Jag var väldigt nervös, jag vågade knappt gå in.
Men jag smög in försiktigt och när jag kom in så hörde jag massa ljud uppifrån. 
Jag gick upp för trappan och öppnade försiktigt Justins dörr. Det var en stor röra, Justin hade haft ner tavlor och massa annat.

När jag såg Justin så satt han ner på golvet lutad mot väggen, med en bild på mig i famnen, och jag såg att han hade gråtit jättemycket, hans ögon var röda och han såg väldigt ledsen ut nu också.
När han fick se mig frågade han:
-Vad gör du här?!
-Jag ville förklara, svarade jag och föll en tår.
-Förklara vad?! Att du och Chaz höll hand och att han hade armen om dig, Jo det vet jag redan!!
-Men det var inte så!
-Gå bara ut! Jag vill vara ifred.
-Okej, sa jag och gick ut.

Justin's perspektiv:

När jag såg Sandra och Chaz hålla hand blev jag både arg och ledsen, men mest ledsen.
Hur kunde hon göra sådär? Med min bästavän också! Hon kanske inte är den jag trodde. 
Jag sprang till limon och jag åkte hem, när jag kom hem så var jag jätteledsen så jag sprang fort upp på mitt rum och jag slog i väggen hårt och skrek!
När jag hade fått nog så blev jag bara jätteledsen. Jag gick till mitt nattduks-bord och tog upp en bild. På bilden var det Sandra. 
Jag tog bilden och jag ställde mig mot väggen och satte mig på golvet.  

Jag hörde att någon kom in och  jag fattade att det var Sandra. Hon kom in och hon ville förklara vad som hade hänt, men jag har redan sätt, så varför förklara??
Hon gick ut från mitt rum och jag satt kvar en stun och bara tänkte på vår tid tillsammans.
What do you think? KOMMENTERA!


Kommentarer
Tilde

Please meer idag!! Är besatt

2010-12-22 @ 13:01:20
REBECCA - i will never say never

ah,meeeer ! :D

2010-12-22 @ 13:17:52 | http://rebeccasvenssonn.blogg.se/
Anonym

Skitbra, mera mera mera mera mera mera mera mera mera mera mera mera mera mera mera mera mera mera mera mera mera mera mera mera mera mera mera mera mera !! <333333

2010-12-22 @ 13:24:33
Anonym

Omg meeeeeerer

2010-12-22 @ 13:41:29
Julia

vill veta vad som händer

2010-12-22 @ 13:44:35
Anonym

omb, mer! :o

2010-12-22 @ 13:57:08
Denisé

Mer mer mer mer mer mer mer mer!!! Jag kollar eran blogg flera gånger om dagen!!!!! Mer snälla!!!!

2010-12-22 @ 14:16:40
Anonym

skit bra...ni äger !!!!!!

2010-12-22 @ 14:36:41
Amandah

asbra, mer!!

ikv!?!?! NU!?!?! :D :D

2010-12-22 @ 15:56:14 | http://saaklarthamandah.blogg.se/
Anonym

meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer!!!

2010-12-22 @ 16:13:07
frida

MEEEER!!! skit bra en till ikväll snälla???:)

2010-12-22 @ 17:38:00
Michelle

Meeeraaaa!!!<3

2010-12-22 @ 17:39:11
Sara

Jag är verkligen helt besatt av detta ni måste verkligen skria mer annars vet kg inte vad jag gör :o

2010-12-22 @ 17:51:47 | http://saaranilssons.blogg.se/
Anonym

meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer!!!!!

2010-12-22 @ 18:25:53
Anonym

Mer har väntat hela dagen:D

2010-12-22 @ 19:48:54
tilde

meer!

2010-12-23 @ 07:34:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback