Never Say Never - Kapitel 40

När vi kom hem hade klockan hunnit bli 12, så vi gick och la oss på direkten.
Jag la min arm runt Sandra's midja och tröck henne mot mig, sen viskade jag i hennes öra:
-Godnatt shawty
-Godnatt, sa hon och pussade mig i pannan



Sandra's perspektiv:

När jag vaknade så väckte jag min Justin.
-
Godmorgon georgeus!, sa han
-Godmorgon Justin! ♥

När vi vaknade så skulle jag gå och ta en dusch. Så jag gick och tog av mig mina kläder och stack in i duschen.

När jag hade duschat klar, satte jag handduken runt mig och smög ut. Justin såg mig så han gick fram till mig och kysste mig. Jag var så rädd att jag skulle tappa handduken så jag skulle stå där helt naken men, jag lyckades hålla fast den. 

Jag hade gjort klart nästan alla läxor så jag hade inte speciellt mycket kvar nu, så det blev en ledig dag. Jag och Justin satt bara hemma och slappade för det mesta men efter att tag så ringde hans telefon. Han gick iväg, wierd , Han brukar inte gå iväg och prata...

Jag hörde lite av vad Justin och den där personen sa. De jag hörde var:

Hey!, joo...nää..skitbra!!...gör det!!...jaa..schysst!!...Ses..

-Vem va det??
-Ehh..det...var Usher.
-Okej..vad var det som var skitbra då??
-Eh..lite grejer..om showen!.., sa han och tittade ner i golvet. 
-Okej..

Varför tittade han så konstigt? Ljög han för mig?? Äh..skit i det jag överlever..

Justin's perspektiv:

Gud vilken bra idé jag har, det här ska jag säga till Usher. Men vad kommer Sandra tycka om det? 
Jag väntar lite med att säga det, får se hur det blir...

När vi hade käkat klart så spang vi ut och joggade. Jag satte på mig mina jogging-shorts och en T-shirt och sedan sprang vi ut..

Medans vi sprang så pratade så vi tänkte inte riktigt på hur vi sprang. Vi sprang ca 40 minuter, sen stannade vi för att vila..

-Sandra? Var e vi??
-Lungn, vi är... sa hon och tittade sig omkring
-jag..vet inte.., fortsatte hon sen.
-Hur ska vi hitta hem? Vi är ju typ mitt skogen.
-Jag vet inte, vi följer stigen här, sa Sandra och pekade på en stig som var brevid oss.

Vi gick och gick men vi hittade inte ut.. Jag tog upp min mobil och skulle ringa Usher, men den var urladdad och Sandra hade lämnat sin mobil hemma, KANON! 

Vi satte oss på en stor sten och Sandra satte mig i mitt knä.
-Vad ska vi göra?, frågade Sandra oroligt
-Vi får vänta och se om vi hittar ut,
-Ja, men jag är jätteglad att det är just du som är här med mig.
Jag svarade inte utan gav henne en varm puss och sa "samma här".

Vi försökte släppa att vi var vilse en stund och vi började göra annat istället. Vi la oss på ett soligt berg som var en bit bort, hon la sig ser och jag la mig brevid henne och höll hennes hand. Vi låg där en stund och bara såg in i varandras ögon.

Efter en stund så såg vi ett bländande ljus, det var en ficklampa. Lampan lös oss rakt in i ögonen, det kom någon emot oss, men jag såg inte riktigt vem det var för jag blev bländad av ljuset. 
 
Personen såg ut att vara en man men jag kunde inte sätta namnet på honom. Han släckte lampan och jag såg att det var......
Vem är de & vad händer? KOMMENTERA! :D
kompis blogg : http://jusic.blogg.se

  

Kommentarer
frida

meeer!! den är så bra:) fortsätt!!:)

2010-12-16 @ 16:38:36
alice isacsson

OMB VA BRA :D <3<3 skriv meer <3<3 älskar den <3

2010-12-16 @ 17:12:18 | http://ultimatealice.blogg.se/
frida

meeer!! älskar bloggen!!:D

2010-12-16 @ 17:44:51
REBECCCAA !

mer :D

2010-12-16 @ 23:40:45 | http://rebeccasvenssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback