Never Say Never - Kapitel 39

Showen drog igång, och det var otroligt kul! En liten tjej kom upp på "scenen" och sjöng Baby med mig, hon var såå söt!


När vi kom hem satt mamma & Nathalie och kollade på Tv, American Idol.
-Är du hemma?!, frågade jag Nathalie
-Tydligen. Hej förresten!, sa hon och skrattade
-Hej.., sa jag & Sandra samtidigt
-Gick allt bra? Förlåt att jag inte var med, men jag hann inte.., sa Pattie/Mamma
-Det gick super! Det var en liten tjej som sjöng Baby med mig, hon var ur gullig, 3 år ungefär..
Jag & Sandra satte oss ner hos de, och vi berättade mer om kvällen. Sen blev vi hur trötta som helst, så vi gick upp och la oss. Innan vi somnade sjöng Justin för mig..

Dagen efter när Nathalie var i skolan, och mamma var på jobbet drog vi till stranden.

Sandra's perspektiv:

Det var inte mycket folk alls på stranden. Med tanke på att klockan va mitt på dagen, och de flesta går ju i skolan eller är på jobbet. Det var i stort sätt bara gammla par där, och nåra småbarns familjer, + jag & Justin dåra.

Vi hade det väldigt kul.. Men vi var tvugna att dra rätt tidigt innan en massa tjejer/fans kommer och upptäcker att det är "Justin Bieber", för det orkade vi inte med idag.

Dagen rullade på, och vi gjorde inte så mycket mer än att kolla på TV och bara chilla.

(1 vecka senare)

Jag hade hela huset för mig själv. Nathalie var i skolan, Pattie på jobbet & Justin i studion för att repa med Usher.
Jag åt frukost framför tv:n, kollade på "Pimp My Ride" och bilen de gjorde om blev så grymmt snygg! (som vanligt)

Sen plockade jag undan det jag tagit fram (från frukosten), och sen gick jag upp till Justin's rum för att låna hans data. Jag kollade senaste nytt på Twitter & Facebook.. Sen gick jag och slängde lite smutsiga kläder i tvättmaskinen. Efter det tog jag en dusch. Och eftersom jag var ensam hemma passade jag på att sjunga medans jag duschade. Annars "vågade" jag inte. Jag menar, jag bor i samma hur som världens kändaste tonåring som sjunger gudomligt?! Haha..

Justin's perspektiv:

Jag kom hem tidigare än planerat..
-SANDRA, JAG ÄR HEMMA NU!, ropade jag när jag kom hem
Fick inget svar så jag ropade igen.. Hon svarade inte då heller, så jag gick upp.. Och då hörde jag att hon duschade. Och shit va bra hon sjunger..! Att jag inte tagit reda på det tidigare, korkat.

När Sandra hade duschat klart kom hon in i mitt rum där jag satt.
-JÄVLAR! Fan va rädd jag blev. Justin, skräm mig inte sådär.., så hon och pussade mig
-Haha, sorry..
-Vad gör du hemma såhär tidigt förresten?!
-Eh, Usher var tvungen att åka tidigare, så då drog jag oxå.
-Jaha, okej..
-Yepp. Men du, shit va bra du sjunger..
-Eh, och det kom från rätt käft!?, sa hon och skrattade samtidigt som hon pussade mig
-Ja.. Men seriöst Sandra, du sjunger jättebra, jag hörde dig när du sjöng i duschen.
-Haha, piiiinsamt.. Men tack älskling.

Hon gick och bytte om, och sen kom hon tillbaks o satte sig i mitt knä. Vi pratade om allt möjligt. Och om hennes (&Nathalie's) resa till Florida, de åker nästa vecka. Det var egentligen tänkt att jag skulle följa med, men jag har konsert då..

På kvällen när vi alla åt midddag så föreslog mamma att vi kunde gå på BIO när vi ätit klart.
-Gärna, sa Sandra
Självklart ville jag & Nathalie oxå.

Vi såg på "Eclipse". Den filmen är ju GRYM! Fast jag, Nathalie & Sandra hade redan sett den ett antal gånger innan, men eftersom mamma inte hade sett den så gick vi med på att se den igen.

När vi kom hem hade klockan hunnit bli 12, så vi gick och la oss på direkten.
Jag la min arm runt Sandra's midja och tröck henne mot mig, sen viskade jag i hennes öra:
-Godnatt shawty
-Godnatt, sa hon och pussade mig i pannan

Kanske inte det bästa inlägget.. Fantasin har tagit slut, haha :/ KOMMENTERA!
(Vi har jättemånga ideèr om vad som ska hände senare i storyn..)

Kommentarer
Anonym

Mer drama, kanske slutar läsa annars.. sorry

2010-12-15 @ 23:01:37
alice isacsson

SKHIET DEN VAR JU JÄTTE BRA <3<3<3<3<3<3<3 skriv meer snälla :D <3<3

2010-12-15 @ 23:46:47 | http://ultimatealice.blogg.se/
frida

meeer! så grymt bra!!:) fortsätt!!

2010-12-16 @ 09:51:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback