Never Say Never - Kapitel 33

Justin tog min hand och ledde mig in i en byggnad..
Det var så fint.. Levande ljus överallt, fin dukat bord & musik som spelades i bakgrunden..
Det kunde inte bli bättre.


Han gick runt bordet och drog ut stolen till mig, vad Snällt!
Och sen sarverades mat, det blev kött och potatis gott!
När vi åt så kunde jag inte slita blicken från Justin, han var så otroligt snygg,snäll och underbar!
När vi hade ätit upp så hörde jag att musik började spelas. Justin gick runt bordet och räckte ut sin hand.
-Får jag lov?
-Ja! Såklart Justin!

Han la händerna på min midja och jag la händerna runt hans nacke. Man behövde inte prata, bara av att se Justin i ögonen gjode mig knäsvag.
Det började bli sent och det var dags att gå hem. Justin höll min hand hela vägen hem.

När vi kom hem så satte vi oss vid tv:n, Justin zappade mellan kanalerna men hittade inget bra. Jag satte mig brevid honom och kysste honom mjukt. Och sa:

-Du är det bästa som har hänt mig! Jag vet inte vad jag skulle göra utan dig!
-Du är också det bästa som har hänt mig! ♥

Jag gick upp och bytte om till pyamas kläder och sen gick jag och bortade tänderna. Justin kom strax efter mig. Han kom och la sig tätt intill mig och sedan somnade vi. Men innan jag somnade så fick jag en långsam kyss.

*PIP PIP PIP*

Åhh nej skolan! Men det är iaf fredag idag så det är helg snart igen. Jag gick upp och bytte snabbt om och sedan drog jag iväg till skolan. Jag kysste Justin och sedan drog jag iväg till skolan. Jag messade Justin att jag hade gått till skolan och att jag åker direkt hem efter skolan.

När jag kom till skolan så hälsade jag på Nathalie, Ryan och Chaz.
-Kan vi inte vara idag??, ni, jag och Justin?, frågade jag.
-Det skulle vara super!,då kommer vi efter skolan.
-Perfekt!, svarade jag

Jag sms:ade Justin om att de skulle hänga med hem och han tyckte att det var en jättebra idé.

Efter skolan så stack vi iväg till Justin, Jag gav Justin en varm kram och sedan hälsade att på varandra
-Vad vill ni göra ??
-Hmm...vet inte?
-Vi kanske kan dra till Bion!
-Ja! Visst!

Vi åkte till bion och skulle bästemma vad vi skulle se på.
-Vad vill du se Sandra?
-Ehh..kanske Saw..
-Jaha..Vågar du det??
-Ja! Jag har ju dig brevid mig!
-Okej, men då ser vi den då...

När filmen sattes på var jag jätterädd, jag vet inte varför jag sa att jag ville se den. Men det var antagligen för att jag ville krama om Justin när jag såg den.

-Eh..jag går på toaletten , sa jag
-Jag kan följa med!, sa Justin
-Okej, scysst!, sa jag och log
Han log tillbaka.

Igentligen behövde jag inte gå på toaletten, jag var bara tvungen att komma bort från filmen.
När vi kom ut så frågade Justin?
-Gillar du filmen? haha
-Nää, inte direkt, svarade jag och skrattade

Vi satt ute på en bänk och pratade, för varken jag eller Justin hade lust att se klart filmen....
Vad tycks?? KOMMENTERA!! Får vi inga komentarer, får ni inga inlägg! :)
GLÖM INTE BLOGGSVAR!!


Kommentarer
Julia

meeeeeeer jättebra;)

2010-12-14 @ 10:01:32
REBECCCAA !

meer !

2010-12-14 @ 13:27:34 | http://rebeccasvenssonn.blogg.se/
Elin

Ni skriver jättebra! Men kan det inte hända nåt snart? :)

2010-12-14 @ 14:49:31
emma

Skit bra :)

Men när ska det hända något ledsamt :( !!

2010-12-14 @ 14:55:33
frida

meer!! den e så bra är typ beroende!!;)

2010-12-14 @ 15:37:34
Anonym

meeeeer!! NI skriver SUPER!!!<333

2010-12-14 @ 15:41:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback