Never Say Never - Kapitel 32

När låten tog slut la han ner gitarren, och jag fann inga ord. Han sjöng, för MIG.


Under kvällen gjorde vi inget speciellt.. Bara chillade, och pratade om allt möjligt uppe i Justin's rum.
Innan vi skulle gå och lägga oss gick Justin och duschade, och jag passade på att kolla alla händelser på Facebook..

När Justin var klar, bytte vi plats. Han satte sig vid datan och jag gick in till badrummet för att tvätta bort smink, borsta tänderna m.m... När jag kom in så såg jag att Justin hade skrivit Sandra + Justin = Sant ♥ på spegeln.. Gulligt!

När jag var klar, gick jag ner och sa godnatt till Pattie, sen gick jag upp till Justin och vi gick o la oss. Men innan vi somnade så sjöng han för mig.

På morgonen när jag vaknade var Justin redan vaken..
-Godmorgon!, sa jag
-Godmorgon min sköna. Sovit gott?
-Ja, och du?
-Jodå. Med dig brevid sig kan det aldrig bli en dålig sömn.., sa han och pussade mig på kinden

Jag klev upp ur sängen, och körde de vanliga morgonsrutinerna.. Och när jag var färdig kilade jag iväg till skolan.

Idag gick allt mycket långsammare. Jag kunde inte sluta tänka på Justin.. Efter andra lektionen sms:ade jag honom och skrev:

OM DU INTE HAR NÅT ANNAT FÖR DIG,
SÅ FÅR DU GÄRNA KOMMA HIT NÄR
VI HAR LUNCHRAST.. JAG SAKNAR
DIG FÖR MYCKET, PUSS!

Han svarade:

HEJ SHAWTY!
OM DU VILL, SÅ ÄR DET KLART JAG KOMMER..
MISS U 2. JAG KOMMER SENARE.. PUSS!

Åhh, va bra. Tänkte jag..

När det äntligen var dags för lunchrast sprang jag ner till parkeringen.. Och där satt Justin & väntade på mig.. Han reste sig upp, och jag sprang fram till honom och hoppade upp i hans famn..
-Shit va jag har saknat dig idag, det är otroligt..
-Har saknat dig oxå Sandra.. Får man bjuda ut dig på middag ikväll?
-Absolut!, sa jag och kysste honom
-Då ses vi när du kommer hem.. Ha en fortsatt bra dag gumman..
-Det gör vi. Tack, du me.

Jag kilade upp till skolområdet igen, och gick fram till Nathalie, Ryan & Chaz som satt på en bänk ute i solen..
-Tjenare sunshine, sa Ryan
-Hej på dej! sa jag och log

Vi satt där ute tills det var dags för lektion, igen..

När skoldagen var slut skyndade jag mig hem.. På dörren satt det en lapp: "Hej Sandra. Jag var tvungen att åka iväg en sväng, Usher ville träffa mig.. Klockan 5 kommer Kenny & hämtar dig, vi ses ikväll. Förlåt för att jag åkte. Puss & Kram //Justin"

Jag tog ner lappen och gick in. Stängde dörren efter mig och gick fram till kylskåpet. Lunchen i skolan var vidrig, så jag var verkligen jättehungrig.. Jag gjorde iordning en macka och tog ett glas mjölk. Sen satte jag mig framför tv:n och satte på MTV. Och just då var det proactiv reklamen som Justin är med i, haha, va söt han är..

När jag ätit upp var klockan runt halv 4.. En & en halv timma kvar till Kenny kommer.. Jag bestämde mig för att duscha, och sen skulle jag sminka mig, klä på mig och sånt som tjejer gör.

När jag duschat klart smörjde jag in mig med jordgubbs lotion , tog perfum m.m... Sen var det dags att välja kläder. Jag hade lite svårt att bestämma mig, men tillslut blev det en vit klänning, högklackat & smycken, blev rätt nöjd faktiskt..

Klockan blev 5, & Kenny kom.
-Hej Sandra, va fin du är.., sa Kenny
-Hej! Tackar.. Du, vart ska vi?
-Du får se..!, sa han & log
-Haha, va jobbig du è

I bilen snackade vi om allt möjligt. Han frågade även lite saker om mamma, kändes skönt att erätta det för honom, han känns nästan som en extra pappa för mig!

När vi äntligen kommit fram såg jag hur Justin stog där och väntade.. Han öppnade dörren för mig och när jag klev ur så gav han mig en kram!
-Va fin du är gumman!
-Tack, du med!
-Haha, jag ska väll lämna er ifred nu. Ring sen när jag ska komma & hämta er.., sa Kenny
-Låter bra!, sa Justin o skrattade
-Hejdå Kenny!, sa jag

Justin tog min hand och ledde mig in i en byggnad..
Det var så fint.. Levande ljus överallt, fin dukat bord & musik som spelades i bakgrunden..
Det kunde inte bli bättre.

Vad tycker ni?! Vill ni att nåt tråkigt ska hända... Så det blir lite spänning & ledsamhet?! KOMMENTERA!
Vi tycker att det är dåligt med kommentarer, kom igen nu, det är mycket roligare att skriva när ni kommenterar!!
-Glöm inte bort BLOGGSVAR

Kommentarer
REBECCCAA !

MEEEEER!

2010-12-13 @ 23:45:14 | http://rebeccasvenssonn.blogg.se/
Anonym

hallå sex? :(

2010-12-13 @ 23:55:26
Anonym

Jag vill att något tråkigt ska hända :D

2010-12-14 @ 00:20:57
astbrik

allså din novell är bäst.jasmine kan kom in och det händer bråk det vad jag tycker

2010-12-31 @ 17:26:53
Elvira

Jag älskar berättelsen!!

2011-01-15 @ 18:13:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback