Never Say Never - Kapitel 31


Jag sa även hej till Ryan, och vi pratade om allt möjligt när vi gick. Jag & Nathalie bestämde att vi skulle hitta på något efter skolan, och att vi skulle åka till sjukhuset och hälsa på mamma, jag har saknat henne otroligt mycket.


Skoldagen rullade på som vanligt och efter skolan så åkte vi till sjukhuset.

När vi kom till sjukhuset så var jag ganska nervös för det var lite jobbigt att se mamma så sjuk.
-Hej mamma!, sa jag och kramade om henne
-Hej!, sa Nathalie
-Hej tjejer! Vad roligt att ni ville komma och hälsa på!

Vi pratade om allt möjligt.. Om skolan, Justin, Ryan och om Paris.

-Så Justin gav dig en ring? Vad gulligt av honom!
-Ja! Du måste träffa honom någon dag!
-Jag längtar! :)

Jag såg att mamma hade lite tunnare hår. Och det beror nog på att hon har cancer. Det var jobbigt att se men jag klarade mig.

En sköterska kom in och sa att hon var tvungen att ta några prover så att vi behövde gå. Vi sa hejdå till mamma och sedan gick vi.

-Jag älskar dig mamma!♥, sa jag till mamma precis innan vi gick.
-Jag älskar dig med!♥, svarade hon...

Det känns ganska viktigt att hon vet att jag älskar henne så att hon fortsätter kämpa igenom cancern.

Efter besöket så åkte jag hem till Justin.
-Justin, jag är hemma nu..!

Han kom småspringandes och gav mig en kyss..
-Vad har du gjort idag då?, frågade jag
-Träffade Ryan & Chaz en liten stund, men vi gjorde inget speciellt.. Bara snackade.. Dudå?
-Jag & Nathalie åkte till mamma och hälsade på..
-Okej, hur mår hon?!
-Sådär.. Hon har börjat tappa hår såg jag!, sa jag med blicken nere i marken
-Kom.., sa Justin och räckte ut sina händer. Jag tog ett steg fram och han höll om mig.. Jag kände hur tårarna trillade ner för min kind. Han torkade bort de och tröstade mig.

Vi gick upp på Justin's rum, och han loggade in på twitter..
-Du, är det okej om jag skriver nåt litet om din mamma, eller vill du inte det?, frågade han
-Jodå, det är okej!

Han skrev: "Now I think that all pray to god that Sandra's mother gets well, ok?"

Jag gav honom en kram, och lutade sen mitt huvud mot hans axel..

Efter bara några minuter hade tusentals skrivt något gulligt om mamma på twitter.. Justin har verkligen de underbaraste fansen!!
-Tack så mycket Justin, det där betydde.., sa jag
Han sa inget, utan tog min hand och kysste den.

Han loggade ut från twitter och bad mig vänta i rummet.
Efter nån minut kom han tillbaks med gitarren i handen. Han satte sig brevid mig och började sjunga:

"You're who I'm thinkin' of
Girl, you ain't my runner up
And no matter what
You're always number one

My prize possession, one and only
Adore you girl, I want you
The one I can't live without
That's you, that's you

You're my special little lady
The one that makes me crazy
Of all the girls I've ever known
It's you, it's you

My favorite, my favorite
My favorite, my favorite girl
My favorite girl"

När låten tog slut la han ner gitarren, och jag fann inga ord. Han sjöng, för MIG.

Vad tycks?! KOMMENTERA
- Kommer förmodligen 1 kapitel till ikv, om ni kommenterar tillräckligt förstås ;)
BTW, Vi är 2st som skriver.. Ser att det är många som kommenterar t.ex "du är jätte duktig".. Kolla in våran presentation uppe i vänstra hörnet.. :)



Kommentarer
evelina

omg, give me more! ;)

2010-12-13 @ 21:57:26
Anonym

NI ÄGER

MEEEEEEEEEEEEER

2010-12-13 @ 22:23:42
REBECCA SVENSSON.

meeeeeer!

2010-12-13 @ 23:39:55 | http://rebeccasvenssonn.blogg.se/
josefine

meeeeeeeeeeeeer!!! bäst

2011-02-17 @ 20:49:18 | http://josefinerosto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback