Never Say Never - Kapitel 16

När vi satt i bilen så kände jag att någon tog i min hand, det var Justin.
Jag tittade på honom och han sa....


-Jag gillar verkligen dig, Sandra!, sa Justin lite tyst och log mot mig.. Jag log tillbaka, men sa inget.

När vi kom hem till Ryan igen, hade alla redan ätit upp maten i bilen..
Vi hade typ ingenting att göra. Men vi satte oss iallafall i Ryan's rum och snackade, höll på med mobilerna & lyssnade på musik.

Jag & Justin satt väldigt nära varandra. Och jag kände hur man tog tag i min hand. Det kändes undebart! Där satt jag, med de bästa vännerna man kan tänka sig, hand i hand med Justin Bieber, världens kändaste tonåring!

Att det hände mig, kan jag faktiskt inte förstå.. Alla gånger jag drömt om att bara få ta ett kort med Justin.. Och nu sitter vi och håller varandra i handen?! Overkligt.

När klockan började närma sig 10 var det dags för Justin & Chaz att dra hem. Innan de gick, gav Justin mig en puss, på kinden. Jag blev varm i hela kroppen och kunde inte sluta lè.

-Jaha, vad ska vi hitta på nu då?, frågade Ryan
-Eh.. Ni kan väl gå o sätta på tv:n eller nåt? Jag ska bara ringa till mamma o kolla hur hon mår, kommer snart., sa jag & gick upp till övervåningen!

( ringer mamma )

-Hej Gumman!
-Hej mamma, hur mår du?
-Det är helt okej! Tråkigt bara att jag inte kan vara hemma hos dig & Nathalie..
-Det förstår jag..
-Men du.. Jag ber verkligen om ursäkt för att jag inte berättat något för dig..eller ja..er, tidigare. Men jag ville bara inte göra er ledsna..Fast det har jag ju gjort ändå!
-Mamma, säg inte så!! Det är inte ditt fel!, sa jag och kände hur tårarna rann ner för min kind
-Gråt inte gumman! Vi hörs mer imorgon! Ring mig efter skolan, eller när du har tid. Godnatt, puss!
-Godnatt mamma, saknar dig!

Jag la på, torkade tårarna & kilade ner till Nathalie & Ryan. När jag såg de ligga där i soffan, kände jag verkligen hur jag saknade att ha någon brevid mig. Nån att krama om.
-Hur var det med henne?, frågade Ryan
-Det var helt okej, bättre än förut iallafall.. Jag ska ringa henne imorgon igen.
-Okej, det låter bra!

Vi kollade på tv ett tag.. Men sen blev jag trött, så jag sa godnatt till de & gick upp för att göra mig iordning. Precis när jag lagt mig i sängen, hörde jag hur det plingade till i min mobil, jag sträckte mig efter den, och när jag kollade på skärmen stod det "ett nytt meddelande" det var från Justin, och han skrev:

HEJ SANDRA!
HOPPAS DU MÅR BRA?!
MED TANKE PÅ DIN MAMMA O ALLT MENAR JAG!
TÄNKER PÅ DIG JÄTTEMYCKET, SKA VI SES IMORGON
NÄR DU HAR SLUTAT SKOLAN? BARA DU & JAG?
PUSS, / JB♥

Jag blev så glad när jag läste det, & såhär såg mitt svar ut:

HEJ JUSTIN!
SÅDÄR, KÄNNER MIG RÄTT ENSAM.. :/
JAA, DET SKULLE VARA JÄTTEKUL!
NÄR & VAR SKA VI TRÄFFAS?
/SANDRA♥♥

Han svarade, & sa att han skulle komma & hämta mig i skolan. Sweet!

Jag klev upp och gick fram till mina jeans & började fräva i fickan,
jag drog upp min Ipod & la mig i sängen, jag sommnade till
Justin Bieber - One Less Lonely Girl ...

Jag vaknade av att Nathalie skakade på mig..
-Sandra! Det är skola idag! Du måste kliva upp nu!

Åh nej, inte skolan.. Men jag har ju något att se fram emot, mötet med Justin.

Jag gjorde som Nathalie sa.. Alltså gick jag upp, bytte om, sminkade mig åt frukost m.m! Sen gick jag, Nathalie & Ryan till skolan.

På lunchrasten ringde Justin..
-Hej!
-Hej Sandra!
-Vad gör du då?
-Ingenting, njuter av att bara sitta hemma i soffan. Det är sällan man har tid med sånt nu för tiden!, sa han & skrattade..
-Haha, okejj.. Men, skulle vi ses när jag har slutat eller?
-Ja, jag har längtat hela dagen. När ska jag hämta dig?
-Hmm.. Vid 3. Vi möts på parkeringen! Men nu börjar lektionen, måste rusa!
-Okej, ses klockan 3. Hejdå!

Vi la på & jag sprang till engelskasalen.

När skoldagen var slut skyndade jag mig till, skåpet. Hämtade mina saker jag skulle ta med mig hem, sa hejdå till alla kompisar, & sen rusade jag ut till parkeringen..

När jag fick syn på Justin blev jag varm i hela kroppen, o kunde inte stå imot att lè lite för mig själv.. Han satt där, med sin urläckra röda outfit (bilden längst upp) & väntade på mig! 

Tycks?! KOMMENTERA om ni vill ha mera..
Btw, vi har fixat bloggsvar , najs va?
Så det är bara att fråga på :D

Kommentarer
amanda

Skit braa MER MER MER !!!!!

2010-12-09 @ 20:55:18
Michelle

Jag har blivit besatt.... varför?? jag orkar inte sitta framför datan.. tack då <33

2010-12-09 @ 21:01:16
victoria

Jag vill ha mer, mkt mer och det kommer det väl att bli ? :D

2010-12-09 @ 21:25:28
victoria

Jag vill ha mer, mkt mer och det kommer det väl att bli ? :D

2010-12-09 @ 21:27:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback