#Promise - Del 10

- Jag vet?! Kan vi inte spela in videor? Utbrast jag när sista klippet hade visats.
- Visst, men vad ska vi göra? Frågade han glatt.
- Jag vet inte, kanske sjunga?
- Pff, sjunga, haha kul, men seröst vad ska vi göra? Sa han och tittade på mig som att jag drev. Jag satt tyst och bara kollade på honom och han förstog genast att jag var allvarlig.
- Jag kan inte sjunga! Utbrast han sedan och tittade bort.
- Justin? Jag hörde dig när du var i duschen, du var grym!
Jag såg på hans min att han blev generad men det var också någon min jag inte kunde tyda. Var var det? 

                                                                                         (från The notebook)
- Hallå ? Justin ? Sa jag när det hade vart tyst allt för länge.
- Eh. Uhm. Alltså. Okej då. Sa han och trängde fram ett lèende.
- Jag ser att du inte vill.. Så vi behöver inte. Svarade jag.
- Men jo, jag vill! Sa han snabbt.
- Jaha, okej. Bra då. Sa jag och log.

Vi bestämde oss för låten With You med Chris Brown, den som han sjungit i duschen. Så vi hämtade deras gamla videokamera och letade fram låten på datorn.
- Jag kan texten. Så du behöver inte fixa lyrics! Sa han.
- Okej, va bra.

När vi kände oss klara tröck jag på videokameran och Justin satte sig på den lilla soffan och körde igång.


När han stog där och sjöng så kunde jag inte låta bli att lé. Han var riktigt duktig! Och jag såg hur han såkallade "flirtade" med cameran och det var hur gulligt som helst. Han kom emot mig och jag fattade då vinken att jag skulle pausa. Så jag pausade och han frågade mig direkt hur det var. Och jag var fullständigt ärlig. Han var helt grym! 

- Så, vad vill du göra med videon? Frågade jag och kollade på honom.
- Ehm..jag vet inte, kanske youtube?
- Okey. Utbrast jag glatt och vände stolen mot skärmen.

Jag knappade in "youtube.com" i adressfältet och när vi kom in så skulle jag precis knappa in mitt account men kom sedan på att Justin kanske hade ett.
- Har du ett konto?
- Ja! Den här gången har jag faktiskt det! Svarade han stolt.
- Okej. Svarade jag och gav han ett varmt léende samtidigt som jag lyfte mig från stolen.
- Han knappade in "kidrauhl" i andvändarnamns bubblan och sedan lösen. kidrauhl? Vad betyder det?

- "
Kidrauhl"? Frågade jag i hopp om att få en förklaring tillbaka.
- Hehe, aa. Bara ett ord jag hittade på. Svarade han och log emot mig.
Hans söta léende. Ingen kan låta bli att le tillbaka när han lér emot en.

Det gick riktigt bra att lägga in videon! Vi länkade Justins Twitter, Facebook & myspace i beskrivningen nedan och sedan var det klart! Videon var ute! Justin stängde ner datan och vi bestämde oss för att titta på film.

- Vilken typ av film vill du se? Frågade Justin, och jag såg i ögonvrån att han log emot mig.
- Jag har tagit med en som pappa köpte igår. The Notebook tror jag att den hette.
Justin satte sig i soffan och jag satte igång filmen. Eller ja, försökte iallafall.
När jag hade tryckt i filmen och tryckt på "play" så blev hela skärmen blå.
- Går det bra för sig eller? Frågade Justin sammtidigt som han flinade.
- Haha, inte direkt. Svarade jag och log generat.
-Här, jag hjälper dig.

Han reste sig upp och gick emot mig. Han satte sig på huk bredvid mig och hjälpte mig. Och såklart, när han kommer och trycker på en knapp så kommer filmen igång direkt. Jag och tekniska grejer är inte ett bra team.

Jag reste på mig och gick mot soffan. Jag gosade ner mig i hörnet med en stor mysig kudde i famnen. Och efter en liten stund kom Justin och satte sig brevid mig. Under filmens gång såg jag att Justin var helt inne i filmen, han såg helt förfärad ut när något blev fel och jag är nästan helt säker på att jag såg en tår glida ner för hans kind när det blev sorgligt. Och när filmen var slut så var inte jag helt torr om kinderna heller, jag hade såklart gråtit.

Jag slängde en blick på klockan och upptäckte att klockan redan var 00.30. 
- Justin? Kolla klockan! Sa jag och visade honom mitt armbandsur.
- Inte så farligt... Men vi kan ju borsta tänderna oså?
- Det låter bra. Svarade jag och gick och hämtade min väska med alla kläder och krämer i.

- Kommer du eller ? Frågade jag Justin när jag stog i dörröppningen.
- Ja. Om du inte vill fixa dig ifred alltså? Frågade han.
- Nejdå, du kan följa med. Svarade jag och började gå mot badrummet, och något senare hörde jag snabba steg bakom mig.

Jag ställde ner necessären på handfatskanten och började rota fram sminkborttagningsmedlet.
- Justin? Har ni pads?
- Ehum, vad är det?
- Ja, det har vi! Svarade Pattie och stack in huvudet. Hon hade tydligen hört oss.
- Okej, får jag låna några? Frågade jag henne.
- Javisst. Det finns där i skåpet. Sa hon och nickade mot skåpet som var ovanför handfatet.
- Tack.

När jag tagit bort sminket, smörjde jag in ansiktet med nattkräm. Och sedan borstade jag tänderna. Efter det borstade jag igenom håret tills det låg rakt över axeln.
Jag bad Justin gå ut ur badrummet för att jag skulle byta om, så han gick ut och jag låste dörren efter honom. När kläderna åkt av satte jag på mig en stort, skön T-shirt och korta shorts. Sen var jag klar. Jag kastade en sista blick mot badrumsspegeln och gick sedan ut med snabba steg.

- Kan jag komma in? Frågade jag när jag knackat på dörren till Justin's rum.
- Aa!
Jag gick in och ställde ner väskan jämte klädbyrån.

- Vart ska jag sova? Frågade jag.
- Bäddsängen. Ska jag hämta den?
- Gärna. Svarade jag med ett lèende på läpparna.
Han gick iväg och kom efter ca 2 minuter tillbaks med en bäddsäng släpandes efter sig.
- Haha. Du kunde bett om hjälp. Sa jag och hjälpte honom att ställa ner den på golvet.
- Haha, nejdå. Det gick bra. Sa han och skrattade.

Vi bäddade sängen och kanske 10 minuter senare var vi helt klara. Justin stängde av datorn och vi la oss sedan ner i våra sängar.
- Ska vi köra Angry Birds? Frågade jag och tog fram min IPhone.
- Om vi ska! Sa Justin med stora ögon och hoppade sedan ner till min säng.
- Haha, vill du börja?
- Nej, du kan. Sa han och jag satte igång spelet.

Vi låste upp typ 5 banor, men sedan blev vi så trötta och stängde av.
Justin hoppade upp till sin säng och jag la ner mobilen på golvet brevid sängen.

Efter att ha pratat i ungefär 1 timma insåg vi att det var dags att sova. Jag räckte mig mot lampan och tröck sedan av den.

- Godnatt Justin.
- Godnatt Cloè.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
SEG UPPDATERING, VI VET.
UPDATE; För er som undrar så är det fortfarande tillbakablick till år 2007, då Justin inte var känd. ♥


Kommentarer
Anonym

ASBRA

2011-03-17 @ 22:05:34
madde

jättebra<3 mer? :D

2011-03-17 @ 22:17:54 | http://justindblove.blogg.se/
elin

asbra :D

2011-03-17 @ 22:28:24
ellen isaksson

asså jag fattar inte, är det nu tid alltså 2011 eller är det då han är liten :o

2011-03-17 @ 22:35:03
Therese - ägare.

SVAR till Ellen Isaksson: Alltså det är fortfarande en tillbakablick. Och nej han är inte känd.



Vi kommer skriva när det blir nutid. :)

2011-03-18 @ 10:42:29 | http://justindrewstories.blogg.se/
Svarten97

superb! :D

2011-03-18 @ 14:11:20 | http://svarten97.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback