NEVER SAY NEVER 3D


Åh, vart ska man börja ?
För ca 1 ½ år sedan hittade jag & min kompis en låt på en blogg. One Less Lonely Girl hette låten.
Ska jag vara helt ärlig, var inte min första reaktion så bra. Jag slängde ut mig något i stil med "Haha, vafan är det här för jävla random snubbe som springer runt och tror att han är något?!". MEN jag hade ingenting emot hans röst.

Nu såhär 1 ½ år efter har jag helt klart drabbats av den såkallade Bieber fevern.
Varje gång jag hör hans hesa röst - ryser jag.
Varje gång jag ser honom lè - smälter jag.
Och får jag se honom i 3D - Då har jag helt seriöst ingen aning om vad jag gör.

Att sitta i biosalongen med min bästavän, och vara en av de första i Sverige att se Bieber i 3D skulle vara en dröm som går i uppfyllelse. Går inte att beskriva med ord hur lycklig jag skulle vara.
Men som Justin säger NEVER SAY NEVER ♥

Vill du oxå vara en av de första i Sverige att få se NEVER SAY NEVER 3D ? Klicka då HÄÄR och var med och tävla.
----------------------------------------------------------------------------
UPDATE; OM NI UNDRAR, DET HÄR ÄR ETT TÄVLINGSBIDRAG DÄR MAN KAN VINNA BILJETTER TILL RIKTIGA PREMIÄREN, SOM ÄR DEN 15/3. NIVET DIT KÄNDISARNA ÅKER ? "SMYGPREMIÄR" SOM DET OXÅ KALLAS. JAJA, NU VET NI. 


Kommentarer
K A R I N

Ska jag vara ärlig?! Jag är oxå rätt besviken på Justin att han inte har sagt något om de vart tsm! dessutom att de vart tsm i 3 månader, okej fine han måste ju få ha något privatliv... Men asså alla fattade ju för länge sedan att det var något på gång, men de fortsatte att säga att de bara var "just friends" och Selena har flera gånger sagt att hon ALDRIG skulle kunna vara tsm med Justin och att hon ser honom som sin lillebror, jo tjena Selena!

Flera bilder har tagits när de gick och höll handen på gatorna och de har blivit fångade på bild när de kysst varandra, men de fortsatte att säga att de bara var vänner och inget mer...!

Så efter 3 månader erkänner de att de är tsm?!

Fast på ett sätt kan jag ändå förstå dom, de vill ju ha lite privatliv, men jag är ändå besviken på Justin!!

2011-03-02 @ 17:47:40 | http://kaaaarinn.blogg.se/
Sara

Biljetterna är redan ute,om du inte vet.dom kom ut idag om du vill köpa så skynda för dom kanske tar slut snabbt.jag hann köpa är jätte glad

2011-03-02 @ 18:38:15
alice BIEBER isacsson

var säger dem att dem är tillsamans ??

2011-03-05 @ 21:46:11 | http://ultimatealice.blogg.se/
alice BIEBER isacsson

asså ni säger ju att justin och selena har sagt att dem är tillsammans men var säger dem det. I en intervju eller på stan eller någons annan stans jag skulle vilja se den videon om det är en video asså om ni fattar :P <3<3

2011-03-05 @ 22:40:07 | http://ultimatealice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback