Never Say Never - Kapitel 95

När klockan var runt halv 8 hade Jazmyn somnat i soffan, & Jaxon var lite smågrinig eftersom att han var trött. Så Erin frågade ifall jag ville följa med upp och bädda om de, och såklart ville jag det. Jag bärde upp Jazzy i min famn och gick sedan efter Erin som höll Jaxon. Vi borstade tänderna på de, & satte på de sina pyamaser. Och sedan bäddade vi ner de i deras sänger. Och båda sommnade fortare än kvickt.

Vi gick ner till de andra igen, som satt och kollade på TV. Den ända platsen som var ledig var brevid Justin, så jag var tvungen att sätta mig dära. Han tog min hand, men jag drog snabbt bort den och satte mig med armarna i kors..


Hade verkligen ingen lust att sitta där, så jag reste mig upp och gick in till köket. Jag öppnade ena skåpet & tog fram ett stort glas. Jag fyllde det med vatten, och satte mig på en av barstolarna. Glaset ställde jag på bänken framför mig, och jag skulle precis ta tidningen som låg framme, när jag märkte att Caitlins mobil låg precis framför mig. Kanske ska ta mig en titt? Eller.. Det kan finnas privata saker där. Så jag lät bli. Jag tog upp tidningen och började bläddra igenom den. Men vafan, är jag dum? Nu har jag ju värsta chansen att kolla ifall det är Caitlin som skickat sms:en till mig..! Jag la ifrån mig tidningen, och tog sedan upp Caitlins telefon. Tur, den var inte avstängd. Jag låste upp den, och gick genast in på sms-"flicken". Jag klickade på "skickat", och ja.. DET VAR CAITLIN.

Det bara kokade inom mig. Hur fan kunde hon? Är det mitt fel att Justin gillar mig? (om han nu gör det..) Det är ju liksom inte så att jag kontrollerar hans känslor på något sätt? Fyfan va lågt.

Jag kollade igenom sms:en långsamt. & jag kunde fortfarande inte riktigt förstå att det var Caitlin som skickat sms:en! Jag låste telefonen, och hällde sedan i mig vattnet. Sen gick jag ut till vardagsrummet igen.
-Justin. Kan du komma? Frågade jag & åtminstonde försökte låta glad
-Visst?
Han reste sig upp och började gå mot mig. Jag blängde argt på Caitlin, som inte gjorde annat än att lè. Usch!

-Ja? Vad är det? Frågade Justin och höjde ögonbrynen
-Men hello happyface. Vad har jag gjort dig?
-Du spelar dum.. Hittar på en massa saker. Så onödigt Sandra.
-Jag hittar inte på ett skit. Det ÄR Caitlin som skickar sms:en!
-Seriöst. Ge dig!
-Varför skulle jag hitta på?
-MEN GE DIG! Halvskrek han. & det var första gången han höjde rösten åt mig.
-Jag trodde jag betydde något för dig.. Sa jag & tårarna rann ner för mina kinder! Jag puttade honom åt sidan, & sprang sedan upp till vårat rum. Jag smällde igen dörren och tröck ihop mig längst med väggen. Tårarna bara forsade ner.

Justin har aldrig höjt rösten till mig någon gång. Han såg riktigt arg ut faktiskt. Jag har inte gjort något fel. Okej, man ska inte gå igenom andras telefoner. Men jag hade faktiskt en andledning..

Jag satte på datan & loggade in på Twitter. Jag twittrade "I want 2 go home.." ! Sen loggade jag ut.

Klockan var nu 10 på kvällen & jag kände mig en aning trött. Så jag satte på mig pyamas, tvättade bort sminket, borstade tänderna & sedan tog jag min kudde & gick in till Jazmyn & Jaxon's rum. Jag la försiktigt kudden brevid Jazmyn, och la mig sedan ner brevid henne. Strax därefter somnade jag..
Hoppas det löser sig mellan de! :( :)

Kommentarer
frida

meeeeer!! en till idag den är såå bra!:)

2011-01-17 @ 16:46:43
Anonym

mera en till idag iaf :D

2011-01-17 @ 17:02:53
Anonym

Mer superbra!!,Fan Justin måste tro henne :( <3

2011-01-17 @ 17:04:04
Elvira

Meeeeraa!!!<3

2011-01-17 @ 17:21:10
Denisé

OMG!!! Så jävla spännande!!! Ni måste skriva en till idag!! snällasnällasnälla!!!!<3<3<3

2011-01-17 @ 17:22:23 | http://smaaxxit.blogg.se/
Michelle

Meeera idaaag!! :D Spännade :O

2011-01-17 @ 17:49:07
Anonym

Stackars Sandra! MERA NUU!! 96 i kväll? Snäääääälllla! I´m beging u!

2011-01-17 @ 17:53:26
Julia

ASSO GAAAH! VARFÖR VISADE INTE SANDRA CAITLINS MOBIL OCH ATT DET ÄR HON SOM SKICKAR HOT-SMS:EN!!! -.-

2011-01-17 @ 17:59:17
Anonym

awweeeosme!!

2011-01-17 @ 18:24:09
sandra

super mega as bra! :D

2011-01-17 @ 18:51:45 | http://jbiebernoveller.blogg.se/
Julia

fan vad bra, meeer snälla

2011-01-17 @ 18:53:40
Anonym

KAN DE INTE BRÅKA LITE MER?!?! DE ÄR TRÅKIGT OM DE LÖSER DET DIREKT EFTER!!? Justin typ börjar gilla Caitlin mer, de är därför han ite tror på sandra. Och så börjar Sandra gilla typ nån av Justins kompisar och då ångrar sig Justin elr nått!! Men mer idag!!!

2011-01-17 @ 19:42:19
Mrs, bieber#1 <3

mERA, Superduper duper bra, men jo, kan det inte va så att Justin liksom struntar lite i sandra och är med caitlin? Och sandra blir lessen? :D mer <3<3

2011-01-17 @ 20:38:48
amandaa

skriiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiv meer!!! :D

2011-01-17 @ 21:02:35 | http://hammarlundsamanda.blogg.se/
madde

I'm dead! Mer ikväll! Håller på att dö! Fan vad jag är arg på justin nu! Han måste ju liksom tro på sin flickvän för fan! Ps. Jag tkr inte att det ska lösas direkt, utan att det ska ta en stund innan dom blir sams!

2011-01-17 @ 21:47:53 | http://justindblove.blogg.se/
Anonym

KAN DE INTE BRÅKA LITE MER?!?! DE ÄR TRÅKIGT OM DE LÖSER DET DIREKT EFTER!!? Justin typ börjar gilla Caitlin mer, de är därför han ite tror på sandra. Och så börjar Sandra gilla typ nån av Justins kompisar och då ångrar sig Justin elr nått!! Men mer idag!!!

Dom kanske typ kan göra slut sen blir Sandra ihop men någon annan typ och sen blir han avundsjuk :)



2011-01-17 @ 22:00:03
K A R I N

Så f*cking bra asså!!!

2011-01-17 @ 22:12:00 | http://kaaaarinn.blogg.se/
isabell

MERAAAAAA! så jävla bra skrivet! :D

jag börja också gråta i slutet...

2011-01-17 @ 22:44:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback