Never Say Never - Kapitel 94

Vi gick upp ifrån källaren, & ropade sedan på killarna och sa att vi hittat mobilen. Eller ja.. att JAG hittat den. De kom ner, men fick sedan vända igen, för det var dags att gå & lägga sig. Caitlin & Christian gick in i gästrummet där Sandi redan låg & sov.
Jag & Justin gick först in i Jaxon's & Jazmyn's rum för att pussa på de och säga godnatt.
Sedan knackade vi även på på Erin's & Jeremy's dörr för att säga godnatt.

När vi efter en seg dag kommit i sängs, gav jag Justin en låång kyss & vände mig sedan om. Var inte ett dugg trött, så jag låg och tänkte ett tag. Helt plötsligt kom jag på en sak... Det är säkert Caitlin som skickat hotsms:en till mig!

Jeremy, Jazmyn, Erin & Jaxon.

Liksom, varför skulle hon ha mitt mobilnummer? Det är ju inte så att jag har gett det till henne, eftersom jag inte träffat henne förens idag..
-Justin? Viskade jag och vände mig om lite försiktigt
-Jag trodde du sov. Vad är det? Sa han och strök sin hand löst på min panna
-Ehm, jag... Jag tror jag vet vem som skickat hotsms:en till mig.
-Va? Vemdå?
-...Caitlin...
-Är du seriös? Frågade han och höjde ögonbrynen
-Ja. Varför skulle jag inte vara?
-För att det låter helt sjukt.
-Jag vet. Men ja-
-Ge dig Sandra. Sa han och vände ryggen imot mig.
Oj, värst vad han var glad. Jag kände inte för att sova brevid en tjurig pojkvän inatt, så jag tog min kudde och ställde mig upp.
-Vart ska du? Frågade Justin och satte sig upp.
-Varför bryr du dig? Sa jag argt och gick ut ur rummet. Egentligen fanns det ingen lämpling plats att sova på, så det kändes lite dummt att gå därifrån. Men nu kan jag ju inte gå tillbaka, så jag gick in till det lilla TVrummet och satte mig i fotöljen. Efter några minuter somnade jag, sittandes..

Dagen därpå vaknade jag av att någon petade mig lite löst på armen. Jag öppnade sakta ögonen och såg att lilla Jazzy stog där och kollade upp på mig. Klockan var bara 08.43, men jag kände för att gå upp ändå. Så jag lyfte upp Jazzy och gick sedan ner till köket där Erin stog med Jaxon och lagade frukost.
-Godmorgon Erin! Sa jag och gav henne ett milt lèende
-Godmorgon, sovit gott?
-Jadå. Svarade jag. Fast egentligen hade den här natten varit helt hopplös. Det var inge skönt alls att sova sittandes i en hård fotölj. Usch.

Jag släppte ner Jazzy & hjälpte sedan Erin med frukosten. Vi stekte ägg & bacon. Gjorde pannkakor, tog fram alla sortes pålägg, mackor, joice och massa annat gott. Nån halvtimma senare var vi klara, och även Jeremy & Sandi hade vaknat. Jag hämtade de små som satt och lekte på golvet, och sedan satte vi oss till bords och började äta av den goda frukosten.

Senare kom även Christian, Caitlin & Justin ner. Jag kände hur jävla besviken jag var på Justin som inte trott på mig när jag berättat om Caitlin & hotsms:en.. Det är liksom inte så att jag skulle ljuga om en sån sak, eftersom att det varit riktigt obehagligt att få alla sms. Jag undvek att få ögonkontakt med Justin, och spenderade istället dagen ute på gården med Jazzy & Jaxon. Medans Justin, Christian & Caitlin satt inne och kollade på TV. Verkligen sociala.

När klockan var runt halv 8 hade Jazmyn somnat i soffan, & Jaxon var lite smågrinig eftersom att han var trött. Så Erin frågade ifall jag ville följa med upp och bädda om de, och såklart ville jag det. Jag bärde upp Jazzy i min famn och gick sedan efter Erin som höll Jaxon. Vi borstade tänderna på de, & satte på de sina pyamaser. Och sedan bäddade vi ner de i deras sänger. Och båda sommnade fortare än kvickt.

Vi gick ner till de andra igen, som satt och kollade på TV. Den ända platsen som var ledig var brevid Justin, så jag var tvungen att sätta mig dära. Han tog min hand, men jag drog snabbt bort den och satte mig med armarna i kors..
Hm.. Har Sandra rätt? Är det Caitlin?? :O Kommetera gärna vad ni tror.
Inte så långt inlägg kanske.. Men klockan är ganska mycket, & jag måste börja förbereda inför skoldagen imorgon.. ( Min privata blogg: http://theresetornkvist.blogg.se )

Kommentarer
Anonym

MER !

2011-01-16 @ 22:58:48
Elvira!!

OMG!!! Mer !<3 jag är beroende!!! denna berättelsen är sååå bra!!

2011-01-17 @ 08:03:34
V

Jag tror att Sandra har rätt, Grymt bra!!

Meeeerr!! :D

2011-01-17 @ 08:08:24
linn

gooooosh, mera ! :O

2011-01-17 @ 10:17:11 | http://looppans.blogg.se/
Elvira

Meeer jag älskar denna berättelsen!!!<3 (;

2011-01-17 @ 15:34:24
Anonym

Uhhhh! MERA MERA MERA!!

2011-01-17 @ 15:35:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback