Never Say Never - Kapitel 92

Vi satt och pratade länge om allt mellan himmel och jord, men plötsligt kände jag att min mobil plingade till. 
Jag tog upp mobilen och det stog:  1 oläst meddelanda, från okänd..
Åh nej! Jag öppanade sms:et och läste. Det stog:

"Sorry but your time with Justin is about to end"

Det är obehagligt att folk har mage att skicka sånna här sms.
-Justin? Kan jag få prata med dig?, frågade jag viskandes
-Visst älskling!, svarade han och tog min hand.

Vi gick till badrummet där ingen skulle höra oss och jag frågade.....


-Justin? Jag gillar inte dehär sms:en, jag blir orolig, sa jag och visade han sms:et
-Gumman, du ska inte vara orolig, inget kommer hända när jag är med dig!, sa han och kramade om mig. 
Jag svarade inte utan besvarade kramen. Sen gick vi tillbaka till de andra.

Jag och Justin tänkte precis sätta oss vid soffan när Justin viskade:
-Ska vi gå upp på rummet? Jag orkar inte sitta och "le och prata" hela tiden.
-Ja gärna, haha, sa jag och skrattade. 
När jag hade svarat så var vi redan påväg upp för trappan. Jag vet, kanske lite otrevligt att bara gå när man har gäster men de såg faktiskt att vi gick.
Jag och Justin var inne på rummet och bara "chillade". Vi var inne lite på Twitter och kollade på tv och ja, "chillade".
Jag hörde att det var någon som gick i trappan så jag gick sakta ut för dörren och såg Christian och Caitlin.
-Hej!, utbrast jag.
-Tja!, svarade Christian glatt.
Jag vände mig om och gick in på rummet igen och de följde med.
Jag satte mig på sängkanten brevid Justin och sammtidigt satte Christian och Caitlin sig mittemot. I början var det lite "spänt" mellan oss, eller ja, jag och Caitlin. Vi pratade inte så mycket. Jag var iaf ganska blyg, jag brukar vanligtvis inte vara speciellt blyg men idag var jag tydligen det.

När vi hade suttit där ett tag och bara var tysta, så hörde jag Caitlin säga:
-Så? Hur träffades ni?
Både jag och Justin tittade på varandra och sen svarade Justin:
-Ryan och Chaz kände henne lite innan och de tipsade mig om att hon kanske kunde bli OLLG och när jag tog upp henne på scen så kunde jag inte slita blicken från henne.

När han sa det blev jag jättevarm i hela kroppen. Jag tittade på honom och och log kärleksfullt.
-Aww..vad gulligt!!, hörde jag plötsligt Caitlin säga.
När hon hade sagt det så blev det inte så tyst längre. Vi pratade på som om att vi hade kännt varandra jättelänge. Hon berättade om sin pojkvän Tyler som hon hade träffat på en färja och så berättade hon om hur hon träffade Justin, Och en massa annat.
När vi hade pratat en stund så tyckte Christian att vi skulle titta på tv och alla instämmde. Jag satt brevid Justin i soffan och så min andra sida satt Christian.

Programmet vi såg på var skittråkigt så jag tittade på Justin istället, haha.
Jag satt och tittade på honom länge, och tydligen så märkte han det.
-Gillar du vad du ser?, frågade Justin och gjorde sin hair-flip och flinade.
-Mycket!, haha, svarade jag och blinkade.
Våra ansikten närmade sig varandra och vi kysstes. Förut kändes det konstigt att kyssas bland folk men du känns det bara naturligt. När vi hade kysst varandra ett tag så tog han min hand och vi vände oss mot tv rutan istället.

Direkt när han tog min hand så förendrades Caitlins min. Minen gick från glad och rolig, till arg och ledsen. Varför? Det var väl inte för att vi kysstes?
Vi satt en stund och tittade på tv och det var sådär pinsamt tyst igen. Men Sandi avbröt tystnaden och ropade från nedervåningen:
-Caitlin? Chris? Dags att åka hem!
Rätt kort, men det kommer mer. (förlåt för dålig uppdatering igår, men vi hade inte tid att skriva..)

Kommentarer
Julia

Caitlin kommer säkert förstöra för Justin och Sandra :/ tror faktis att det är hon som skickar hot sms:en till Sandra..<3 Ge oss meer :D

2011-01-15 @ 18:16:00
Anonym

Awesome , men tycker inte catlin ska vara så , hon passar inte soom elak :).

2011-01-15 @ 21:49:45
Anonym

awesome!!!!!!

2011-01-15 @ 23:02:12
Elvira!!!

Meeeer!!!!!!! älskar denna underbara berättelsen...<3

2011-01-16 @ 17:37:50
Anonym

Meeer!

2011-01-16 @ 20:03:11
Anonym

suuuper bra

2011-01-16 @ 20:51:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback