Never Say Never - Kapitel 90

Justin's perspektiv:

När vi kommit hem igen var klockan 18.13 & vi var sjukt trötta. Jazzy & Jaxon ville se på Musse Pigg, så vi satte på filmen åt de. & sedan kilade vi upp till rummet. Jag kastade mig i sängen, & Sandra kom efter. Hon la sig tätt intill mig, & jag la min arm runt henne.
-You know you love me, I know you care.., viskade hon i mitt öra.
-Yes, I do!, sa jag & kysste henne ömt.




Sandra's perspektiv:

Jag vaknade och gnuggade mig försiktigt i ögonen. Hur mycket är klockan? Jag kollade på klockan och den var 3.36. Vi somnade inte sent igår haha, jag la mig försiktigt ner för att inte väcka Justin och sen somnade jag snabbt om.

-Godmorgon!!, hörde jag en liten röst säga. Jag satte mig upp och slog upp ögonen. Det var lilla Jazmyn som hade kommit upp.
-Godmorgon!!, svarade jag och bärde upp henne. Justin sov fortfarande, så Jazmyn kröp fram till Justin och petade försiktigt han på huvudet. Efter en stund hörde jag honom säga:

-Sandra..Sluta..

-Jaj heter Jazmyn!, svarade Jazmyn honom. Precis när han hörde det så slog han snabbt upp ögonen och satte sig upp och sa:
-Hej Jazzy!
-Hej Justin!
Justin satte sig snabbt upp och gullade med Jazmyn. Men plötsligt så hörde jag att dörren smälldes igen nerifrån.
Jag gick fort ner och kollade vad det var. Det var ingen där så jag skulle precis gå upp när jag såg en liten lapp ligga på bordet. Jag trog upp lappen och läste, det stog:

Hej! Hoppas att ni har sovit gott!
Jag och Jeremy var tvungna att åka iväg en stund,
så ni får vara lite barnvakt.
Jaxon ligger och sover och Jazzy gick precis upp till er.
Och det finns lunch i kylen om ni vill ha.
Ha en bra dag!
Juste, Christian och Caitlin kommer på middag idag. 
Kram Erin

Jag småsprang upp till Justin och Jazzy och visade de lappen (eller, ja, Justin).

-Vad ståj de?, frågade Jazzy
-Att Chritian och Caitlin kommer idag!
-Jaa!!, utbrast Jazmyn och sprang runt lite i rummet.

Justin kollade på mig med en "är det okej?-blick" och jag nickade och log. 
Han log tillbaka och vi gick ner. 
Justin började göra frukost och jag gick in och tittade till Jaxon.
Jag lyfte försiktigt upp honom i famnen och försökte väcka honom.
Tillslut öppnade han sina små ögon och tittade på mig. Direkt när han såg att det var jag så log han. Jag log tillbaka och bärde honom ut till Justin. 

-Här kommer min baby! Utbrast Justin.
-Hehe, jaa, här kommer han. 
-Han? Jag trodde du var en tjej, haha
Jag småskrattade lite, och sedan satte vi oss och åt. 

Jazmyn och Jaxon satt och lekte i vardagsrummet så vi hade koll på  det medans vi åt
-Tycker du att det ska bli kul att de kommer?
-Ja! Jag har sätt deras videos och de verkar vara sjukt roliga!
-Vad bra!, svarade Justin och log halvt.

När vi hade ätit klart så satte vi oss i soffan. 
-Vad vill du göra idag då?
-Vet inte, kanske vi kan gå till parken med Jazzy och Jaxon. 
-Jättebra!
Jag bärde upp Jaxon och hjälpte honom att satta på honom hans jacka och skor.
Och samtidigt som de, hjälpte Justin Jazmyn. 
När vi var klara med de så satte vi på oss våra ytterkläder. 
Man kände sig så vuxen, eller, ja "stor" när man var barnvakt. Men jag skulle nog inte kalla det barnvakt eftersom de är mycket roligare med Jazzy och Jaxon. Hehe..,

Justin satte Jaxon i vagnen och vi gick mot parken. Det var en ganska lång bit att gå men ingen av oss tyckte att det var speciellt jobbigt. Jag gick och höll Jazmyn i handen och hon pratade på om någon docka som hennes kompis hade haft. Jag förstog tyvärr bara hälften av vad hon sa, men det var kul att lyssna endå.
När vi kom till parken så parkerade vi vagnen och började "leka". Justin och Jag satte oss på en mörkblå bänk och tittade på när Jazzy och Jaxon lekte. De är nog de sötaste små barn jag har sätt!

Plötsligt så ringde Justins mobil. Han tog snabbt upp mobilen ur fickan och svarade:

-Ja, det är Justin, mm, jaa, Okej, Jadå, men,  okej vad bra!, mm, Hejdå.

(lagt på)

-Vem va det? Frågade jag Justin. 
-Det var Erin, hon sa att Christian och Caitlin kommer lite tidigare. Så att de är här om ungefär 3 timmar.
-Okej, det är ganska snart! Vad roligt!!
-Ja! Jag håller med, svarade Justin och log.

Efter kanske en timme så satte vi ner Jaxon i vagnen och vi började gå hemmot.
När vi kom hem så sprang jag lite före och låste upp dörren. Och efter en liten stund kom Justin, Jazzy och Jaxon. 
Vi tog av oss ytterkläderna och gick in. Vilken röra! Jag frågade Justin om vi skulle städa lite och han höll med. Vi plockade lite och så dammsög jag vardagsrummet och så torkade vi lite. det blev jättefint! Jag och Justin är ett jättebra team! 


 What do you think? Kommentera! <3

  

 

 


Kommentarer
Grisen <33

naaw vad gulligt att dom vågar vara med dom små ^^ Jag vet själv hur det är för jag har många små kusiner :P Suuuper bra!! Meeeeer!! :D <333

2011-01-12 @ 20:13:28
Anonym

aaaww såå bra!!:)<33

2011-01-12 @ 21:15:56
Anonym

awesome verkligen awesome"!!:)

2011-01-12 @ 21:40:57
Therese

bra tilda :D & vilken söt bild på jaxon ;D kramis <33

2011-01-12 @ 22:03:52 | http://theresetornkvist.blogg.se/
Anonym

as nice!<33

2011-01-13 @ 17:03:44
Anonym

skiiitbraa! :D:D:D:

2011-01-13 @ 19:43:37
Anonym

mera!!

2011-01-13 @ 20:52:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback