Never Say Never - Kapitel 87

Jag satte på mig mina svarta converse och sedan gick vi till parken. När vi kom till parken så satte jag mig på en gunga och Nathalie satte sig brevid mig. Medans killarna testade skateboard rampen.  

-Så ni ska åka till Kanada ikväll?, frågade Nathalie
-Ja! Jag kommer sakna dig jättemycket!
-Och jag kommer sakna dig! Men vi har ju våra pojkvänner som tur är, haha..
-Ja, det är tur! Jag vet inte vad jag skulle göra utan Justin, jag älskar honom mer än vad jag älskar något annat. Med honom blir jag hel.
-Aww..Vad gulligt! Jag känner precis samma för Ryan. Han är mitt allt, vi är perfekta för varandra.
-Jag är så glad för din skull!
-Detsamma!



Jag & Nathalie satt en stund, ostörda, och bara pratade om allt möjligt. Vi umgås ju inte lika mycket nu för tiden, med tanke på att Nathalie sover hos Ryan varje kväll, nästan. Och jag går inte i skolan längre. Men vi får väll se till att träffas mera på fritiden.

Efter kanske nån halvtimma hade killarna tröttnat på skateboard rampen, så vi började röra oss hemmåt igen. Och gissa vad vi gjorde hemma hos Ryan? Jo, vi spelade FIFA. Fy vad kul det är. Ryan har lärt mig lite tricks, så Justin blev helt paff när han såg hur grym jag var. Haha.

När klockan började närma sig 7, var jag & Justin tvugna att åka. Tråkigt nog. Men vi hade ju något riktigt kul att se fram emot - KANADA! Vi sa hejdå till våra underbara vänner, och sen gick vi ut till bilen.

Fyfan vad mycket fans det var på flygplatsen. Och mer än hälften skrek mitt namn, kändes grymmt coolt.
-Välkommen älskling, välkommen!, viskade Justin i mitt öra & skrattade.

När planet lyfte, satte jag in IPODhörlurarna i öronen & strax efter sommnade jag.

-Älskling, vi är framme.. sa Justin och skakade lite lätt på mig
Jag sträckte på mig, & reste mig sedan upp. Justin kom efter, och vi klev av planet.
När väskorna var hämtade och allt var som det skulle, var det dags att möta upp Jeremy, Justin's pappa.
Vi gick till utgången, där vi skulle träffas, och som planerat, så stog Jeremy där och väntade på oss.
När de fick syn på varandra sken de upp som solar, & började småspringa emot varandra.
De stog & höll om varandra länge, men sen släppte de taget om varandra & jag fick hälsa på Jeremy.
-Hej, Jeremy heter jag, sa han & räckte fram handen
-Hej. Och det är jag som är Sandra, sa jag och greppade hans hand
-Jodu, jag har hört mycket om dig, sa han och log
-Hah, jaså?, sa jag och kollade lite generat på Justin
-Ja. & du är väldigt duktig på att sjunga måste jag säga.
-TackTack!


Jeremy hjälpe oss med väskorna, & vi gick mot bilen som stog bara nån minut härifrån. Skönt, för jag orkade verkligen inte gå långt.

Bilresan från flygplatsen, hem till de, tog ungefär 20 minuter. Och hela bilresan satt vi och pratade om vad vi skulle hitta på den kommande veckan. De hade verkligen planerat det hära, tur att vi tackade JA, för det verkar som att det kommer bli en grymmt rolig vecka här i Kanada.

Klockan 22.37 rullade bile upp på infarten, &  vi var äntligen framme. Deras hur var verkligen urgulligt. Och utanför, på gården, stog Erin, Jazzy & Jaxon och väntade på oss. Fy vad söta de var. Har ju sätt massvis med bilder på de som Justin har visat. Men att se de in real life var helt annat. Justin sprang fram till de och gav de varsin låååång bamse kram. De såg så nöjda ut att ha sin storebror hos de. Även jag hälsade, och de var inte speciellt blyga. Precis som Justin. Bara pratar & pratar, oavbrutet. Haha!

Vi gick in, & det var verkligen sleeptime för oss. Vi var helt slut efter flyg&bilresan. Efter att vi borstat tänderna & bytt om, kröp vi ner brevid varandra i sängen. Jag tröck mig intill honom, och la handen på hans mage. Hans arm var över mig & vi kysstes, passionerat. Sen sommnade vi som små barn.
Sorry, var rätt svårt att komma på ngt att skriva. Men jag hoppas det dög?
Men nu är de ju i Kanada & de kommer hitta på en massa skojiga saker.
Har ni något tips om en "aktivitet" som de kan göra?? :)

Kommentarer
Julia

HOCKEY! (stav?)

2011-01-09 @ 11:04:01
Anonym

Awesome meeer

2011-01-09 @ 13:32:18
V

Skit bra!! :D

2011-01-09 @ 14:57:17
Neejra<3'

I Kanada finns det ju mkt snö så dom kan väl göra ngn lite utflykt då dom åker skriskor elr ngt annat som har med snö att göra.

2011-01-09 @ 18:42:28
Anonym

Det sista, awe! MERA!

2011-01-09 @ 19:03:30
Anonym

merrraaa

2011-01-09 @ 21:15:03
alice isacsson

aww va bra den va <3<3 !! mer <3<3

2011-01-09 @ 21:58:02 | http://ultimatealice.blogg.se/
Justin Bieber N O V E L L E R

Heeej älskar den här novellbloggen! Har precis startat en själv, kolla gärna in den och om ni länkar den så länkar jag eran :) http://jbnovels.blogg.se

2011-01-10 @ 07:59:22 | http://jbnovels.blogg.se/
Bella

Skriv mer!!!!!! :)

2011-01-10 @ 13:40:43
Elvira

Denna berättelsen är bara så härlig vill ha mycket mer!!<3

2011-01-10 @ 17:48:12
linn

Guuud, fyfan vad bra !

Mer, mer, mer ! :D <3

2011-01-10 @ 22:07:51 | http://looppans.blogg.se/
Anonym

Snälla skriv oftare , om de går! Den är jättebra!!!! :D <3

2011-01-10 @ 22:12:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback