Never Say Never - Kapitel 81

Efter ett tag av tystnad kom Jasmine hem. 
-Hej allesammans!, sa hon glatt med massa kassar i handen. 
Jag gick och gav henne en extra varm kram, Jag vet inte varför jag gav henne en extra varm kram, kanske var för att jag var så ledsen och behövde någon att krama. När jag kramade Jasmine såg jag att hur det föll en tår från Sandras öga, antagligen för att jag inte var lika "kärleksfull" mot henne. 

Jasmine såg att Sandra var ledsen så hon gick till henne och kramade om henne och sa, 
-Vad har hänt gumman?
-De du.., svarade Sandra och de gick upp på rummet. Med Jasmine efter sig...


Sandra's perspektiv:

Jasmine följde med mig upp på rummet och satte sig brevid mig. Hon klappade mig löst på ryggen och frågade med medlidande blick:
-Vad är det som har hänt?
Ska jag berätta? Eller? Äsch, Nick är ändå inte värd henne. Det är dags att berätta, ALLT.
-Eh.. Nu när ni har vart här, så har jag kännt hur Nick kollat på mig. Försökt röra vid mig. Eller åtminstonde vara nära mig. Ja, det har vart oerhört jobbigt, men jag har försökt igonrera det bara. Och idag när varken du eller Justin var hemma så höll han på mer än vanligt. Och jag ville ville vara ifred. Så jag gick och tog en dusch. Sen helt plötsligt ser jag hur Nick kommer in i rummet, och jag hann inte greppa dag i en handduken, innan han såg... ja, mig.  Jag bad honom gå, och han gick ut ur badrummet. Men stannade dock kvar i mitt & Justin's rum. Så när jag kom ut i bara underkläder, stog han där utan t-shirt. Jag satte mig ner för att prata med honom, men jag hann liksom inte börja innan Justin kom in i rummet. Han missförstog allt, och låter mig inte förklara vad som egentligen hände. Han är jätte arg på mig, men även väldigt ledsen., sa jag medans tårarna rann ner för mina kinder.

Jasmine's ögon fylldes med tårar, och nu var det jag som tröstade henne. Hon trodde ju faktiskt att de hon & Nick hade var speciellt. Men han har bara "lekt" med henne hela tiden.

Jasmine's perspektiv:

Jag följde med Sandra upp på hennes och Justin's rum och hon berättade. Jag kunde inte fatta det jag hörde, Nick hade gått in till henne. Jag känner mig sviken, och lurad. Jag kände att det föll en tår från mitt öga, men jag torkade snabbt bort tåren. Jag ska inte gråta för honom, han är inte värd de, jag sparar mina tårar för någon bättre.

Jag och Sandra satt där en stund och bara var tysta. Tills jag avbröt tystnaden.
-Nick ska bort.. Jag vill inte ha något med honom att göra mer.
-Inte jag heller.
-Snälla, låt mig kasta ut honom. Även fast du säkert vill det?, sa jag
-Visst. Men gör det fort.., sa hon och kramade om mig

Vigick nervöst ner. Jag gick fram till Nick och satte mig brevid honom. Han böjde sig fram emot mig och skulle kyssa mig. Jag spelade med en stund och precis när hans läppar skulle nudda mina så gav jag honom en örfil.

-Vad fan gör du?, frågade Nick
-Dumpar dig! Ut härifrån, NU!
-Chilla!
-Nej! Jag ska fan inte "chilla"! UT!

Nick tog sina grejer och åkte. Fan vad skönt att han är bort.

Justin's perspektiv:

Tjejerna kom ner för trappan. Jag såg att båda hade gråtit, och Sandra tittade knappt på mig. Hennes blick var riktat ner i golvet.

Jasmine satte sig brevid Nick och helt plöstsligt så var Nick ute ur huset. Allt gick så fort. Jag förstod knappast vad som nyss hade hänt.

Resten av kvällen var det tyst. Ingen pratade. (Det var fortfarande bara jag, Sandra & Jasmine hemma.)
Jag gick upp till gästrummet och loggade in på twitter. "That should be me.." skrev jag. Sandra hade inte skrivit någonting alls.
-Jag går och lägger mig Jasmine! Godnatt, hörde jag Sandra säga.
Jasmine svarade och hon gick in på sitt rum. 

Sandra's perspektiv:

Jag gick upp på rummet, och bytte om till pyamas. Men innan jag han sätta på mig pyamasen så fick jag en idé. Jag satte på mig mina "sexigaste" underkläder, och gick och la mig i de istället. Om Justin skulle se mig nu, så ser han vad "han går miste om" genom att inte lita på mig. 

Justin's perspektiv:

Jag bortstade tänderna och gick sedan och la mig. Oh, nej, min mobil. Jag gick till sovrummet där Sandra sov, jag öppnade försiktigt dörren ifall hon sov. Och när jag kom in så såg jag Sandra. Hon sov i bara underkläder, och min blick fasnade på hennes kropp. Jag märkte att jag bet mig i läppen samtidigt. Hon var så vacker, jag ville bara ha henne. 

Jag gick emot henne och kysste henne löst på pannan, men jag ville kyssa henne på läpparna. 
Sen tog jag min mobil och gick in på rummet igen. Det där måste hon ha gjort med flit. Hon som aldrig brukar sova i underkläder. 

Det var svårt att sova utan Sandra brevid mig. Jag brukade höra hennes andetag och jag brukade sitta och titta på henne när jag inte kunde sova. Men nu hade jag ingen Sandra brevid mig. Det var svårar än vad jag trodde. Men tillslut somnade jag. 

Nästa morgon vaknade jag av att någon knackade på dörren. Jag satte mig upp och öppnade och ropade:
-Kom in.
Vem kom in? Kommentera vad ni tror! :)
Ledsen för usel uppdatering. 

 
 

Kommentarer
Anonym

Ooooommmggg va braa ! Jag tror Sandra gick in

2011-01-06 @ 19:25:03
Anonym

meeeeeeer

2011-01-06 @ 19:39:40
Anonym

han måste förlåta henne! :O

2011-01-06 @ 20:34:28
Julia

AMAZING!!! :D

2011-01-06 @ 20:52:27
Michelle

Kanske Jasmine som kom??

2011-01-06 @ 21:10:43
madde

M-E-R!<3

2011-01-06 @ 21:40:32 | http://justindblove.blogg.se/
madde

M-E-R!<3

2011-01-06 @ 21:41:16 | http://justindblove.blogg.se/
Anonym

mera!! :D

2011-01-06 @ 21:55:44
Anonym

meeeeeeeeeeeeeeer

2011-01-06 @ 23:29:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback