Never Say Never - Kapitel 80

När jag hade ätit upp så sprang jag upp på mitt rum, jag stängde dörren och gick in i badrummet (eget badrum).
Jag tog av mig mina kläder och jag gick in i duschen. Jag shampoonerade mitt hår och jag tvålade in mig. Men plötsligt hörde jag att handtaget drogs ner, Nej! Glömde jag att låsa?!.
Innan jag han dra år mig handduken så var Nick inne i rummet. FAN!

-Vad gör du här?! I MITT badrum!
-Jag ville bara se vad du gjorde, han och tittade der i golvet.
-Sure.
-Ja?
-Eller inte. Men kan du gå? Eller vill du joina?, sa jag och log brett
-Jaa!, sa han och började dra av sig t-shirten.
-Okej, men det får du inte. Så, hejdå.
Han mummlade något och gick sedan ut. Jag kilade fram till dörren med handduken runt mig, och hörde att Nick var utanför precis.
-Men dra då!, fräste jag
Han gick med tunga steg ut ur MITT och JUSTIN'S rum. Jag låste badrumsdörren, och gick sedan till duschen.


Jag fortsatte tvåla in mig och när jag var klar gick jag ut ur duschen. Sedan torkade jag mig noga och satte sedan på mig mina lila underkläder. Och hängde upp handduken och gick ut ur badrummet. Jag ställde mig vid garderoben och bästemde kläder. Ska jag ha jeans? Eller? Hmm... 
Plötsligt hörde jag en röst bakom mig, jag vände mig snabbt om och såg Nick, (utan tröja). Vad fan gör han här?!

-
Du är het i underkläder!, sa Nick och bet sig i läppen.  
-Vad fan gör du här?!, svarade jag och satte mig på en stol brevid han.
-...Varför gick du in hit? Va? Har inte du Jasmine? Och va-, innan jag hann prata klart så hörde jag snyftningar bakom mig. Jag ställde mig upp och vände mig om.
Jag såg Justin, han såg på mig med en "Jag trodde inte dethär om dig" - blick. Sedan sprang han ut ur rummet.

Justin's perspektiv:

Jag sa hejdå till Usher och åkte hem. Vi blev klara lite tidigare än vad vi trodde, skönt, då har jag mer tid till Sandra.
När jag kom hem körde jag upp på parkeringen och parkerade bilen.
Jag låste bilen och gick in, jag såg att Sandra inte var i vardagsrummet så jag antog att hon var i sovrummet. Jag sprang upp till mitt och Sandras rum och öppnade dörren. Jag kunde inte tro vad jag såg.
Jag såg Nick sitta på sängen med bar överkropp och Sandra på en stol med bara underkläder. Vad håller de på med?
Jag kunde inte hålla tårarna inne så jag grät. Tydligen så hörde Sandra mig så hon vände sig om. Jag såg på henne med en "hur kunde du" - blick och sedan sprang jag därifrån. Jag hörde Sandra ropa mitt namn men jag brydde mig inte! Jag bara sprang, jag visste inte vart jag skulle men jag visste att jag skulle därifrån nu.
Jag sprang till parken och satte mig på en gunga. Jag gungade länge, de han bli mörkt när jag satt där ute, men jag brydde mig inte. Jag visste inte hur jag skulle klara av att se Nick igen.
*Pip*
Jag tog upp mobilen och såg ett nytt sms. Det var från Sandra.

Justin, det är inte som du tror.
Snälla kom hem igen.
Puss♥

Vadå som jag tror? Jag svarade iaf, jag skrev:

Jag hoppas inte det,
kommer snart 
Kram

Jag satt kvar en stund och tänkte och sedan gick jag hemmåt.

Sandra's perspektiv:

Efter att jag ropat på Justin så ser jag hur han springer över gatan. Jag ber Nick gå ut och han går ut.
Jag sms:ade Justin, och fick ett snabbt svar. Jag läste sms:et. I slutet skrev han "Kram", då fattade jag att han var sur. Hoppas att han inte tror något annat. Efter kanske 20 minuter hörde jag att Justin kom in.

Justin's perspektiv:

Jag öppnade dörren och gick in. När jag såg Nick sitta i soffan så kröp det i hela mig. Wtf? Varför sitter han ens här?. Sandra kom gåendes emot mig och kramade mig. Jag gav henne en lös kram tillbaka och sedan gick jag upp på rummet. Sandra kom efter mig och satte sig på sängkanten.
-Exakt vad hände?, frågade jag oroat.
-Jag duschade, och då kom han in i badrummet. Jag skickade ut honom och sedan när jag kom ut i underkläder så satt han i vårat rum. Och sen kom du in. Det hände inget, jag lovar..., svarade Sandra
Jag vet inte vad jag ska tro. Varför hade han ingen tröja då? När fan tog han av sig den?.
Jag vet inte, jag sover i gästrummet inatt, sa jag och gick till gästrummet.
Jag såg att hon började gråta, det gjorde ont i hjärtat. Talade hon sanning?.

Efter ett tag av tystnad kom Jasmine hem. 
-Hej allesammans!, sa hon glatt med massa kassar i handen. 
Jag gick och gav henne en extra varm kram, Jag vet inte varför jag gav henne en extra varm kram, kanske var för att jag var så ledsen och behövde någon att krama. När jag kramade Jasmine såg jag att hur det föll en tår från Sandras öga, antagligen för att jag inte var lika "kärleksfull" mot henne. 

Jasmine såg att Sandra var ledsen så hon gick till henne och kramade om henne och sa, 
-Vad har hänt gumman?
-De du.., svarade Sandra och de gick upp på rummet. Med Jasmine efter sig...  
Kort inlägg, I Know. Kommentera gärna vad ni tycker! :)


Kommentarer
Anna

Meeeeeeeeeeeer!!!!!

2011-01-06 @ 00:59:10 | http://annliins.blogg.se/
Anonym

Awesome! mera! :D

2011-01-06 @ 01:10:12
Astrid

MERA :D:D:D:D jag älskar den !

2011-01-06 @ 01:11:58
REBECCA - i will never say never

AH , MEEEEER

2011-01-06 @ 01:19:02 | http://rebeccasvenssonn.blogg.se/
Emma

Så himla bra Novell :D

2011-01-06 @ 01:50:40 | http://minjustinbieberblogg.blogg.se/
V

Gaaahh va bra!!!

2011-01-06 @ 10:24:21
Julia

Assoo fuck den där nick jonas muppen! INGET LIV ASSO! Meer :D

2011-01-06 @ 10:46:22
amandaa

meeeeeeraaaa :D kan ni göra längre inlägg? asså förstr om ni inte hinner men man blir så besatt av novellen att man bara villläsa mer :P

2011-01-06 @ 12:28:22 | http://hammarlundsamanda.blogg.se/
Anonym

OMGG MEEER

2011-01-06 @ 13:38:29
Ägaren av justiinbieber.blogg.se

Grattis, ni deltog i tävlingen om månadens blogg på min blogg http://justiinbieber.blogg.se



Och ni är faktiskt en av vinnarna av veckans blogg!

Grattis och tack för att ni deltog.



Och därför får ni en länk och att jag kommer börja läsa eran blogg lite offtare :)

2011-01-06 @ 16:32:02 | http://justiinbieber.blogg.se/
Paulina

fan vad kul det var att läsa fortsätt !!

2011-01-06 @ 19:11:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback