Never Say Never - Kapitel 78

Sandra's pespektiv:

När filmen var igång så tog Justin min hand och höll den hårt. Och på min andra sida satt Nick. Filmen var ganska romantisk. Jag och Justin satt och gullade lite med varandra. Plötsligt!....


Plingade det till i min mobil. Oopps, glömde sätta på ljudlös innan filmen började. Pinsamt. Jag släppte Justin's hand, och drog upp mobilen lite försiktigt. Det första jag gjorde var att stänga av ljudet, och sen kollade jag på sms:et som jag fick. Från Pappa. Det stog:

Hej Gumman!
Hoppas allt är bra med dig?
Vet du? DU HAR BLIVIT STORASYSTER!!
Vi kom precis hem från sjukhuset.
Förlåt för att jag inte hört av mig tidigare,
men det har varit lite rörigt på sjukhuset.
Ring när du har tid.
Hälsa alla från mig, Camilla & lilla Drew.
Puss.

Jag kunde inte sluta lè när jag läste sms:et. JAG HAR BLIVIT STORASYSTER! Och min lillebror heter Drew, precis som Justin heter i mellannamn. Åh, jag måste ringa pappa, nu på en gång.
-Justin, jag måste gå och ringa pappa.., viskade jag med största leèndet på läpparna
-Jag följer med. Måste ändå gå på toa.
-Okej, kom.
Vi reste oss upp. Och smög försiktigt ut ur BIOsalongen.
När vi kommit fram till "herrarnas" gick Justin in, och jag knappade in pappas nummer på telefonen.
-Hej Gumman!
-Hej pappa!
-Hur mår du?
-Jättebra, och änu bättre när jag fick reda på dethär. Och hur mår ni då?
-Jättebra. Kom som sagt hem från sjukhuset nyss. Och förlåt igen för att jag inte sagt något tidigare. Han är 3dagar gammal. Drew Kassar.
-Det är lugnt pappa! Jag vet ju nu. Haha. Förresten, visste du att Justin heter Drew i mellannamn?
-Haha. Nej det visste jag inte.
-Men nu gör du, haha. Juste, när vi ändå snackar, så kan jag ju passa på att säga att jag släppt en egen låt. Har helt glömmt bort att berätta det för er. Men det har vart rätt körigt. Fast, du kanske har hört den?
-Va?! Har DU en egen låt?
-Japp. A Key To My Heart heter den. Skrev den till Justin.
-Åh, jag ska lyssna såfort vi lagt på.
-Okej. Men du, vi är på BIO. Så jag ska kila tillbaks nu, för Justin har kommit ut från toa:n. Men vi hörs väl nån annan dag?
-Ja okej. Såklart vi gör. Ring när du vill.. Puss & Kram.
-Puss. Hejdå.
Vi la på, och jag berättade vad som hänt för Justin som stått och kollat på mig som ett frågetecken..
-Åh, va roligt!!
-Ja. Han heter Drew. Just like you.
-Haha, snyggaste namnet alltså., sa han och flinade
-Näst finaste. Justin är alldra finast, såklart.
Han la sin arm runt mig, och pussade mig lätt på pannan.

När vi kom tillbaka in i BIOsalongen så upptäckte vi att Jasmina hade somnat. Det var alltså inte nån värst bra film. Nick tyckte oxå att den var urtråkigt. Och jag & Justin hade ju ändå missat lite, så vi valde att åka hem. Nick väckte Jasmine, och sen gick vi.

Justin's perspektiv:

När vi kom hem var klockan ungefär halv 4. Och Nathalie var fortfarande hos Ryan.
-Ska vi ringa hit Nathalie & Ryan?, frågade jag när vi kommit in och tagit av hos skorna
Sandra kollade på Jasmine & Nick som nickade & log, sen sa hon
-Javisst!

En kvart senare var de oxå hemma hos oss. Och vi bestämde oss för att bada i poolen.
Alla sprang upp & satte på sig badkläder, sen sprang vi ner & ut till poolen. Jädrans vad det var varmt idag.
Jag såg hur Nick's blick fäste sig på Sandra's kropp, och det bara kröp i hela mig. Hade lust att ge honom en käftsmäll eller något, men bestämde mig istället för att igonrera honom. Tänker prata med Sandra om att han "beter" sig lite konstigt, och höra ifall hon tycker samma sak. Eller överdriver jag bara? Kanske bäst att inte säga något till henne, hon kanske bara blir orolig..

Sandra's perspektiv:

Vad är det med Nick egentligen? Han spanar in mig hela tiden. Kan han hålla sig till sin egna flickvän eller? Hon som är så söt & rar. Tycker synd om Jasmine, och försänar något mycket bättre. Trodde faktiskt att Nick var en schysst kille. Han ser ju bra ut oså, men han beter sig sjukt skummt. Försöker vara nära mig hela tiden, kollar på min kropp när jag bara har bikini på mig & beter sig allmänt konstigt. Hoppas han slutar.
Vad tycker ni om novellen hittills? Hoppas ni gillar den.
Kan säga att det kommer hända mer saker så småningom. 
Det här inlägget var kanske lite tråkigt? Hände inte så jättemycket :/
BTW, Älskar namnet Drew , så jävla fint :') 

Kommentarer
Michelle

Älskar novellen;)! Meera

2011-01-04 @ 20:41:15
Anonym

du är så jäääääävla grym tjejen på att skriva noveller ! Haha , fortsätt , hur grymm som helst är den :D <33

jag älskar dina noveller ! :D

mer mer mer !!! :) <3

haha ;*

2011-01-04 @ 20:57:42
Anonym

haha awesome!!

2011-01-04 @ 21:45:35
Anonym

Underbart braaaaaaa Novell! :D:D

2011-01-04 @ 22:05:17
Anonym

niii är grymmmaaa!!!!

2011-01-04 @ 22:29:14
Anonym

Gaahh awesome

2011-01-04 @ 23:36:55
Anonym

skiitBRA,meeeeer

2011-01-05 @ 14:03:45
frida

Jätte söt blogg :)

Älskar den! Allt bra då? :D

2011-01-05 @ 14:52:47 | http://lixxom.blogg.se/
Alexandra - Uppsalas största blogg

Hej :) Jag har en dagensbloggtävling så det vore superkul om du ville vara med :) Det är bara att anmäla dig i inlägget här under :D

http://vadfanskajagheta.se/2011/january/onsdag-dagens-blogg.html#comment

2011-01-05 @ 17:01:07 | http://vadfanskajagheta.se
Anonym

Meeeeer

2011-01-05 @ 17:06:42 | http://Meee
Anonym

hehehhehe meeer :DD

2011-01-05 @ 18:01:11
Michelle

Meeera orkar inte vänta mera!< 3 Snälla

2011-01-05 @ 20:08:05
Anonym

Hej älskar eran blogg ! :) mera

2011-01-05 @ 20:49:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback