Never Say Never - Kapitel 111

- Här ! Sa Justin och kastade en handduk till mig när vi kommit ut ur duschen.
- Tack snygging ! Sa jag och blinkade.
Efter att jag torkat mig smörjde jag in mig med bodylotion, tog deo & sprutade på lite perfym. Sen var det dags att byta om. Det fick bli en svart klänning med nitar som ett " band " under brösten. Till det hade jag thigts och ett par snygga pumps. Håret gjorde jag inte så mycket med. Tog i lite " hårgodis " bara, så att det luktar gott ! När kläderna var på så var det dags för sminket. Tog inte lång tid alls, för efter ca 10 minuter var jag helt klar.

- Bieber ? Är du färdig ? Ropade jag.
- Yes ! Du kan gå ner och vänta ifall du vill.
Och det gjorde jag. Jag letade rätt på mobilen och kreditkortet. Sen kom Justin ner och vi satte på oss våra jackor ( & Justin sina skor ). Sen sa vi hejdå till Pattie & Nathalie som satt i soffan.



Jag hade bett Kenny skjusta oss dit, så han kom och hämtade oss !
- Hej ! Sa Kenny när han klivit ut ur bilen.
- Hej Kenny ! Sa jag och gav honom en kram.
- Tja mannen ! Sa Justin & de gjorde sitt " handslag ". Haha, jag tycker att det ser så kul ut.
 Vi hoppade in i bilen, och 15 minuter senare var vid framme vid resturangen. Vilket Justin märkte på en gång och sken upp som en sol. Vi tackade så mycket för skjutsen och sedan gick vi ur bilen.

- Åhh Sandra ! Du är bäst !
- Hm, jag vet ! Sa jag och la armen runt honom.
Vi gick in och blev " visade " till vårat bord. När vi satt oss ner kom servetrisen fram med 2 menyer, och vi kollade igenom. Det gick rätt snabbt att bestämma sig, med tanke på att vi vart där många gånger tidigare så kunde jag nästan menyn utantill. När servetrisen gick iväg med våra beställningar så var det dags för mig att ge Justin sin födelsedagspresent.

- Du ? Sa jag och log.
- Ja ? Svarade han & log tillbaks.
- Jag tänkte.. Ge dig din födelsedagspresent idag istället ! Det är ok va ?
- Självklart !
- Bra ! Svarade jag och drog upp handväskan som låg vid mina fötter. 

Justin's perspektiv:

Hon började leta efter något i sin handväska. Och efter ett tag drog hon upp en ask. 
- Här ! Sa hon sedan och räckte fram asken. Jag tog imot den.
- Kan jag öppna ? Frågade jag och hon nickade ivrigt och glatt.
Jag öppnade den sakta, och i låg det en nyckel.. 
- Tack, men vad är den till ?
- Vårat nya hus ! Sa hon och log stort.
- Driver du med mig ? 
- Nej. Vi ska flytta ihop, ja.. om du vill förstås ? Sa hon och log. De där orden har jag väntat länge på, " flytta ihop ". Jag gick runt bordet till Sandra och drog försiktigt upp henne. När hon stog framför mig tog jag hennes huvud mellan mina händer och kysste henne länge.  " Ja, det vill jag ! " viskade jag sedan i hennes öra.

Sandra's perspektiv:

Middagen vart jättelyckad ! Vi skrattade och hade jättetrevligt. Justin var först lite fundersam över hur Pattie skulle reagera med flytten, men henne har jag redan pratat med, såklart..

- Justin, vet du ?
- Nja, beror på vad det är ! Sa han lite retsamt.
- H a h a !
- Nej men vadå ?
- Ryan och Nathalie ska oxå flytta ihop.
- Gud va kul ! Hoppas inte för långt bort bara...
- Du, DE ÄR VÅRA NYA GRANNAR !
- FAN VA NAJS !
Phu, vad bra att han gillade det. Känns som en lyckad present.

När vi sattit på oss våra jackor så ringde jag Kenny, och han skulle vara där om bara 5 minuter, perfekt ! Vi väntade inne ett tag, tills vi såg att han kom och då gick vi ut. Jag viskade till Kenny vart han skulle, och han bara log och nickade.
- Sandra, ingen mer överraskning nu ! Sa Justin och tog min hand.
- Nejdå. Sa jag och kysste honom.

När det bara var någon minut kvar bad jag Justin blunda, och han gjorde som jag sa. När vi kom fram log jag för mig själv och sen kunde jag inte hålla mig så länge till. Så jag ledde Justin ut ur bilen och när vi stog framför VÅRAT HUS så bad jag honom öppna ögonen ! Han såg helt paff ut och sa ingenting..
- Säg något ! Sa jag sedan och buffade till honom lite lätt.
- DET ÄR JÄTTEVACKERT SANDRA !
Yeeey ! Vad tycker ni ? :)

Kommentarer
Svarten97

Nice hus! Bra kapitel, meeeer ;)

2011-01-31 @ 21:45:18 | http://Svarten97.devote.se
Anonym

Helt Awesome !!!

2011-01-31 @ 21:56:39
omg

oommmmmg vad brrrrraaaaaaaaa

2011-01-31 @ 21:58:28
Emma

Fan va najs :D

2011-01-31 @ 22:30:12
Patricia

Du skriver sjukt bra !

Kolla in min blogg där jag skriver en Bieber story

http://justindrewstory.blogg.se/



2011-01-31 @ 23:29:13 | http://justindrewstory.blogg.se/
aamaandaa

suuperbra, mer!

2011-02-01 @ 07:45:02
Anonym

shit vad bra! mer mer mer mer mer! kika in min blogg som inte alls är i närheten av att vara lika bra som din men iaf :) tack!

2011-02-01 @ 14:47:32 | http://jbstoryoflove.blogg.se/
Celine - LoveToBieber.blogg.se

Jättebra, längtar till nästa!:D

2011-02-01 @ 17:14:18 | http://lovetobieber.blogg.se/
Linnea

Heej, fin blogg där :D

Jag skriver en Justin Bieber novel, har precis börjat. Så följ den järna :)

www.justinbieberstorry.blogg.se

Ha det bra :)

2011-02-02 @ 19:20:46 | http://justinbieberstorry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback