Never Say Never - Kapitel 114

Lite senare var det dags för Ryan & Nathalie att gå hem till Ryan igen. De skulle ju göra sig iordning inför festen  ikväll. Justin gick upp och jag hjälpte Pattie att duka av bordet. När vi var klara så gick jag upp till badrummet och låste in mig. Dags att kolla ifall jag är gravid. Jag rotade fram ett graviditetstest och följde sedan instruktionerna. Och sen var det dags att vänta i ca 10 minuter. När " saken " började pipa rusade jag fort fram till handfatet där den låg, och när jag såg resultatet kunde jag inte tro mina ögon.

Jag gick in till Justin som satt framför datorn. Och han var som vanligt inloggad på twitter. Han hade skrivit
"Thanks guys! Today I will spend my time with my family and all great friends. PARTY!"

När han såg att jag kommit så loggade han ut från datan och ställde sig sedan upp. Jag kramade honom bakifrån och viskade sedan i hans öra " Justin, du ska bli pappa.. "





- Du sa... vadå ?
- Du ska bli pappa. Justin, jag är gravid.
Han blev tyst..
- Snälla, säg något. Är du sur ?
- Nej, jag kan bara inte tro att det är sant. Jag är hur glad som helst, kunde inte fått en bättre födelsedagspresent!
- Jag älskar dig, oavsett vad. Sa jag och kramade honom hårt.
- Och jag dig!, sa han samtidigt som han besvarade kramen.

Jag gick mot garderoben för att hitta något att ha på mig på festen. Hmm..kanske! Nej, men nu vet jag! Plötsligt kom jag på att jag hade en svart oanvänd klänning som jag köpte när jag var i New York, men jag har aldrig haft ett så "fint" tillfälle att andvända den på. Jag tog ut galjen och drog ner dragkedja. Den är perfekt!

Jag gick och hämtade en handduk och gick sedan mot badrummet. Efter en liten stund var jag inne i duschen. Jag passade på att raka benen när jag endå duschade, för det kan man ju behöva om man har klänning.

När jag var klar så hoppade jag ut ur duschen och grabbade tag om handduken.
Jag smörjde in mig med en jordgubbssalva och sen sprayade jag på lite parfym och tog sedan lite deo.
Efter det så smög jag ut till vårt sovrum och hämtade klänningen.

Jag smög in i badrummet igen och satte på mig den för att inte riskera att Justin kommer in i sovrummet och ser mig innan.

Jag lockade håret lite lätt och sminkade mig sedan.
Nu var jag snart klar! Det är bara mina svarta örhängen kvar. Var är de? Hm...

Jag smög ut till rummet och började rota i byrån. Det finns nog ingen som slarvar bort saker mer än mig, jag är en liten slarver.

Vänta? Hade jag inte med mig de till Canada? Jo!

Jag rusade till min väska och började rota där istället. Och där var de! NICE!

Jag satte på mig örhängen och nu var jag klar! Nu är det bara Justin som vi väntar på. Jag gick till datan och loggade in på Twitter medans jag endå väntade. Jag checkade lite vad andra hade skrivit och det var många som hade grattat Justin, och då menar jag MÅNGA!

Medans jag var inne så skrev jag: "Happy B-day to my boyfriend @Justinbieber!"
Och jag fick genast en massa retweets.

Plötsligt öppnades dörren och Justin klev in. Oh danm! Kan man vara hetare?!

Justin tittade på mig och bet sig i läppen, sedan sa han:
-Tjena snyggast!
-Tjena hetast!, svarade jag och gav honom en varm kyss.

Plötsligt ringde min mobil och jag avslutade kyssen och tog min mobil. 

Justin's perspektiv:

Nu kände jag mig klar och jag gick till Sandra. Jag öppnade  dörren och fick se det vackraste jag någonsin sätt. Min Sandra.
Jag kände hur jag bet mig i läppen medans jag granskade henne från topp till tå.


Hmm... vad tycker ni? :) Det är inte så jättelångt kvar på novellen.. Men ett par kapitel till blir det ju såklart.
 

Kommentarer
Anonym

När ni är klar med den här novellen, ni skriver väll en ny då va ? :D<3

2011-02-04 @ 14:01:47 | http://jbstoryy.blogg.se/
Anonym

ASBRAAA MEEEEEER !!!

2011-02-04 @ 15:10:59
Elvira

Meeeera!!!!<3

2011-02-04 @ 15:53:12
Anonym

skiiitbra :D

2011-02-04 @ 17:27:17
Nora

Meeeer>!

ni sskriver väl en till efter ?

2011-02-04 @ 20:26:54 | http://norajensens.blogg.se/
alice isacsson

iiiiiiiiiiiiiipp skiet bra meeeer <3<3<3<3<3

2011-02-04 @ 20:30:45 | http://ultimatealice.blogg.se/
Anonym

Ni måste ju skriva oftare! ;p

2011-02-05 @ 08:36:57
Anonym

Ni måste ju skriva oftare! ;p

2011-02-05 @ 08:37:27
Anonym

MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER!!!! :D

2011-02-05 @ 13:55:12
Anonym

Varför skriver ni inte!? :(

2011-02-05 @ 19:20:33
Anonym

Ni måste ju skriva oftare! ;p



2011-02-05 @ 20:21:33
Anonym

Meeeeeeeeeeer

2011-02-05 @ 21:20:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback