Never Say Never - Kapitel 112

När det bara var någon minut kvar bad jag Justin blunda, och han gjorde som jag sa. När vi kom fram log jag för mig själv och sen kunde jag inte hålla mig så länge till. Så jag ledde Justin ut ur bilen och när vi stog framför VÅRAT HUS så bad jag honom öppna ögonen ! Han såg helt paff ut och sa ingenting..
- Säg något ! Sa jag sedan och buffade till honom lite lätt.
- DET ÄR JÄTTEVACKERT SANDRA !



Vi gick runt i huset och Justin's min var alltid den samma, förvånad men väldigt glad. Och efter ett litet tag hörde jag Justin säga:

-Du Sandra?
-Ja!, svarade jag glatt
-När hade du tänkt att vi skulle flytta in ?
-Ehm..kanske om en vecka eller så. Blir det bra ?
-Ja ! Perfekt ! Jag kan knappt vänta till att flytta ihop med dig ! Bara du och jag, varje dag!
-Jag med!, Men du Justin ?
-Ja älskling ?
-Du vet väl att jag älskar dig jättemycket!?♥
-Ja!, jag älskar dig med Sandra!♥
Han gick närmare och jag la mina armar runt hans nacke. Han la sina händer på min midja och kysste mig mjukt.  Jag besvarade kyssen och sa sedan:

Efter en lång stund, så bar vi oss hemåt.
Det tog kanske 15 minuter och sen var vi hemma. (eller ja, vårt gamla hem :P)

Direkt när vi kom hem så slängde vi oss båda i soffan. Jag sträckte mig efter kontollen, men jag han inte förens den var i Justins hand. Jag kollade på honom och han satt och flinade mot mig.
Jag låsades vara sur tillbaka och lutade mig mot hans famn. Och han la armen om mig och jag lutade mitt huvud mot hans axel.

*PIP* *PIP*

Justin sträckte sig försiktigt upp för att ta sin mobil. Han tog upp mobilen och läste sms:et.
-Vad var det?, frågade jag nyfiket, samtidigit som jag log.
-Det var från Ryan, han undrar om han och Nathalie kunde komma över och "hänga".
-Ja! De får de gärna, om du vill! :)
-Ja, det vill jag!, svarade han och kramade om mig.

Medans de var påväg så satt vi bara och myste och njöt av varandras sällskap. Vi zappade mellan kanalerna eftersom det inte var något speciellt bra på tv:n.
Men så kände jag hur jag fick ett plötsligt illamående. Jag rusade snabbt till toaletten och precis när jag öppnade toa-locket så spydde jag. Åh fy!
Jag var inne på toaletten en lång stund och bara mådde illa.  
Varför mår jag såhär? Usch! Varför spydde jag? O.o

Jag tog en sista till i spegeln och så borstade jag tänderna. Efter en stund så kände jag mig redo att gå ut, så det var precis vad jag gjorde Och det första jag fick se vad Justin, Ryan och Nathalie.
-Tja Sandra!, urbrast Ryan när han såg mig
-Ey! Ryan!, sa jag och gav Ryan en kram.
Efter det så gick jag till Nathalie och gav henne en kram med. 

Jag gick och satte mig i Justin's famn igen och sen satte vi på en film jag satt i Justins famn hela filmen och Nathalie i Ryan's. De är så gulliga ihop!

Men jag kunde inte sluta tänka på varför jag spydde så plötsligt. Vad har jag käkat egentligen? Ja, jag är allergisk mot mandel men jag har väl inte ätit mandel idag ? Eller ?

Det var ganska långtråkigt att titta på filmen, eftersom jag har sett den femtielva gånger. Jag smög snabbt upp på rummet och tänkte logga in på Twitter en stund. Så jag slog in mitt lösenord och loggades sedan in.
Jag såg att jag hade fått en massa Tweet till Justin. På de flesta stog det typ "I Love Justin // From Annie" eller något liknande.

Sedan checkade jag Justin's Twitter för att kolla vad han uppdaterat senast.
Han hade inte skrivit något nytt.

Men tillslut fick jag tråkigt av att bara sitta vid datan så jag gick ner till de andra.
-Älskling?, sa Justin och drog med mig till köket.
-...Har det hänt något?, fortsatte han sen.
-Nej, det är inget! Sa jag och kramade honom. Fast egenligen var det ju att jag mådde illa och att jag var jättetrött. Men det kanske inte var så viktigt.
-Okej, men jag finns alltid här för att prata! Sa han och kysste min kind.
Jag svarade bara genom att le.

Kvällen rullade på som vanligt och när klockan blev runt 24.00 så åkte Nathalie och Ryan hem. Nu var det bara jag och Justin hemma. Eftersom Pattie sovde hos en väninna, för att vi skulle få huset för oss själva. 
Justin stängde av tv:n och satte sig närmare mig. Jag lutade mig framåt och började kyssa honom. Han besvarade kyssen och kysste mig sedan mer. 
Vad tycker ni? KOMMENTERA gärna!
Btw, tillbaka! Sry för skitdålig uppdatering! Vi försöker så gott vi kan! Så klaga inte.
Glöm inte bloggsvar! Vi svarar på allt! :)



Update: Förlåt för missarna. (Någon frågade vad hon skulle säga vid ett tillfälle, och det blev bara fel. Hon skulle inte säga något. Kram!)

Kommentarer
Nora

JAG TROR HON ÄR GRAVID! :D

2011-02-02 @ 22:14:32 | http://norajensens.blogg.se/
Anonym

bra, mer! :)

2011-02-02 @ 22:30:48
Elliinoor ;)

Tror också hon är graviiiid!! :D

& btw, en liten miss i delen.

Det står,

Jag besvarade kyssen, och sa sedan:



Efter en lång stund, så bar vi oss hemåt.



Vad var det hon sa ? :p

2011-02-02 @ 22:42:02
Jossan

hon är graviiiiid! :D <3

2011-02-03 @ 10:42:45
Svarten97

Hon kanske bara har fått influensa, men det kan vara så som ni andra har skrivit över :P

Bra kapitel!

2011-02-03 @ 15:45:56 | http://Svarten97.devote.se
Anonym

asbra:D

2011-02-03 @ 16:17:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback