Never Say Never - Kapitel 70

Först åkte vi och handla en massa saker. Sen åkte vi direkt till lokalen. Det är enormt stort där alltså.
När vi ÄNTLIGEN var klara, åkte Usher hem, och jag satte på mig en svart klänning som jag tagit med mig.

Min mobil ringde, det var Kenny.
-Hej!
-Hej Sandra! Vart ska jag skjutsa grabben??



-Kör honom till den stora lokalen vid Bolton street..
-Okej.

Justin's perspektiv:

Som Sandra skrivit på lappen, så var kenny här klockan 7. Jag satte på mig mina gråa supras och gick ut till bilen. 
-Tja Kenny!
-Heyy Bieber!
-Vart ska vi?
-Pff.. tror du jag säger eller?,

Medans vi åkte, så sms:ade jag Sandra:

Längtar! Älskar dig Sandra! /Justin


Efter ungefär en kvarts bilresa så var vi framme, Kenny sa att jag skulle gå in genom den gråa dörren en bit bort och jag gjorde som han sa. Jag undrar verkligen vad det är hon har hittat på.

Jag öppnade försiktigt dörren och jag såg det mest fantastiska jag någonsin sätt, jag såg Sandra. Och runt Sandra så var det en massa rosor i alla färger och ett bord för 2 med tända ljus och ännu mer rosor. 
Sandra kom emot mig och gav mig en lång kyss, och sa:
-För dig!
-Jag älskar dig Sandra!, svarade jag
-Jag vet, sa hon och blinkade. ;)

Jag gick runt bordet och drog ut stolen till henne. 
-Åh, tack, sa hon och log
-Allt för dig!, svarade jag och log tillbaka.
Bordet var dukat med god mat. Vi åt och skrattade. Det var verkligen supertrevligt.

Sandra's perspektiv:

Dethär blev ju jättebra, bättre en vad jag trodde!
När vi satt där och åt så tog Justin tag i min hand.
-Du förstår inte hur glad jag är att du finns, utan dig så är jag ingenting! Du är mitt allt♥
När han sa det så blev jag tårögd. Han är den mest underbara pojkvännen man kan tänka sig, så är det bara.
-Jag känner precis samma sak!♥, svarade jag och log.

Vi satt en lång stund och pratade och hade jättemysigt! Plötsligt kom jag på en sak. Jag hade ju ytterligare en överraskning.
-Justin, jag går och sätter på lite musik.
-Okej.., svarade han och gjorde sitt söta "Bieber-smile"

Jag gick fram till cd-spelaren och satte i cd:n. Och efter någon sekund spelades min låt.


Sandra's låt...

Justin's perspektiv:

Sandra gick bort till cd-spelaren och satte i någon CDskiva. Efter någon sekund började en låt. Vad är det här för låt?! Vänta lite.. Det är ju Sandra som sjunger.

Jag blev helt stumm. Herregud vad duktig hon är. Men, när har ho-. Jaha, det är därför hon inte vart hemma på dagarna.

Sandra kom emot mig och log.
-Vad tycks?, frågade hon med största leèndet
-Älskar det!
Och jag lovar, jag älskade det.

Jag reste mig upp, och ställde mig framför Sandra:
-Får jag lov älskling?
-Självklart.
Jag satte mina händer på hennes midja och hon la sina sina händer runt min nacke.
Sen böjde jag mig försiktigt fram och gav henne en öm kyss.
Var Sandra's låt bra?? KOMMENTERA!!
Glöm inte bloggsvar! Och tävlingen om en egen "bloggsvar" !

Såg att någon kommenterat om "jag" är tillsammans med Justin på riktigt. Och NEJ det är "jag" inte.
Det här är en novell, för er som inte förstått det änu.



Kommentarer
tilde

jätte bra, vad heter låten?

2010-12-30 @ 19:59:39
Anonym

håller med den e asbra men vad heter låten?

2010-12-30 @ 20:21:41
Nora

jätte bra, vad heter låten ? och är det hon som sjunger ?!

2010-12-30 @ 20:22:56
alice isacsson

awww guuud va braa älskar den här novellen <3

men jag visste inte att jessica jarrell var så j*vla bra på att sjunga !! <3<3 och låten heter key to my heart <3

2010-12-30 @ 20:36:26 | http://ultimatealice.blogg.se/
Tinetthe

Låten va skit bra och shit ni skriver skit bra från en nära vän hahaha.

2010-12-30 @ 20:58:49
Neejra<3'

meera<3'

2010-12-30 @ 21:27:32
Nea<3

låten var fett braa!! :D:D assow novellen är GRYMT bra!! :D:D:D<33

2011-01-06 @ 22:32:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback