Never Say Never - Kapitel 63

Efter ca 10 minuters prommenad var vi framme vid stranden. Det var så vackert. Vi satte oss ner på ett litet berg och bara kollade ut mot vattnet. Chaz får inte försvinna helt plötsligt, som mamma gjorde. Han måste överleva..
Vi satt helt tysta, men plötsligt reste sig Justin upp. Han gick ner från berget och skrev något i sanden. Jag gick ner till honom, och det stog  P r a y


Vi satt på stranden en stund, Justin satt med armen om mig och jag lutade mig mot hans bröstkorg. Efter en stund hörde jag Justin säga:
-Allt kommer bli bra, utan dig vet jag inte hur jag skulle klara mig igenom det här. 

Jag svarade inte, utan jag tog hans hand och flätade in den i min, och log mot honom. Han log tillbaka. Efter ett tag började vi gå hemåt. När vi kom hem så satt Nathalie i soffan, hon såg inte ut att vara så ledsen längre, hon satt bara som vanligt och tittade på tv. 
Jag satte mig i soffan brevid Nathalie och tittade på tv med henne. Vi satt och tittade på något jättetråkigt program om kirurger, och Nathalie satt och småskrattade typ helatiden. 
-Vad är det som är så roligt??, frågade jag
-Pff..pss..inget haha, svarade hon
-Okej..
-Men det är bara en sak.
-Ok...

Jag gick upp till Justin's rum och när jag kom in såg jag att han satt och Twittrade, jag satte mig brevid honom och gav han en lätt kyss. Han stängde av datan och sedan satt han och jag och berättade gamla historier för varandra om allt möjligt! Det var jätteroligt för jag tänkte inte lika mycket på Chaz då. 

Nästa morgon när jag vaknade så låg det en lapp på nattduksbordet, jag tog upp lappen och läste vad det stog..

Hej! Har gått till Ryan.
Kram Nathalie ♥

När jag hade läst klart så satte jag på mig ett par slitna jeansshorts och en ljusrosa topp, sedan gick jag ner till Justin.

Justin's perspektiv:

-Godmorgon Shawty!, sa jag till Sandra när hon kom ner.
-Godmorgon snygging! haha, svarade hon och gav mig en varm kyss. 

Vi käkade frukost och satte oss i soffan och jag satte på en film. 

-Vad vill du göra idag då Sandra?, sa jag när filmen var slut
-Hmm...kanske ha picknik.
-Visst!, svarade jag och log. 

Vi packade matsäck och jag tog med en stor filt.

-Justin? Jag ringer Nathalie och säger att vi åker iväg en stund, så att hon inte undrar var vi är..
-Okej, gör det!

(Sandra gick iväg och ringde)
 
 Sandra's perspektiv:

Det hann gå tre långa signaler sen svarade Nathalie.
-Hej.. 
-
Hej, var är du? Det låter jättemycket i bakrunden..
-Ehh...kan inte prata hejdå.

Jag hann inte svara för hon hade lagt på. Varför beter hon sig så konstigt nu för tiden?
Aja, får väl ta reda på det.
Jag gick tillbaka till Justin och vi var redo att gå...


Vad är det med Nathalie?? KOMMENTERA!

 

                                                  


Kommentarer
Karro :) [novellblogg]

svar: Okej, den var riktigt fin iallafall ! Vem har gjort den då? :) [bloggnamn alltså] :P

2010-12-27 @ 21:04:53 | http://bbejber.blogg.se/
Anonym

meeraa!! :D

2010-12-27 @ 21:22:05
amanda

mermermer :D

2010-12-27 @ 21:22:48 | http://aamandaolivia.devote.se
Anonym

OMG MEEEEEERR

2010-12-27 @ 21:23:29
Anonym

SKITT BRA!!!

2010-12-27 @ 21:24:05
Bella

haha varsegod :D

2010-12-27 @ 21:33:49 | http://justinbstories.blogg.se/
Anonym

MEEEEEEEEER

2010-12-27 @ 21:44:21
Anonym

gosh så bra meeeeerrr :D:D

2010-12-27 @ 22:03:24
;)

snälla meeeeeer idag, du är verkligen jätte duktig , så snälla mer idag:D xxbiebergirl!:D

2010-12-27 @ 22:31:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback