Never Say Never - Kapitel 58

Vi turades om att spela. Men Ryan ägde ut mig och Nathalie. Kul hade vi iallafall, utan Justin.
Nä vi spelat i kanske 2 timmar ringer min mobil, och på skärmen står det Justin.
-Ahh, svarade jag
-Hej vart är du?
-Hos Ryan.
-Okej, varför hörde du inte av dig innan du gick?
-För att du inte gjorde det. Så jag tänkte att jag kunde hoppa över det oxå.
-Men du pratar ju ändå inte med mig.
-Justin. Du pratar inte med mig, jag FÖRSÖKER få kontakt med dig..
-Ja men.. Förlåt då, sa han och hörde att han lät lite ledsen
-Mm..
-Kan vi inte mötas i parken och prata då?
-Visst. När då?
-Om en kvart, eller?
-Visst, sa jag och la på


När jag kom satt han där, på staketet och väntade på mig. Han såg rätt ledsen ut.. Jag kanske var för hård mot honom när vi pratade i telefonen..? Eller?
-Hej, sa jag och kysste honom
-Hej shawty, sa han och besvarade kyssen
-Så..Kan jag berätta?
-Ja
-Bra! Asså, det var så att när jag, Chaz, Nathalie & Ryan var påväg hem, så gick Chaz otroligt nära mig hela vägen. Först tog han tag i min hand, men jag slet loss handen. Och då la han istället armen runt mig. Sen hann ingenting mer hända, för jag såg dig, gråtandes..
-Förlåt..för att jag inte lät dig berätta förut. Men jag älskar dig något enormt, och vill inte bli sviken. Okej?
-Jag älskar dig oxå, svarade jag och kysste honom

Vi satt där på staketet och bara höll om varandra.

(3 dagar senare)

Det känns så skönt att det har löst sig mellan mig & Justin nu. Allt är som vanligt. Förutom att, vi umgås inte med Chaz längre, tyvärr.. Men vem vet, det kanske löser sig mellan oss oxå så småning om, hope so!

Overboard
blev hur lyckad som helst. Fansen ÄLSKAR den, och ska jag vara helt ärlig, så gör jag oxå det.
Jag & Justin har vart på 3 skivsigneringar, låten finns alltså på skiva.
Det känns helt sjukt att ha en låt, som är känd över hela världen. Och dessutom sjunga den med världens kändaste tonåring.

Justin's perspektiv:

Gud va jag är stolt över Sandra. Jag visste att hon skulle klara det, även fast hon inte trodde på sig själv i början. Överraskningen blev verkligen lyckad.
Och nu ska jag ta med henne till en fin resturang, & fira.
-Sandra, planera inget ikväll, om du inte redan gjort det?
-Nej, visstvisst.., svarade hon & log
-Bra

Klockan var nu halv 5, och jag hade bokat bord till 7.
-Shawty, var klar 20 i 7.., sa jag
-Okej. Vad är klockan nu då?
-Halv 5 ungefär.

Jag satte mig framför laptopen och loggade in på twitter & skrev "Looking forward to the evening. :)" sen loggade jag loggade jag ut igen & la mig i sängen för att vila, shit va trött jag var.

-Älskling, vakna!, sa Sandra & skakade på mig
-Eh, umm, ahh..
-Haha, va söt du är. Men du, klockan är halv 7, vi ska åka om 10 minuter..
-Juste..

5 i 7 står vi utanför huset och väntar på Kenny..Han som aldrig är sen. Jag tog upp mobilen och ringde upp honom.
-Hej Justin! Alltså, det har hänt en stor olycka, så man kommer ingen stanns. Antingen väntar ni på mig, eller så får ni ta din bil.
-Okej.. Men vi tar min bil. Ses!
-Det gör vi, hälsa Sandra.
Jag la på.

-Vart är han?, frågade Sandra
-Han är fast i trafiken. Olycka du vet. Men jag kör istället.
-Jaha.. Aa, okej.

Kenny's perspektiv:

Åh, fan va jobbigt. Det var verkligen otroligt långa köer, från båda hållen. Undra egentligen vad som hänt där framme?!

( 20 minuter senare )

Äntlien rullade det på lite. De hade fått undan allt till sidan av vägen. När jag kom fram till platsen där själva olyckan utträffat, så var det an massa ambulanser & polisbilar. Sen såg jag en bil, som jag kände igen. Shit. Det var Chaz's bil. Och det var han som låg på båren. Jag rusade ut ur bilen och sprang fram till båren där han låg.
-Sätt dig i bilen igen, du får inte vara här!, sa en polisman som lät väldigt allvarlig
-Jag känner ju fan killen som skadat sig, släpp fram mig!!, skrek jag

Jag trängde mig fram till båren, och snart var jag framme vid Chaz. Att se honom ligga där, halvt död, fick mig att må så dåligt.
-Kk..e.nny, stammade han
-Du kommer klara dig, sa jag och ögonen fylldes med tårar
-H..ääls.aa a..lla. O..chh hääl..s...aa San..dd..rra o..ch Justi..iin att jag är le..dse..n f..öör d..et s..om h...äände
-Chaz, DU KOMMER KLARA DIG!
-J.aag orrkkar in..tte mer.., sa han och hans ögonlock föll ihop

NEEEEEEJJ! KOMMENTERA.
Blir inga fler inlägg idag, i think.
Det är ju julafton.
GOD JUL KÄRA LÄSARE!!


Kommentarer
Anonym

GAAAAAAAAAAHHHHHHH MEEEEERRRRRRRRRRRRRRRRRR

2010-12-24 @ 13:12:48
Nelly

Jättebra! God Jul :D

2010-12-24 @ 13:22:37 | http://justinbieber.blogg.se/
Anonym

God jul :). En till please

2010-12-24 @ 14:06:27
Naily

More, please and you wright really good :D

Merry Cristmas

2010-12-24 @ 14:08:31
patricia

Omg meeer !!

Tack detsamma !!! :D

2010-12-24 @ 17:03:04
Anonym

gaaaaaaasshhhhh MeeeeeeeeeeR !!

Good Juul :D

2010-12-24 @ 17:58:24
amandah (A)

asbra, mer!!

MERRY CHRISMAS!! ;D ;D

2010-12-24 @ 20:02:35 | http://saaklarthamandah.blogg.se/
Michelle

Jätte bra :D Han får inte dö!

God Jul!

2010-12-24 @ 20:55:01
Anonym

Omg, mer kanske inte idag eftersom de är julafton men ändå, MEEEEERR!!<3333333333333

2010-12-25 @ 00:56:07
Anonym

Meeeeeer ;)))

2010-12-25 @ 11:54:53
Anonym

Pleease en till NUUUU!!!!<33

2010-12-25 @ 12:00:51
alice isacsson

shiet bra therese !!! Älskar den !!!! Till båda: ni är två av dem bästa !!!!!

2010-12-25 @ 12:24:55 | http://ultimatealice.blogg.se/
sese

meeer

2010-12-25 @ 14:13:59
Jasmine

mer!!! :D har läst hela novellen på 1 timme ;) :D

2010-12-25 @ 14:14:12 | http://fashionjournal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback