Never Say Never - Kapitel 49

Jag han inte svara förens hans läppar var pressade mot mina. Jag drog mig bort och sa:
-Jag måste tänka på saken..
-Okej! Men jag finns här för dig! Och bara dig!!

Jag fortsatte gå och jag kollade bak på Ryan lite då och då. Han var så snygg när han stog och tittade på mig medans jag gick. Men jag kan inte förlåta honom för det han har gjort, jag måste tänka på saken.




Justin's perspektiv:

Dagen därpå vaknade jag runt 10, det var bara Pattie som hade vaknat. Jag gick och satte mig oss henne i soffan och vi kollade på American Music Awards, känns konstigt att sitta framför tv:n och kolla på sig själv..
Efter kanske en halvtimma slog det mig att det var idag Sandra skulle få sin överraskning..
Dags att börja fixa sig, och sen sticka till Usher, innan Sandra hinner vakna.
-Jag går upp och byter om, sen sticker jag till Usher.., sa jag
-Okej, varför ska du till honom?
-Sandra's överraskning? Har du glömmt?
-Haha, juste..

Jag kilade upp och gick försiktigt in i rummet för att hämta kläder..
-Justin.. Vad är klockan?, hörde jag Sandra fråga halvvaken
-Eh.. Mitt i natten, sov vidare du. Jag ska bara på toa..
-Okej
Phuu, hon trodde på det.

Jag gick in i badrummet och bytte om. Sen fixade jag håret snabbt och tillsist borstade jag tänderna. Frukost hann jag inte med.

-Jag sticker nu, sa jag till mamma
-Okej. Vi ses senare!!

Jag hämtade bilen, och sen drog jag.

( ca 1 timma senare när Justin & Usher var klara )

Åh, vad kul det ska bli.. Nu är det bara 1 sak som saknas, Sandra.
Jag tog upp mobilen ur fickan, och knappade in hennes nummer.
-Hej! Vart är du?, svarade hon
-Hej shawty.. Det kan jag tyvärr inte berätta nu. Kenny kommer och hämtar dig om ca 20 minuter, se till att vara färdig då, OK?
-Eh.. Visst!
-Bra, hejdå!
-Haha, hejdå älskling!, sa hon och skrattade

Sandra's perspektiv:

Haha, var har han hittat på nu då?!
Jag skyndade mig att byta om. Sen drog jag på mig lite smink, och fixade det sista..
När jag var klar gick jag ner till Pattie & Nathalie som satt bänkade framför tv:n. Precis när jag skulle slå mig ner mellan de, ser jag att Kenny's bil rullar upp på infarten.
-Haha, vad mycket jag hann kolla!, sa jag och skrattade

Jag satte på mig mina converse och sa hejdå till de andra, sen sprang jag ut till bilen..
-Hej Sandra!, sa Kenny
-Heeej, sa jag glatt
-Värst vad du var glad idag då? Haha
-Alltid, sa jag och blinkade mot honom
-Men du, vart ska vi?, frågade jag sen
-Men, om jag säger det så blir det ju ingen överraskning? Smart ass.
-Jaha.. Är det hans överraskning vi var påväg till. Det sa han aldrig.
-Okej.. Vilken glömsk pojkvän du har.., sa han och vi skrattade

Efter 15 minuters bilresa var vi framme.
-Så, nu är vi framme..
-Okej, tack för skjutsen Kenny!
-Allt för dig!, sa han och skrattade

Jag klev ut ur bilen, och såg att jag stog utanför studion.. Eh, vad har han nu planerat?!
Eftersom jag inte visste vart jag skulle gå, så ringde jag Justin..
-Ah, hallå. Vart är ni?, svarade Justin
-Jag är utanför och väntar. Kommer du?
-Självklart.

Han la på, och bara nån minut senare kom han ut springandes..
-Hej älskling!, sa han och kysste mig
Jag svarade inte, utan log bara..
Han tog tag i min hand och började gå. Jag följde efter.

Tillslut kom vi in till inspelningsrummet, där satt Usher, och några äldra män som jag inte kände igen.
-Eh, Justin? Vad gör vi här?
-Sandra, du & jag ska spela in en låt tillsammans..
-You say what?!
-Haha, du hörde mig, I guess.
-Mhh.. Men va? Jag kan inte sjunga?!
-Skojar du med mig eller? Du är grym.. Du vann ju över mig när vi körde singstar!!
-Tack, sa jag generat
-Kom igen Sandra, det blir kul! Låten heter förresten Overboard och jag har skrivit den själv.
-Visstvisst. Men förvänta dig inte för mycket!, sa jag och blinkade mot honom

De gav mig några papper där låttexten stog, och jag började läsa igenom. Det såg ut att vara en riktigt bra låt. Hoppas jag inte gör bort mig nu bara..

Vi började testa att sjunga lite, och de andra tyckte att jag sjöng jättebra. Blev en aning generad, haha.
Tillslut satte jag texten, och det lät riktigt bra faktiskt. Och det var väldigt kul att spela in den!

Resultatet blev grymt, jag kände mig sjukt stolt!


Overboard - Justin Bieber ft. Sandra Kassar

Najs överraskning!! Vad tyckte ni om låten de spelade in? x) KOMMENTERA!!

Kommentarer
Anonym

hihih vad nice sak att säga "smart ass" hahah



P.S älskar överraskningen!!

2010-12-19 @ 21:49:01
Peach (Ida)

han verkar asgullig och ni sjöng skitnajs

2010-12-20 @ 20:00:59 | http://peach99.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback