Never Say Never - Kapitel 47

Justin's perspektiv:

Hur fan kunde kan göra så? Jag trodde inte det om Ryan...
-Ah, det är Ryan!
-Va fan är det med dig egentligen?!
-Asså... Jag vet inte vad jag tänkte på..
-Nej, jag märker det. Fattar du inte hur jävla sårad Nathalie är nu eller?!
-Jag är ledsen.., sa ha och jag hörde att han grät
-Ryan. Tänk på vad du har ställt till med nu...


 

Ryan svarade inte utan la på. Efter att han har lagt på så la jag på med.
Jag trodde inte dethär om Ryan. Man gör inte så!! Det är fel.

Jag gick ner till tjejerna igen och Nathalie grät fortfarande lika mycket. 
Jag satte mig brevid henne och klappade henne lite lätt på ryggen och sa:

-Ryan är fan dum i huvudet! Att han förlorar en tjej som du!
Hon svarade inte utan hon bara log och gav mig en kram.

-Ska vi göra något annat för att sluta tänka på dethär med Ryan ett tag?, frågade Sandra
-Ja!, svarade jag 
och Nathalie bara nickade. 

Sandra's perspektiv:

-Jag vet! Vi kör singstar!, sa Justin
-Men du kommer ju vinna, hahah
-Never say never, svarade Justin och blinkade. 

Jag och Justin började, vi tog "Airplanes".
Jag började,m jag var väldigt nervös för jag har inte sjungit för Justin.
Men jag tog mod till mig och började:

Can we pretend that airplanes
In the night sky
Are like shooting stars
I could really use a wish right now (wish right now, wish right now)
Can we pretend that airplanes
In the night sky
Are like shooting stars
I could really use a wish right now (wish right now, wish right now) 

Ja! Det gick ganska bra! Men sen var det Justins tur.

Yeah
I could use a dream or a genie or a wish
To go back to a place much simpler than this
Cause after all the partyin' and smashin' and crashin'
And all the glitz and the glam and the fashion
And all the pandemonium and all the madness....

Typist! Det gick ganska bra för Justin med. Vi sjöng resten av låten och nu räknades våra poäng.....
..Vinnaren är....Sandra!!

Fan vad nice! Jag vann över Justin!

Justin's perspektiv:
Whaat? Jag förlorade!, Sandra blev "superstar"  och jag blev "wannabe". Haha

-Jag sa ju att du var bra Sandra!
-Hehe ja, du kanske har rätt.
Sen körde Sandra och Nathalie, och medans de körde så passade jag på att ringa ett samtal

-Tjejer..jag går bara och ringer ett samtal!
-Okej!, svarade vi och log. 

Jag gick in till toaletten där ingen kunde höra mig, och sedan ringde jag Usher.

-Yoo broo!
-Tjoo Usher!
-dude! Hur blir med överraskningen?? 
-Jo,  går bra om vi kommer klockan ett imorgon?
-Ja! Vad bra!!
-Schysst!!,  
-Måste dra, Hejdå!
-Bye..

Sedan la jag på och gick ut från toaletten. Jag gick ner till tjejerna och jag kunde inte sluta le, hon kommer bli jätteglad!

Nathalie såg ganska glad ut nu, vad bra!

När vi hade spelat klart  så ville jag och Justin åka och "shoppa", så vi åkte till Atlanta mall
Nathalie ville inte följa med så hon stannade hemma.

Jag och Justin hade båda satt på oss "förklädnader". Det värkade funka..en stund.
När vi hade varit inne i lite affärer så hörde vi att någon ropade :
-JUSTIN BIEBER!!!!, vi vände oss om och såg att kanske 30 st beliebers kom springades emot oss.
Jag och Justin sprang så fort vi kunde, och tillslut såg vi en....
 Kort inlägg, vet...
Vad händer? Vad är överraskningen?? KOMMENTERA!!
Glöm inte BLOGGSVAR!





Kommentarer
Sara

Omg skriv mer!!!

2010-12-19 @ 11:46:32 | http://saaranilssons.blogg.se/
Julia

jättebra skriv mer

2010-12-19 @ 12:19:40
frida

meeer!! as bra e den!! längtar tills nästa!:)

2010-12-19 @ 12:33:56
elin

mera! ;)

2010-12-19 @ 13:26:22
Anonym

meeeeeeeeeeeeeeeeer!! as BRA!!

2010-12-19 @ 14:01:33
alice isacsson

GUUU VA BRA MEEEEEER <3<3<3<3<3<3

2010-12-19 @ 14:53:25 | http://ultimatealice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback