Never Say Never - Kapitel 29

När vi var i luften så tog Justin min hand och kollade mig i ögonen och sa:

-Sandra, jag är så glad att du finns i mitt liv och att du är MIN och jag kommer att älska dig för evigt!♥
-Aww..jag känner precis samma för dig!  Jag kommer aldrig sluta älska dig!♥


Det där var det finaste någon någonsin har sagt till mig! ♥

Planet landade och vi klev av. Det var världens liv utanför planet.. Alla skrek Justin's namn, och de flesta nämnde faktiskt mitt namn också! Justin hann med att skriva några autografer, och han tog även några bilder..

I bilen påväg hem (till Justin) ringde jag mamma..
-Hej gumman, är ni i ATL nu?
-Hej mamma! Ja, men du, jag & Justin har kommit överens om att jag bor hos honom tills du kommer hem, och Nathalie kommer bo hos Ryan, det är OK va?
-Ja, självklart! Och om deres föräldrar undrar något, så kan de bara ringa mig, okej?
-Bra.. Ja, okej!
-Hejdå!, Jag älskar dig!
-Jag älskar dig oxå, hejdå!

Vi la på och jag la ner mobilen i fickan. Sen lutade jag mitt huvud på Justin's axel, och så satt vi, helt tysta hela vägen hem.

När vi kom hem gick vi (& Pattie) direkt till vardagsrummet och satte på tv:n, vi orkade inte packa upp väskorna ikväll, det får vi göra imorgon istället.. Det var Pimp My Ride som visades på tv.. Inte mitt favoritprogram direkt, men bilarna blir ju grymt snygga, de flesta iallafall..

När klockan började närma sig 12 gick vi alla och la oss. Jag kröp ner tätt intill Justin, och vi låg o pratade om Frankrike resan, och hur mysigt vi hade det när vi var vid eiffeltornet. Men efter det, somnade vi..

På morgonen väckte Justin mig runt 10, han & Pattie hade gjort frukost.

När vi kom ner till köket var bordet fint dukat, maten/frukosten stog på bordet och solen sken genom fönstrerna.. Det var så fint..
-Åh, vad fint ni har gjort!, sa jag o kunde inte sluta lè
-Allt för dig shawty, sa Justin och gav mig en puss på pannan
-Haha, ni är allt för söta hörni.., sa Pattie o log

Vi satte oss till bords, och högg i.
-Vad ska ni hitta på idag då?, frågade Pattie
-Ingenaning, vi alla 3 kan väl åka o hitta på något?, frågade jag
-Ja, det låter kul, om Justin vill ha med mig förstås?, svarade hon
-Haha, jadå.. Vi kan väl åka in till stan o äta lunch, shoppa & kanske nåt annat?, Sa Justin
-Perfekt!!

Vi gick upp o gjorde oss iordning. Det var jättefint väder idag, så jag satte på mig korta shorts & linne.

När vi kom till stan började vi med att gå runt i affärer.. Justin gick till nån annan affär medans jag och Pattie provade kläder. Jag köpte 2 tröjor, & ett par skit balla jeans.

När Justin kom tillbaks gick vi och åt lunch på något random ställe, men det var väldigt gott!!

Efter nån timme när vi ätit klart gick vi och köpte glass, sen gick vi runt i stan i det vackre vädret.. Härligt.

När klockan började närma sig 17.00 åkte vi hem. Och när vi kom hem gjorde vi ingenting speciellt.. Pattie fixade lite i huset, och jag & Justin gick upp på hans rum & satte på datan.
Jag loggade in på twitter och la upp en bild, jag skrev även "Lovely day with wonderful Justin and Pattie!"


Senare stängde vi av datan och la oss i sängen för att prata.. Justin tog upp en liten ask ur sin ficka.
-Här älskling, öppna!, sa han
-Va?! Är det till mig?

Jag tog imot asken, och öppnade den..

Vad tycker ni?! Vad vill ni ha mer av i novellen??? KOMMENTERA!
Btw, jag vet inte varför texten blev sådär i slutet.. SKUMMT.







Kommentarer
amanda (A)

ASBRA!! mums mums säger jag bara :D

2010-12-13 @ 14:04:24 | http://saaklarthamandah.blogg.se/
a

2010-12-13 @ 18:36:14
alice isacsson

awww gud va gulligt <3 skit bra :D skriv mer <3<3

2010-12-13 @ 18:37:15 | http://ultimatealice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback