Never Say Never - Kapitel 23

Vi satte oss ner, och vi höll fortfarande varandra i handen. Jag lutade mig mot Justin's axel, och kollade ut i det lilla fönstret, jag tänkte på mamma, hoppas hon mår bättre.. Tillslut sommnade jag....


-SANNA!! VAKNA!! VAKNA!!
-ÖHH, VAA?! VARFÖR SKAKAR VI???
-JAG VET INTE, DET HAR HÄNT NÅGOT MED PLANET! SITT HELT STILLA!
-JUSTIN, KOMMER VI DÖ?!, sa jag och tårarna forsade ner, jag var jätterädd!

Han hann inte svara, allt blev svart..

PIP PIP PIP.....

Jag öppnade ögonen och jag låg på ett sjukhus. VART ÄR JUSTIN? Vart är jag? Vad har hänt?

En sköterska kom in i rummet.
-VART ÄR JUSTIN?! OCH VAD HAR HÄNT..
-Ta det lungt, du måste vila.. Ni var med om en flygolycka. Du är på ett sjukhus, och Justin har fortfarande inte vaknat..
-Hur länge har jag vart borta?!
-5 dygn.. 
-Vart är alla andra? De som var med på planet..
-Alla har vaknat! Justin blev svårast skadad, det är inte säkert att han vaknar upp...

Det kändes overkligt! Justin, min prins, kanske aldrig vaknar igen..
Nämen gud! Nathalie! Vart är hon?? Var är alla??, jag kunde inte hålla gråten inne, tårarna forsade ner, det gick inte att sluta..

-GE MIG EN TELEFON!! Fräste jag åt sköterskan.
-Okej! Lugn! allt kommer att bli bra!!

Hon gick och hämtade en telefon och jag ringde Nathalie. Hon svarade på första signalen.

-HEJ!!!! Var är du?? Hur mår du???
-Hej! Men gud, vad är det? Jag är hos Ryan och jag mår fint, hurså??
-Vet du var jag är?
-Nej, hur skulle jag kunna veta det?..
-Jag är på ett sjukhus! Jag har varit med i en plan-olycka!!
-Vilken plan-olycka?? Och när åkte du plan??
-Jag var påväg till Frankrike med justin och planet krachade så jag vet inte var jag är!! Och Justin är typ i koma och jag...
-lugn!, Jag och Ryan kommer dit! Ni kan behöva lite sällskap!
-Ni?? Det finns ju bara jag nu!!!! Han kanske inte vaknar!!!!!!!! 

Jag la på och sedan så bad jag om få träffa Pattie. Pattie såg ut att må bra men hon hade gips runt armen så jag antar att hon har brytit den.

Nu var jag inte lika ledsen för att minnet hade börjat komma tillbaka. Jag förstod nu vad som hade hänt men jag kunde inte fatta att min Justin inte hade vaknat! Varje kväll , precis innan jag somnade så tänkte jag på Justin sång "Pray"....


Vad do you think?? Alla kommenterar! OK??

Kommentarer
alice isacsson

ÅÅ NEJ han måååste vakna han måste värkligen men den var bra du måste skriva mer snälla <3 sluta inte så där spänande och HAN MÅSTE VAKNA <3<3<3 tack men anars skiit bra <3<3

2010-12-11 @ 01:47:56 | http://ultimatealice.blogg.se/
alice isacsson

skiet bra men han måste vakna han värkligen måste <3<3<3

2010-12-11 @ 02:23:21 | http://ultimatealice.blogg.se/
pontus (=

vafan äre här för något småtjejer.. godnatt =]

2010-12-11 @ 02:34:37
madde

shit! Mer<3

2010-12-11 @ 06:41:56
Maja

Asså jag säger bara:

eran/din novéll äger!!! ni/du har as bra uppdatering och sluta aldrig med novellen!!! jag älskar eran novell!!! <3<3 fortsätt så!

2010-12-11 @ 10:45:35
Emma

Neeeeej!!! Justin MÅSTE vakna!!! Vet inte vad jag gör annars!!! Men as bra iallfall ;)<333

2010-12-11 @ 11:56:54 | http://twilighteralways.blogg.se/
Anonym

OMB!! shiiit HAN MÅSTE VAKNA!!! du äger på att skriva<3 fotsätt så!!:)

2010-12-11 @ 12:03:32
bertaa

haaaaaaan måstee vakna bara måste !! :(

2010-12-11 @ 12:31:27
sese

neeeeeej inte min justin neeej det får inte att hända neeej neeej det får inte vara sant :( skriv meeeeeeeeeeer

2010-12-11 @ 13:15:24
Julia

Justin MÅSTE vakna!

2010-12-11 @ 13:34:18 | http://jumpie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback