Never Say Never - Kapitel 17

När jag fick syn på Justin blev jag varm i hela kroppen, o kunde inte stå imot att lè lite för mig själv.. Han satt där, med sin urläckra röda outfit & väntade på mig!



Han reste sig upp och gick imot mig. Vi kramade varandra och sen började vi gå mot bilen..
-Jaha.. Så, vad ska vi hitta då då?, frågade Justin
-Eh, vi kan väl åka till "Atlanta Beach" o sola & bada, där är så fint väder idag!
-Det låter toppen! Ska vi hem till dig först? Så du kan hämta bikini oså?
-Ja, okej!

När vi kom fram till mitt hus klev jag ur bilen o rusade mot dörren, jag låste upp & sprang upp till mitt rum. Letade fram min strandväska och packade ihop lite saker..Sen skyndade jag mig ner, gick ut, låste dörren & gick tillbaks till bilen.
-Jag måste oxå dra hem en snabbis o sätta på mig badshorts, men det går fort.., sa Justin när jag kom in i bilen

Det var Kenny, Justin's livvakt som körde. Han är en riktig fartdåre, haha.
När vi kom fram till Justin's hus sprang han in, men det gick fortare för honom, för efter bara 2 minuter var han tillbaks igen!
-Vilket fint hus du har!
-Haha, tackar! Ditt är inte heller så dumt!, sa han

När vi kom fram till stranden letade vi rätt på ett bra ställe, & sen la vi ner våra handdukar brevid varanda.. Han drog av sig tröjan, & OMB vilken snygg mage. Den ska jag skryta om för Nathalie, för Justin's kropp slår Ryan's, haha!

Justin var redan i, & han roppade på mig!
-Haha, vänta lite bara!

Jag tog av mig mina shorts & mitt linne, sen gick jag ner mot Justin! Jag hann nästan inte äns doppa tårna i vattnet innan Justin fyllde sina händer med vatten & kastade på mig!
-Ahhhh! Shit va kallt!
-Haha, sorry, var tvungen!
-Jag ska ge igen hörru!

Jag sprang imot honom och när jag kom tillräckligt nära skvätte jag överdrivet mycket vatten på honom. Vi kom närmare varandra och tillslut nuddade vi varandras armar. Han bärde upp mig i hans famn & jag könde hur våra läppar möttes! Det var underbart, och jag njöt varenda sekund.

Vi fortsatte att bada rätt länge, men sen kände vi båda för att sola, så vi gick upp och la oss ner på våra handdukar.. Vi snackade om allt möjligt o då & då sjöng Justin! Sötnos!

Helt plötsligt ställde han sig upp..
-Res dig upp!, sa han & log
-Haha, okejj!?

Han tog tag i mina händer & sa:
-Sandra, vill du bli min Shawty..?
Aww , gulligt! Vad tror ni? Svarar hon JA, eller NEJ?
Åh, va avis man blir på Sandra?! :O KOMMENTERA!!!

www.ajbstory.blogg.se
www.minlydia.blogg.se

Kommentarer
amanda

Skit braaa

Du måste skriva MER MER MER MER MER MER !!!1

2010-12-09 @ 21:36:42
victoria

Jag vill bara säga att bilden där uppe på HENNE är jätte söt och jag älskar er novell !

2010-12-09 @ 21:43:14 | http://vickivickitoran.blogg.se/
victoria

Jag vill bara säga att bilden där uppe på HENNE är jätte söt och jag älskar er novell !

2010-12-09 @ 21:44:07 | http://vickivickitoran.blogg.se/
Emma

Love it!! Snälla hoppas hon säger JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!! <33

2010-12-09 @ 22:18:35 | http://twilighteralways.blogg.se/
Evelinn

Gud vad långt ni har kommit på bara några dar!;)

2010-12-09 @ 22:36:47 | http://haallstroms.blogg.se/
REBECCCAA !

haha , ja . du får mer än gärna göra en novell om justin och mig ihihi :D haha men du är kung på att skriva iallafall ! :D

2010-12-13 @ 21:44:30 | http://rebeccasvenssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback