Never Say Never - Kapitel 13

På kvällen när jag skulle sova så låg jag och tänkte på Justin hur mycket som helst! Han var verkligen så sjuuukt mycket sötare irl! Tillslut sommnade jag..


Jag vaknade av att ytterdörren smälldes igen.
Vad var det??
Jag gick in till Nathalie och hon låt fortfarande och sov. Jag gick ner för att kolla vad det var och då såg jag en lapp på matbordet, det stog...

Godmorgon!! Hoppas att ni har sovit gott. Jag var tvungen att åka till en kompis nu på morgonen men jag kommer hem kl.1  Kram! //Mamma

En kompis? Nu igen..Hon skriver/säger aldrig vem det är...hmm..
Jag givk fram till kylen, öppnade den och stängde den..
Jag är inte alls hungrig nu, får bli en sen frukost.

Jag tänkte att jag kunde gå in på datan en stund så jag gick upp och gick in på datan. Jag loggade in på Twitter och skrev "JB consert last night!, amazing". Men sen såg jag att jag hade en ny follower  jag gick in för att se vem det va och det var Justin Bieber! Gud vad härligt det kändes att han följde mig på Twitter nu! :), Jag gick in och tittade vad han skrev sist, han skrev " ATL were amazing, and i met some new cool friends ;)"
Menade han mig och Nathalie? Hoppas!

Medans jag satt och skrev så hörde jag Nathalie komma springandes, Hon höll mobilden och visade mig ett sms från Ryan:

Hej sötnos!
Justin undrar om alla vi vill hänga idag..hänger ni med??
xoxo / Ryan

Vi båda blev jätteglada och började springa runt i hela huset! Vi ska få träffa Justin Bieber privat! Utan massa andra fans!! Gud vad coolt!

Vi messa tillbaka : 

Hej snygging!
Klart vi vill hänga med! Ska ni hämta oss? I så fall när?
xoxo/ Natthis

Han messade snabbt tillbaka :

Vi hämtar er där vid 1 OK??
xoxo/ Ryan

Och vi svarade:

Okej nice!
xoxo/ Natthis

Klockan var redan 12 så vi bytte om till lite finare kläder och sedan kom Ryan och gänget.
Jag satte på mig en blå långärmad tröja med vitt långt linne och tights.
Och Nathalie satte på sig blåa jeans med en vit tunika och vita converse.

Nu var killarna här och vi gick ut till bilen, 
Wow! vad fina ni är sa Ryan och medans han sa det så såg jag hur Justin "kollade in mig" från topp till tå. Vi satte oss i bilen och vi var påväg till Ryan...

Vad tyckte ni? bra? Komentera!!!  

Kommentarer
Anonym

MER!!!!:D

2010-12-08 @ 23:00:19
Fanny

2010-12-08 @ 23:01:20 | http://Fannyjarva.
Fanny

Helt otroligt hur du kan skriva så bra! :d

totalt awsome :d

2010-12-08 @ 23:03:00 | http://fannyjarva.blogg.se/
Anonym

kapitel 76 ute nu :( hemskt!!



// http://bieberdream.blogg.se

2010-12-08 @ 23:05:43
emma

MEEEEEEEEEEEEER

2010-12-08 @ 23:42:50
Anonym

MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEER ! OMG JAG HAR FASTNAT SERIÖST SKRIV MER !!

2010-12-09 @ 00:23:40
S <3

sjukt braa!!! meeeeeeeeer :D

2010-12-09 @ 01:32:16
amanda

mer mer mer mer mer mer mer mer mer mer mer !!!!!!!!!!

2010-12-09 @ 14:11:54
Emma

SÅÅÅ SJUKT BRA!!! MEEER NU!!! <33333

2010-12-09 @ 15:32:19 | http://twilighteralways.blogg.se/
Julia

meeeeeeeeer

2010-12-09 @ 16:41:15
Anonym

OMB vad händer snälla skriv mer!!!!! JAG MÅSTE FÅ VETA VAD SOM HÄNDER!!

2010-12-09 @ 17:16:12
Michelle

Sjukt bra ni skriver ;) Mera

2010-12-09 @ 18:33:29 | http://michellerydstedts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback