Never Say Never - Kapitel 15

Vi tog hissen, och när vi kom upp till våning 7 så sprang vi till rum 4. Jag slog upp dörren och kastade mig i fammnen på mamma!
-Mamma.. Vad har hänt?, sa jag och tårarna forsade ner. Det var så hemskt att se henne ligga där med alla maskiner, slangar m.m!
-Jag.....................




-Lyssna medans ni läser..♥ Justin Bieber - Pray

-Jag.....har..cancer.
-Jag..vet inte vad jag ska säga!! Du måste bli bra mamma!, sa jag medans jag kramade henne!
-Allt kommer att bli bra gumman, jag är hemma om några veckor..
-Några veckor?
-Ja...jag måste vara här på sjukhuset ett tag så att de kan undersöka mig och operera bort tumören.
-Nej! Nej!! Det här får bara inte hända!!, jag kunde inte sluta gråta!

Min mamma har cancer! Varför just MIN mamma! Varför!!

Det kom en sköterska in och sa att besöktstiden var över.
-Jag älskar dig mamma!♥, sa jag innan jag gick ut.
-Jag älskar dig med gumman!!♥

När jag gick ut så satt Nathalie och väntade på mig på en bänk utanför mammas rum.
-Hur är det?, sa Nathalie
Jag svarade inte utan kramade henne länge!

-Men du? Var ska vi sova?, frågade jag med gråten i halsen
-Jag kan ringa Ryan! Vi kanske kan få sova där idag..

(Nathalie går bort och ringer)

När Nathalie kom tillbaka log hon svagt och sa:
-Det gick!
-Vad bra!

Vi åkte hem och hämtade lite grejer som t.e.x nya kläder för morgondagen, smink och lite andra grejer man behöver.

Vi hoppade på bussen och åkte till Ryan.
-Gud va schysst att vi fick sova här, sa Nathalie till Ryan och gav honom en puss på kinden.
-Anytime!, sa Ryan
Gulligt...

Justin och Chaz hade gått hem så nu var det bara Jag, Nathalie och Ryan. Vi satte oss och pratade en stund om allt möjligt!

Men efter kanske någon timme så hörde jag att det ringde på Ryans telefon..
Ryan gick och svarade och när han hade lagt på så frågade han:
-Är det okej om Justin kommer en stund??
-Ja absolut!, svarade jag.
-Mmm..svarade Nathalie

Jag var inte lika ledsen längre. Jag tänkte på hur många som har överlevt cancer och att mamma säkert va en av dom.

*Knack knack*
-Kom in!
-Hey!

Justin kom in och gav mig en varm kram. Jag besvarade kramen och han viskade till mig:
-Det kommer att gå bra!
Han visste inte vad mamma var för sjuk men Nathalie hade sagt att hon var väldigt sjuk till Ryan medans jag var inne hos mamma. Så jag antar att han fick veta det av Ryan.

Jag satte mig i soffan brevid Justin och vi satte på en film. Nathalie valde filmen "A walk to remember" .
Under filmen så började jag luta mig lite mot Justin. Han värkade tycka om det för att han la ena armen om mig lite. Gulligt!

När filmen var slut så bestämde vi oss för att äta på Mcdonalds. Så vi satte oss i bilen och åkte till donken.
Men när jag satt i bilen så kom jag på att jag hade glömt pengar, 
-Faan!, sa jag tystför mig själv, men justin hörde. -Vad?, frågade justin
-Jag har glömt pengar, sa jag besviket.
-Lungt! Jag bjuder! sa Justin!
-Gud va snällt!, sa jag och log!
Han log tillbaka. :)

Nu svängde bilen in och vi gick in..

-Vad vill du ha?, frågade Justin
-Vet inte..Samma som du.
-Okej..hehe!, sa justin och blinkade ;)

Vi beställde och sedan gick vi och valde ett bord. Men så fort vi satte oss så kom det jättemånga fans! Vi sprang fort till bilen och gick in..

-Förlåt..Jag borde ha tänkt på det, sa Justin
-Det är okej, sa jag och log.

När vi satt i bilen så kände jag att någon tog i min hand, det var Justin.
Jag tittade på honom och han sa....
Vad tkr ni? Är det bra nu när Justin har kommit in i bilden lite??
KOMMENTERA så blir det mer!!

Kommentarer
Bella

inga problem, glad att jag kunde hjälpa er :D<3

och tack så mycket!! :)

Kram

2010-12-09 @ 18:44:15 | http://justinbstories.blogg.se/
STELLA

Skitbra att han kommit in i bilden nu! Allt blir sjukt mer spännande! :)

2010-12-09 @ 18:52:11
Michelle

Hur bra som helst att han kommer med i bilden!!! Nu blir jag galen meera!

2010-12-09 @ 19:07:22 | http://michellerydstedts.blogg.se/
amanda

skit braa mer mer mer !!!!

2010-12-09 @ 19:41:30
Emma

OMG! SKITBRA! mermermermermermer

2010-12-09 @ 20:18:56 | http://emmawelins.blogg.se/
Emma

SÅÅ GRYMT BRA!!! Det är ju hur bra som helst att Justin är med! Hoppas att Justin och Sandra blir tsm!! <333

2010-12-09 @ 20:30:51 | http://twilighteralways.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback