#Promise - Del 9

Tidigare:
När jag hängt upp skinnjackan tog jag väskan och kilade sedan upp till övervåningen.
Datorn stog på, så jag ställde min väska på Justin's säng och satte mig sedan framför datorn.
Jag klickade upp Internet och loggade sedan in på Facebook.
Hemma hos @Justin Bieber, sover här inatt!;) Skrev jag och la sedan upp det i min status. Direkt var det någon som gillade, och jag blev förvånad när jag såg VEM som gillat.. Amber?!

I don't want nobody else,
Without you, there's no one left then,
You're like Jordans on Saturday,
I gotta have you and I cannot wait now,
Hey! Little shawty,
Say you care for me,
You know I care for you,
You know that I'll be true,
You know that I won't lie,
You know that I would try,
To be your everything..

Vänta.. Var det Justin? Som sjöng?


Jag hörde jag att vattnet stängdes av och efter en kort stund vreds handtaget om och ut kom Justin. Han stog vänd emot mig och kollade på mig med stora ögon. Han hade väl inte förväntat sig att jag skulle komma tidigare.

Han hade en vit handduk runt midjan och hans hår var genomvått. Han skakade snabbt på håret och jag fick några vattendroppar på mig.
- Ooops, förlåt. Sa han och log generat.
- Haha, det gör inget. Men.. Jag kanske ska gå ut så du får byta om ? Svarade jag och log.
- Haha, ja.
Jag vände mig om och loggade ut från sidorna jag var inne på och reste mig sedan upp.
- Ropa när jag kan komma in igen. Sa jag och klev sedan ut ur rummet och Justin stängde dörren efter mig.

Jag drog upp mobilen ur byxfickan och började spela Angry Birds. Jag låste upp två nya banor, men mer hann jag inte förens Justin ropade och sa att han var färdig. Jag låste sedan telefonen och la ner den i fickan igen. Sen öppnade jag dörren och gick in.

- Det gick snabbt. Sa jag och satte mig ner på sängkanten.
- Hah, ja. Svarade han och satte sig ner på kontorsstolen framför mig.

Vi började prata om lite saker som har hänt i skolan tidigare under dagen, men efter en stund avbröts vi av att Pattie ropade.
- Nu är det mat!

Vi reste oss snabbt upp och gick ner till Pattie som hade dukat jättefint med tända ljus.
- Gud så gott det luktar.. Sa jag och gick runt bordet sammtidigt som min hand vilade på bordet.
- Vad bra. Hoppas det smakar gott oxå. Sa hon och log emot mig.
Jag besvarade léendet och satte mig sedan ner på en utav stolarna.

Vi la upp massa mat på våra tallrikar och sen var det dags för bordsbön. Inget vi brukar göra hemma hos mig, men jag har absolut ingenting emot det. Något senare kunde vi börja äta, och det var hur gott som helst! Och vi hade jättetrevligt! Vi pratade om allt möjligt!

- Tack för maten Pattie, det var verkligen jättegott! Sa jag när vi hade ställt in våra tallrikar i diskmaskinen.
- Det var så lite! Svarade hon och gav mig ett varmt léende.

Jag sträckte mig mot saltet och frågade sedan:
- Var ska den stå?
- I 3:e skåpet till höger. Svarade Pattie och inom kort var vi klara.
Jag och Justin småsprang till hans rum i hopp om att inte få mer sysslor.Vi satt ett tag på hans rum och gjorde precis ingenting. Det var tyst och ingen sa ett ord. Men Justin avbröt snabbt tystnaden och frågade mig vad vi skulle göra. Jag funderade en stund, men vi bestämde oss för att kolla på tv medan vi funderade.

Det var inte mycket intressant på tv, Justin satt mest och zappade mellan kanalerna för att tillslut lyckas hitta något bra. Tyvärr hittade vi inget bra förens jag fick tag i kontrollen.
Jag zappade lite själv, men slutade när jag hittade något "Okej" att titta på. Det fick bli "Bet I can make you laugh." och det är ungefär som "Americas funniest homevideos" fast från Canada.

Justin och jag tittade en ganska lång stund men vi fassnade vid ett spciellt roligt klipp. På klippet var det två tvillingar som skattade åt varandra. Egentligen var det inte så kul men jag och Justin satt och asgarvade hela tiden! Hahahahahahah.


Klippet på tvillingarna!

- Jag vet?! Kan vi inte spela in videor? Utbrast jag när sista klippet hade visats.
- Visst, men vad ska vi göra? Frågade han glatt.
- Jag vet inte, kanske sjunga?
- Pff, sjunga, haha kul, men seröst vad ska vi göra? Sa han och tittade på mig som att jag drev. Jag satt tyst och bara kollade på honom och han förstog genast att jag var allvarlig.
- Jag kan inte sjunga! Utbrast han sedan och tittade bort.
- Justin? Jag hörde dig när du var i duschen, du var grym!
Jag såg på hans min att han blev generad men det var också någon min jag inte kunde tyda. Var var det? 
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
SRY HINNER INTE MER.. BIEBERLOVE ♥
NÅGRA UNDRADE VILKEN LÅT JUSTIN SJÖNG, OCH DET VAR WITH YOU MED CHIRS BROWN.

Kommentarer
sofie

underbart , mera !:)

men en fråga (svara gärna till min blogg )

är detta bakåtspoling och han inte blivit känd än ? jag förstår inte riktigt , hur gamla är dom ? =)

kram

2011-03-16 @ 18:46:08 | http://sofieschilcher.blogg.se/
Anonym

Meeeeeeeeeer !!!!!

2011-03-16 @ 19:08:24
ciaRA

snälla MERRRRR!!! DET ÄR JUS SÅ BRA!

2011-03-16 @ 19:40:48 | http://meanyoume?.blogg.com
Svarten97

Asbra!

2011-03-16 @ 19:49:59 | http://Svarten97.devote.se
Anonym

asbra

2011-03-16 @ 20:21:35
Madde

Skit bra mer!

2011-03-16 @ 21:28:37 | http://karinbeatrice.blogg.se/
elin

meer , men är detta innan han är känd ? (:

2011-03-16 @ 22:21:36
linn'

Skitbraa :)

2011-03-17 @ 06:50:26 | http://storiesaboutjustin.blogg.se/
Elise

asså... SJUKT bra! ;D

2011-03-17 @ 14:01:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback