#Promise - Del 8

Tidigare:
Jag ställde mig upp och gjorde om allt man gör varenda morgon. Duscha, klä på dig, sminka sig lite, borsta håret och tänderna och sedan äta frukost. And then school.

Jag tröck in kåden i låset och snart var det öppet.
Precis när jag hade grabbat tag om engelska böckerna så upptäckte jag att Justin inte var här. Han som är så noga med tiden. 



CA 1 MÅNAD SENARE

Kära dagbok.
Dagarna har rullat på bra. Och jag & Justin har kommit varandra närmare. Vi är med varandra i stort sätt varje dag efter skolan. Och han följde även med på hockeycupen - som vi vann! Det var väldigt jämt mellan oss och laget som kom 2:a, men som sagt vann vi.

Och det där med Dakota var ingen big deal. Hon hade grälat med sin pojkvän bara, vilket är löst nu tror jag. Inte för att jag bryr mig ett skit, men det kändes bara bra att berätta.

Idag är det Fredag och jag ska sova över hos Justin. För första gången..

*ringer Justin*
- Ah det är Justin. Svarade han.
- Hej Justin, det är Cloè.
- Hej Cloè.
- Du, vilken tid kan jag komma?
- Ehm, halv 5? Om det går för dig?
- Javisst.
- Good. Och förresten, mamma bjuder på middag. Sa han.
- Åh, va snällt. Men jag ska fixa lite med packningen nu. Så jag måste lägga på!
- Okej, men vi ses senare då. Hejdå!
- Hejdå!
Vi la på och jag la ner telefonen på skrivbordet.

Så.. Vad ska jag packa ner?! Jag gick in i min walk in closet och valde ut kläder tills imorgon. Sen letade jag fram en rymlig väska som allt skulle få plats i. Jag kastade även ner necessären, en stor slapp t-shirt som var bekväm att sova i, hörlurar och lite annat.

" Justin, ska jag ta med någon film? Eller har du? /Cloè " Sms:ade jag och frågade.
" Jag har, fast jag har iförsej sett alla de. Ta med om du vill!:) "

Kanske inte så kul för Justin att se samma film igen? Så jag packade ner filmen mamma köpt till mig igår, och var sedan klar.

- Gumman går du nu ? Frågade mamma när jag gick förbi köket.
- Ja. Orkar inte vänta till halv, har ändå inget att göra.. Svarade jag medans jag tog upp ena coneverseskon.
- Okej. Men ni får ha det så kul! Du kan väl sms:a mig senare ikväll? & när du är framme?
- Javisst. Svarade jag och tog upp den andra skon.
- Och glöm inte att hälsa Pattie & Justin från mig. Sa hon.
- Nejdå mamma. Men nu ska jag gå. Hejdå! Sa jag och kramade om henne.
- Hejdå gumman!
Jag tog upp väskan från golvet och gick sedan ut. 

" Framme nu.:) " Sms:ade jag mamma när jag stog utanför deras ytterdörr.
Jag knackade på och något senare öpnnades dörren. Det var Pattie.

- Hej gumman! Vad kul att se dig! Sa hon och kramade om mig.
- Hej, desamma! Sa jag och log.
- Kom in bara. Sa hon och flyttade sig åt sidan så jag kunde komma in. Jag klev in och började knyta upp conversen.
- Jo förresten. Justin står i duschen. Men du kan gå upp på hans rum sålänge. Datorn är säkert på. Sa hon och jag nickade till svars.

När jag hängt upp skinnjackan tog jag väskan och kilade sedan upp till övervåningen.
Datorn stog på, så jag ställde min väska på Justin's säng och satte mig sedan framför datorn.
Jag klickade upp Internet och loggade sedan in på Facebook.
Hemma hos @Justin Bieber, sover här inatt!;) Skrev jag och la sedan upp det i min status. Direkt var det någon som gillade, och jag blev förvånad när jag såg VEM som gillat.. Amber?!

I don't want nobody else,
Without you, there's no one left then,
You're like Jordans on Saturday,
I gotta have you and I cannot wait now,
Hey! Little shawty,
Say you care for me,
You know I care for you,
You know that I'll be true,
You know that I won't lie,
You know that I would try,
To be your everything..

Vänta.. Var det Justin? Som sjöng?
-----------------------------------------------------------------------------------------------
HMM, VAD TYCKER NI ?! :)
RÄTT KORT KAPITEL, MEN AJA.. DET FÅR DUGA.

Kommentarer
ciaRA

iiiiiiiiiiiiiiiiip sååå bra snälla meeeeeer meer !! mycket mer imorron och idag!! please!!

2011-03-14 @ 21:33:24 | http://meanyoume?.blogg.com
Madde

Fett bra, mer!

2011-03-14 @ 21:37:26 | http://karinbeatrice.blogg.se/
Elise

Shit va bra!:D

2011-03-14 @ 21:47:24
Anonym

ASBRAAAAAAAAAA MEERAA !!!

2011-03-14 @ 21:59:41
Anonym

Aaahh shit vad bra!!! Önska verkligen jag va henne! :p

Mer mer mer!!!!!!!

2011-03-14 @ 22:04:16
elin

awesome :D

2011-03-14 @ 22:18:47
jenny :)<3

meeeer :D

2011-03-14 @ 22:19:02 | http://jeempaan.blogg.se/
Anonym

gggggaaahhh så himla bra!!!!

2011-03-14 @ 22:27:02
josefine

Verkligen jättebra ! meeeer !

2011-03-14 @ 23:32:47 | http://josefinerosto.blogg.se/
sanna

jätte bra :d

2011-03-15 @ 06:09:49 | http://biieberstory.blogg.se/
Anonym

Komigen nu 1 till så snabbt som möjligt !! :D Snällaaaa ?!

2011-03-15 @ 16:33:07
Anonym

SJUKT bra ! :D

Btw vilken låt var det i slutet av novellen ? ;$

2011-03-15 @ 17:32:32
Anonym

MER!!

2011-03-15 @ 18:23:40
Anonym

Mer!

heter låten typ Shawty ?

2011-03-15 @ 18:56:43
alice BIEBER isacsson

skiet bra meeer <3<3<3<3

2011-03-15 @ 19:02:09 | http://ultimatealice.blogg.se/
Svarten97

mer mer mer mer mer! :D

2011-03-15 @ 19:21:29 | http://svarten97.devote.se
Julia

Jättebra mer snälla en till ikväll

2011-03-15 @ 20:43:45 | http://mybieberdream.blogg.se/
Hanna:)

Meer, snälla en till i kväll!!:)

2011-03-15 @ 21:10:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback