#Promise - Del 6

Tidigare:
Justin's perspektiv:

Efter att vi berättat om oss själva kändes det som att jag visste i stort sätt allt om Cloè. Och hon tänkte nog detsamma, alltså att hon visste allt om mig och mitt liv. Men, det är EN sak hon inte vet om. Och jag vet ine riktigt om jag har lust att berätta det för henne riktigt ännu...



Jag slängde blicken på mitt armbandsur och upptäckte att det nog var dags att gå tillbaka.
- Cloé? Lektionen börjar snart, vi kanske ska börja gå?
- Okej! Svarade hon och log emot mig.

Cloé reste sig sakta upp och jag gjorde detsamma. Vi började gå mot lektionen och jag passade på att slänga våra cola burkar påvägen tillbaka. Vi hann precis i tid till nästa lektion och efter en kort stund var vi igång med jobbandet. 

Dagen rullade på som vanligt och som tur var, så var det ingen Amber som kom och störde. 
Vi stog vid skåpen och jag funderade på om jag skulle ta med mig något hem..
- Cloé? Ska du ta hem och plugga något?, Frågade jag sedan.
- Nää.. Tänkte inte det idag, dudå?
- Nej, inte jag heller. Sa jag och log. 
Hon besvarade mig med ett gulligt léende och fortsatte sedan klä på sig. 

- Men vill du hitta på något? Frågade hon.
- Gärna! Svarade och kände hur glädjen steg inombords. Skönt med lite fritid! 

Vi plockade ihop det sista och vandrade sedan ut till skolbussen som skulle ta oss till Cloè där vi bestämmt oss för att vara.

Bussresan tog kanske ca. 17 minuter, sen var vi framme hos Cloé. Hennes hus var gigantiskt, till skillnad från mitt! Vi slängde av oss våra ytterkläder och jag gick sakta in, efter Cloè.

När vi kom upp till hennes rum så slängde vi oss ner i hennes säng och hon tog upp datorn i knät.
Hon började logga in på någon sida som jag tror det kallades Twitter.
När hon hade loggat in så såg jag en massa text. Men jag hade ingen aning om vad det betydde.

- Vad är det där? Frågade jag osäkert.
- Twitter! Svarade hon och log.
- Jag ser det, men vad är det? Svarade jag tillbaka.
- Vet du inte vad Twitter är? Frågade hon överraskat. 
- Hehe, nä.. Svarade jag lite generat.

Hon log och frågade om jag ville skaffa ett konto och jag svarade ja. Varför inte liksom?
Vi fyllde i alla fält och nu hade vi bara andvändarnamnet och lösenordet kvar.
Vi funderade ett tag, men kom tillslut fram till att Justinbieber dög som andvändarnamn.
Sen var det det där med lösenord. Det är alltid en massa regler när det gäller sånt. Minst 8 bokstäver, minst en siffra osv.

- Får jag komma med ett förslag? Frågade Cloé.
- Sure! Svarade jag och log halvt.

Hon flyttade datan lite närmare henne och sen började hon skriva. Det gick så fort.. Så jag hann inte med att se vad det blev.

KONTOT ACCEPTERAT! Stog det över hela skärmen.
- Vad blev det? Frågade jag glatt.
- Cloeochjustin, så du kommer ihåg att vi gjorde kontot tillsammans! Svarade hon och log brett.
- Hah, okej!

Vi satt inte så mycket vid datan utan efter hon hade lärt mig lite om Twitter så drog vi ut till parken.

När vi kom dit så var det nästan helt tomt, eller jag tror att det satt någon på en gunga lite längre bort. Hon såg så ensam ut.. Och satt med blicken rakt ner i marken. 

Jag tittade på Cloé och hon såg medlidandes på tjejen.
När vi kom närmare så såg jag att jag kände igen henne lite smått.
Men vänta.. Är det Dakota?
----------------------------------------------------------------------------------------
FORTFARANDE DÅLIG UPDATE, MEN VI FÖRSÖKER.
OCH DET HAR INTE HUNNIT HÄNDA SÅ MYCKET I NOVELLEN ÄNNU.. HOPPAS NI INTE TRÖTTNAT!?

BTW: NI VET BIDRAGET OM NEVER SAY NEVER 3D BILJETTER SOM VI LA IN HÄR FÖR NÅGON VECKA SEN? VI VANN DEN TÄVLINGEN! SÅ NU PÅ TISDAG SKA VI GÅ PÅ FÖRHANDSVISNINGEN AV NEVER SAY NEVER 3D. FYFAN VA KUL! :D ( TACK AMIR! )


Kommentarer
sanna

kul och grattis :D

älskar bloggen btw

2011-03-11 @ 23:54:06 | http://biieberstory.blogg.se/
Izabella

sv: i typ.. onsdags, tror jag :)

2011-03-12 @ 00:23:08 | http://justinbstories.blogg.se/
Madde

Du, ska Justin vara känd på denna novell?

2011-03-12 @ 01:18:10
Anonym

meeeer

2011-03-12 @ 02:46:15
Anonym

awesomeee

2011-03-12 @ 10:15:38
elin

grattis :D och meer :D

2011-03-12 @ 14:33:45
Svarten97

aaaaawwwwweeeesssssooommmmmeeeee!

2011-03-12 @ 16:39:45 | http://svarten97.devote.se
alice BIEBER isacsson

fy fan va kul för er <3

och skiet bra och jag har inte trötnat:P <3 jag älskar den meer <3<3

2011-03-12 @ 23:22:13 | http://ultimatealice.blogg.se/
amanda mrs. justin bieber

fyfan vilken bra novell! hittade den nyss! ska nog läsa den ni skrev innan också, och grattis till biljetterna :)

2011-03-13 @ 00:08:35 | http://aamandaolivia.devote.se
Lina Bieber

Kan du följa mig tillbaka :D

Jag är @JustEpicBieber :)!<33

2011-03-13 @ 21:09:58 | http://linaahmeds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback