Never Say Never - Kapitel 109

- Vad ska vi göra ? Frågade Justin och lutade sig mot väggen.
Jag gick sakta mot honom , och satte händerna på varsin sida om honom. Våra läppar möttes , och nu var det jag som stog lutad mot väggen , med Justin tryckt intill mig.
- Kom ! Sa jag och tog hans hand. Jag förde honom till sovrummet , och när vi kom in drog jag av hans t-shirt. Gooooosh , hans mage ! Det ena ledde till det andra , och snart var vi in the bed.



Nästa morgon vaknade jag lite före Justin. Jag satte mig upp och gnuggade mig försigtigt i ögonen.
Men plötsligt kom jag och och tänka på igår. Oh damn, det var inte en dålig avslutning på en så rolig dag!
Jag lutade mig fram mot Justin och kysste honom mjukt på kinden. Och till min stora förvåning så vaknade Justin av det. Han öppnade långsamt ögonen och sa:
-Godmorgon Shawty !
-Godmorgon Biebs !
-Du?, tack för inatt ! , sa Jusin flörtigt.
-Heh, tack själv ! , svarade jag med ett léende på läpparna.

Plötsligt reste Justin sig upp och sa:
-Jag ska duscha , vill du joina ?
-Haha, såklart ! , svarade jag och gick mot Justin.

Jag virade täcket runt mig och Justin gjorde detsamma. Vi gick först och kollade så att "barnen" inte hade vaknat och, ja, de sov. vilken tur! :P
Jag och Justin gick sedan mot badrummet och in i duschen.
Känslan att duscha tillsammans med någon var en känsla jag aldrig upplevt förut. Och det var härligt.

När vi hade duschat klart så gick vi ut till sovrummet. Hmm..vad ska jag ha på mig idag. Jag kanske kan h-
Plötsligt hörde jag att Jaxon lät.
-Justin ? , kan du ta Jaxon?
-Visst!, älskling!

Justin gick ner till Jaxon och jag bytte om. Det fick bli ljusa jeans och en vanilj-vit tunika, perfekt!
Efter det så gick jag och borstade mitt hår, och så drog jag några drag med mascaran.
Och när jag var klar så satte jag så gick jag emot trappan och ner till nedervåningen.

Det första jag fick se var att Justin satt och matade Jaxon medans Jazmyn lekte på golvet.
-Hej!, sa jag och gick och kramade Justin bakifrån.
Han svarade inte, utan vände sig om och kysste mig.

Jag visste inte riktigt vad jag skulle göra medans Justin matade Jaxon så jag gick till Jazmyn.
Vi satt och lekte en stund , men plötsligt utbrast Jazmyn.
-Vad ska vi göja ?
-Jag vet! Vi kan baka en kaka !
-Ja! Vad joligt !

Jag och Jazmyn reste oss upp och gick mot skafferiet. Vi tog ut mjöl och ägg och lite annat som man kan behöva till en kaka. Jazmyn tyckte att det var jättekul att baka , eller ja , kladda med mjölet. haha, hon är så gullig !  

Nu var kakan klar och det luktade "nygräddat" i hela huset ! Mm..Jag älskar den lukten !
Jag skar en bit av sockerkakan och gav till Jazmyn, och sen en till Justin. 
Den blev jättelyckad!
Justin tog en bit från sin och gav till Jaxon, men det märktes att Jaxon inte är så förstjust i sockerkaka.

Idag ska vi åka hem. Det känns faktiskt jättejobbigt ! Jag har fäst mig vid att träffa Jazmyn och Jaxon varje morgon. Men , som tur är har jag ju Justin kvar ! Min Justin.

-Justin ? , när går planet ikväll ?
-Klockan 18.00 tror jag.
-Okej, tack!, svarade  och blinkade. ;)
Han satte sig brevid mig och la handen på min kind, sedan kysste han mig. Jag får aldrig nog av hans kyssar!

Plötsligt hörde jag att en bil körde in på parkeringen. Och in kom Jeremy och Erin.
-Hej ! , har det gått bra ? , frågade Erin
-Ja !, jättebra!
-Vad bra ! , jag visste att vi kunde lita på er.

När de hade kommit in och "bosatt" sig igen så stack jag och Justin upp på rummet för att packa. 
-Justin , Vad var det du ville innan Erin ringde förut ?
Hinner inte mer sry, men skriver mer så fort jag hinner! 
Btw, det börjar bli lite ont om kommentarer, snälla, var inte rädda för att säga vad ni tycker! <3
 



 

Kommentarer
Anonym

helt jävl awesome!! :D

älskar er o bloggen<33

2011-01-30 @ 22:04:17
K A R I N

Jättebra! Som vanligt :)

Undra vad det var Justin skulle säga!

2011-01-30 @ 22:17:21 | http://kaaaarinn.blogg.se/
frida

skitbra!!:)<3

2011-01-30 @ 22:20:44
madde

Jag Ä-L-S-K-A-R storyn<3 MER<3

2011-01-30 @ 22:47:59 | http://justindblove.blogg.se/
Nicole

I ♥ THIS!!

Fortsätt♥

2011-01-31 @ 17:15:59 | http://justindrewstories.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback